Phygital – поняття цифрового маркетингу, як його використовувати?
Phygital – що це?
Термін phygital походить від злиття слів «фізичний» та «цифровий» («physics» + «digital»). Це поняття цифрового маркетингу, яке означає інтеграцію між фізичним та цифровим світом. Існує поняття включення цифрових функцій у фізичний досвід клієнта та зворотний процес.
У той час, коли цифровий світ настільки всюдисущий, важливо не забувати про актуальність і присутність, які може забезпечити фізичний світ. А також підвищення релевантності та взаємодії з брендом серед клієнтів в офлайн-режимі.
З погляду компаній, завдання полягає у тому, щоб узгоджувати дії брендів, щоб охопити різні канали та запропонувати клієнту досвід, який він шукає.
Проте здавалося, що між цифровим та фізичним світами все ще існує велика відстань та різниця.
Бум смартфонів — одна з головних причин, через яку цифрова епоха повністю трансформувалася у те, що ми бачимо зараз. З тих пір вся практичність і комфорт також стали визначати те, що розуміється, як офлайн-рутина споживачів. Phygital - це середовище маркетингу, яке повертає людину в рекламні комунікації. Іншими словами, це поєднання реальних та віртуальних комунікацій одночасно.
Де можна використовувати Phygital?
Розглянемо сфери використання технології на конкретних прикладах. Використання технології Phygital наведемо з прикладу компанії Amazon, яка застосовує Phygital для своєї споживчої бази. Їх бета-магазин Amazon Go у Сіетлі пропонує досвід роздрібної торгівлі Phygital. Покупці входять до магазину Amazon Go, скануючи QR-код свого телефону. Це дозволяє турнікету відкритися, і покупець входить до магазину. Потім вони вибирають продукти з полиць, як у звичайному магазині, а потім вони можуть просто вийти за двері.
Amazon Go знімає кошти зі зв'язаного банківського рахунку або кредитної картки клієнта. Цей досвід Phygital дозволяє споживачам уникнути клопоту стояння у черзі на касі і робить процес покупок зручнішим для динамічного американського способу життя.
Тут важлива оперативність: споживач бачить рекламу та сканує QR-код, який потім може безпосередньо зв'язати споживача для здійснення покупки у цифровому вигляді. Таким чином, споживач не забуває про продукт, перш ніж вирушити до фізичного магазину, щоб зробити покупку.
QR-коди також можуть бути використані в інших видах маркетингу Phygital. QR-код у рекламі в метро може відкрити карту, яка веде покупця прямо до звичайного магазину.
Соціальні мережі також можуть бути використані у маркетингу Phygital. Роздрібний магазин у Бразилії C&A впровадив так звані "вішалки для соціальних мереж", які відображають кількість "лайків", отриманих на Facebook у режимі реального часу. За допомогою цієї маркетингової стратегії Phygital споживачі можуть отримувати задоволення від перегляду одягу в Інтернеті, «лайків» певних речей на Facebook, а потім покупки предметів одягу, що сподобалися, в звичайному магазині.
Що дасть Phygital у сфері продажу?
Технологія Phygital – це, насамперед, технологія поколінь міленіалів та Z покоління. Поєднання фізичного та цифрового світу створює сьогодні дуже багато нових можливостей для роботи маркетологів, які активно вивчають та тестують цей напрямок.
Фізичні офлайн магазини все ще важливі для клієнтів, тому дуже важливо використати цю можливість. Phygital корисний для нових можливостей у маркетингу та допоможе створити новий досвід для клієнтів, як офлайн, так і онлайн магазинів.