Landing page vs Веб-сайт. Чи можна побудувати свій бізнес тільки на landing page?

Коли справа доходить до побудови успішного онлайн-бізнесу, вибір правильної платформи надзвичайно необхідний. В наші дні наявністю сайту нікого не здивуєш, сайти є у більшості підприємств. Проте, цільові сторінки (landing page) - це більш нове рішення, яке має неймовірну здатність залучати потенційних клієнтів.

Що таке цільова сторінка, і як її можна використовувати для побудови бізнесу? Вам потрібен повноцінний веб-сайт або може досить landing page? У цій статті ми розповімо про помилки, пов'язані з цільовими сторінками, і пояснимо, яку платформу вам слід вибрати для створення і розширення свого онлайн-бізнесу.


Для чого потрібна landing page?

Цільові сторінки створюються для певної аудиторії і переслідують тільки одну мету. Вони призначені для того, щоб зосередити відвідувача (Ліда) - на одну дію, наприклад: ввести адресу електронної пошти, щоб отримати додаткову інформацію. Ліди зацікавлені в ваших товарах, але ще не зробили покупку. За допомогою цільових сторінок ви можете легко налаштувати повномасштабну воронку продажів для свого бізнесу і багато іншого.

Є багато причин використовувати цільову сторінку. Дія, яку ви хочете, щоб відвідувач зробив, залежить від цілей вашого онлайн-бізнесу.

Ви можете створити сторінку для наступних цілей:

    Реєстрація веде до списку адрес електронної пошти

    Отримувати заявки на безкоштовні консультації

    Зареєструвати користувачів для вебінару

    Пропонувати безкоштовний контент для завантаження

    Пропонувати користувачам відео для перегляду

    Продавати цифрові або фізичні продукти.


Як виглядає типовий дизайн цільової сторінки?

Дизайн посадочних сторінок буде відрізнятися в залежності від кожного бізнесу. Однак є певні основні елементи дизайну цільових сторінок, які універсальні для всіх, незалежно від ниші або галузі.

Нижче наведені основні функції, які повинна охоплювати кожна цільова сторінка:

1.Переконливий заголовок з докладним описом того, що ви пропонуєте, як бізнес.

2.Сильний і переконливий заклик до дії

3.Ніякого відволікаючого контенту, такого як додаткові заклики до дії, блоги або зображення.

4.Немає панелі навігації / меню.

Як видно з цього списку, дизайн цільової сторінки не захаращений. Цільові сторінки спрощують інформацію та представляють її безпосередньо відвідувачу, щоб він здійснив одну дію


Просування landing page

Щоб залучити трафік на свою цільову сторінку, ви можете використовувати різні варіанти, в тому числі:

    оголошення з оплатою за клік

    соціальні медіа

    рекламна розсилка

    Офлайн реклама.

Якщо у вас вже є веб-сайт, ви також можете розмістити в своєму контенті привабливі посилання, які будуть направляти відвідувачів на вашу цільову сторінку.

Плюси використання цільової сторінки

Давайте подивимося на деякі плюси створення цільової сторінки замість повноцінного веб-сайту.

1.Спонукання відвідувачів до швидких дій.

Зона вашої цільової сторінки, вільна від відволікаючих чинників, дозволяє відвідувачеві швидко зробити вибір, пов'язаний з вашим бізнесом. Це вигідно, тому що у веб-користувачів мало часу, а у бізнесу є всього кілька секунд, щоб привернути увагу і прискорити прийняття рішень.

2.Збільшення коефіцієнта конверсії.

Добре спроектована і проста у використанні цільова сторінка збільшить конверсію, тому що відвідувачеві буде легко діяти. Чим більше дій буде виконано на вашій цільовій сторінці, тим більше позитивне зростання ви побачите, оскільки потенційні клієнти зареєструють свій інтерес, щоб ви могли стежити за ними (або зробивши продаж прямо з цільової сторінки).

3.Поліпшення платних рекламних кампаній.

Цільова сторінка з високою конверсією окупить вартість платної рекламної кампанії, яку ви вибрали для її просування. Цільові сторінки сприяють більш високої активності відвідувачів сторінки, що значно покращує рекламну кампанію.

4.Простий процес створення. 

Цільові сторінки не тільки просто налаштувати, але і використовувати їх для потенційних клієнтів і відвідувачів, що абсолютно необхідно для успіху бізнесу.

5.Гнучкість landing page.

Дизайн на основі шаблонів означає, що ви можете легко створювати різні версії, що допоможе вам підібрати найкращий стиль воронки для ваших лідів.

6.Можливості для розширення списків розсилок.

Більшість компаній дякують відвідувачам, що відправили свою адресу електронної пошти. Це відмінна стратегія для створення списку адрес електронної пошти зацікавлених потенційних клієнтів, які хочуть дізнатися більше про те, що ви можете запропонувати.

7.Підвищення авторитету вашого бізнесу.

Цільова сторінка - ідеальне місце для включення відгуків від попередніх задоволених клієнтів, щоб підвищити ваш авторитет. Чіткий і переконливий зміст вашої цільової сторінки тонко спонукає до дії.

8.Легка оцінка ефективності

Більшість інструментів, що використовуються для створення ефективних цільових сторінок, матимуть вбудовані можливості A / B-тестування, щоб допомогти створити спліт-тести для вашої цільової сторінки. Це означає, що ви можете легко перевірити, наскільки добре працює ваша цільова сторінка, і як невеликі зміни впливають на ваші показники реєстрації.

Мінуси використання цільових сторінок

1.Обмежене налаштування

Незважаючи на те, що доступні тисячі шаблонів, конструктори цільових сторінок не дають вам повної свободи для створення повністю унікальної цільової сторінки.

2.Обмежена сумісність

Нелегко експортувати HTML з однієї платформи цільової сторінки і інтегрувати його в іншу. Це означає, що вам доведеться змінити дизайн своєї цільової сторінки, якщо ви вирішите перейти від одного постачальника до іншого.

3.Вартість

Оскільки більшість розробників цільових сторінок побудовані на моделі «Програмне забезпечення, як послуга» (SaaS), власники цільових сторінок змушені виробляти щорічні або щомісячні платежі.

Розробка повноцінного сайту для онлайн-бізнесу


Веб-сайти існують вже дуже давно, і ними користуються багато компаній, які хочуть створити свою присутність в Інтернеті. Веб-сайти містять дані та інформацію про ваш бізнес і пропоновані вами продукти.

Типовий макет веб-сайту складається з таких сторінок:

    Домашня сторінка

    Сторінка про нас

    "Зв'яжіться з нами" сторінка

    Блог.

Більшість людей очікують побачити присутність компанії в мережі, тому брендований веб-сайт вже багато років є ефективним способом передачі інформації та зміцнення довіри до бренду.

У чому переваги веб-сайту для вашого бізнесу?

1.Єдине джерело інформації

Розмір веб-сайту дозволяє компанії пропонувати широкий спектр інформації. Наприклад, компанія може рекламувати свій останній захід, повідомлення в блозі і продукти в одному місці, що допомагає надавати відмінні послуги своєї аудиторії.

2.Зміцнення бренду

Веб-сайти відмінно підходять для просування вашого бізнесу. З добре продуманим веб-сайтом ви можете справити хороше враження, спонукаючи відвідувачів до дії.

3.Професійний імідж

Цільові сторінки можна швидко і легко налаштувати, а потім вони не будуть відображатися. Наявність повноцінного веб-сайту показує, що ви серйозно ставитеся до своєї присутності в Інтернеті. Створення та підтримка веб-сайту вимагає серйозних зобов'язань, що дає вашим потенційним клієнтам сильний сигнал про те, що вони можуть довіряти вашому бізнесу, і що ви тут надовго.

Які недоліки у бізнес-сайту?

1.Інформаційне перевантаження

Повноцінний веб-сайт може відволікати потенційних клієнтів, оскільки вони пропонують відразу багато інформації. Доведено, що безліч варіантів зменшує продажі. Занадто багато варіантів може привести до нерішучості вашого клієнта; ви змушуєте свого клієнта паралізувати процес прийняття рішень.

2.Час і технічна підготовка

Створення веб-сайту вимагає часу і грошей. Є витрати, пов'язані з купівлею доменного імені та організацією пакета веб-хостингу. Створення веб-сайту може бути технічно складним і трохи виснажливим, якщо ви не робили цього раніше.

Тепер, коли ми розглянули відмінності між цільовими сторінками і повноцінним веб-сайтом, ми підходимо до головного питання: Чи можна побудувати бізнес, використовуючи тільки цільову сторінку, або вам потрібен веб-сайт? Проста відповідь - так.

Багато успішних компаній заробляють гроші тільки на цільових сторінках. Використовуючи цільову сторінку, ці компанії можуть спонукати відвідувачів швидко прийняти рішення. Не відволікаючись від повноцінного веб-сайту, відвідувач може зосередитися на тому, що йому пропонується, що дозволяє йому швидше прийняти рішення про покупку.

Не хвилюйтеся, якщо у вас вже є сайт. Стороннє програмне забезпечення дозволяє компаніям інтегрувати цільові сторінки в свої існуючі веб-сайти. Щоб зробити це ще простіше, багато тем веб-сайтів тепер пропонують можливості цільової сторінки в якості стандартної функції, наприклад, теми WordPress. Ви можете використовувати цільові сторінки для розвитку свого онлайн-бізнесу, оскільки вони допоможуть вам зосередитися на цілях і залучити зацікавлених потенційних клієнтів. Переклад з launchandsell.com.

Купити хостинг для сайту