Маркетинг в TikTok: що таке TikTok і як він може допомогти продавати?
Для багатьох користувачів Інтернету TikTok все ще залишається невідомою територією, але сьогодні ми розглянемо можливості маркетингу в TikTok, який для деяких компаній вже став важливою частиною стратегії просування в соціальних мережах 2020 року.
Якщо ви ще не встановили TikTok на своєму пристрої, то ви, безсумнівно, чули про нього - або переходили по посиланнях на вірусні комедійні відео і танці, або бачили логотип TikTok у відеороликах, опублікованих в інших соціальних мережах.
TikTok був самим часто завантажуваних додатком в січні 2020 року і за оцінками сервіс налічує близько 800 мільйонів активних користувачів. Що це означає? Мережа стала більш популярною ніж Twitter, Instagram і Pinterest.
Якщо ви подумали про те, що хоча б деякі з цих 800 мільйонів можуть бути цільовою аудиторією вашого бізнесу, є велика ймовірність, що ви маєте рацію. На сьогодні це золота жила для маркетингу - особливо тому, що конкуренція невисока, адже поки інші компанії ще не наважуються увійти в ТікТок. Проте взаємодія з потенційними клієнтами в цій соц.мережі вимагає детального і ретельного підходу.
Що таке ТікТок?
TikTok - це мобільний додаток однойменної соціальної мережі, в якому увагу користувачів зосереджено на відеоконтенті.
TikTokers (тіктокери, користувачі TikTok) знімають короткі відео і редагують їх за допомогою ефектів, фільтрів, підписів і музики, а потім публікують їх для своїх підписників. Творці контенту використовують хештеги і визначають, до якої популярної категорії вони належать, щоб їх було легше виявити не підписаним користувачам.
TikTok надає простий і в той же час цікавий відеоредактор, унікальний набір фільтрів і спец.еффекти для створення відео.
Велика частина контенту сайту комедійний - по прикладу Vine. Деякі з найбільш популярних жанрів включають короткі скетчі, синхронізацію губ, відео-ролики і кулінарні інструкції.
Одним з найбільш популярних явищ на ТікТок є «виклики» (challenge), що публікуються на платформі (часто для візуалізації текстів популярних пісень або перевірки різних реакцій на загальний соціальний експеримент), які створюють ефект хвилі, коли кожен вносить свою версію. Ви думали, що #InMyFeelingsChallenge був популярний в Instagram? Він був завантажений в Instagram 1,7 мільйона разів, в той час, як TikTok побачив 5 мільйонів записів з цим хештегом.
Вам не потрібно ламати голову над тим, про що зняти свій наступний ролик. Популярні Челлендж #dancingclothes і #haribochallenge вже зібрали понад 43 мільйонів переглядів. Взяти участь можете і ви. Часто користувачі створюють Челлендж, називаючи їх власними унікальними іменами, бренди активно залучені також в цей процес.
Спочатку TikTok був запущений в Китаї під ім'ям Douyin, а потім в 2017 році - TikTok з'явився на міжнародному рівні. Потім все змінилося, ByteDance (батьківська компанія TikTok) придбала Music.ly, соціальну медіа-платформу, яка дозволяла користувачам створювати відео з синхронізацією губ для популярних пісень. Креативність проклала шлях до популярності TikTok в США.
А тепер трохи статистики:
TikTok найбільш популярний серед людей у віці від 16 до 24 років, що становить 41% від загальної бази користувачів.
Крім віку, інші статистичні дані, які ми знаємо показують популярність в усіх напрямках.
56% користувачів TikTok - чоловіки, а 44% - жінки.
Додаток доступний на 75 мовах в 155 країнах планети.
9/10 користувачів заходять в Тік-Ток частіше ніж один раз на день.
Використання iPhone / Android становить 52% / 47%.
Повторна публікація відео, створених на TikTok, на інших соціальних мережах, таких як Instagram і Twitter, є надзвичайно популярною практикою. Якщо у вас є зацікавлена аудиторія в інших профілях, ви можете скористатися інструментами редагування TikTok для створення відеоконтенту для ваших підписників.
Два варіанти маркетингової стратегії TikTok
Розглянемо два варіанти маркетингової стратегії TikTok: робота з авторитетами (TikTok-інфлюенсери) або створення власного оригінального контенту. У кожної з цих стратегій є свої переваги і умови. Давайте розглянемо обидва варіанти, щоб ви могли вибрати найбільш підходящий для вашого бізнесу.
У TikTok робити макіяж і пекти тортики може кожен користувач. Але все ж є авторитетні акаунти, так звані інфлюенсери, у яких мільйони підписників. У цих впливових користувачів є аудиторія, яка може захотіти купити ваші товари або послуги, тому за невелику частину з вашого маркетингового бюджету ви можете співпрацювати з авторами популярних акаунтів. Суть проста - ви платите за те, що на відео використовують ваш продукт і тим самим рекламують його мільйонам передплатників.
Але, що ще більш важливо, ви також заробите довіру деяких своїх клієнтів. Кожен третій споживач довіряє думці впливової людини більше, ніж говорить сам бренд, тому використовуйте цей фактор у своїх інтересах.
Золоте правило: актуальність важливіша ніж охоплення.
Дізнайтеся, хто публікує популярні відео в вашій ніші, виконавши пошук за кількома ключовими словами, які відносяться до вашої галузі, продуктів або послуг. Додайте в закладки користувачів з найбільшою кількістю передплатників або найпопулярніші відео в цій темі, переглядайте повідомлення, щоб визначити, чи підходить це для вашого бренду. Також перегляньте найпопулярніші відео, пов'язані з цими ключовими словами.
Хоча не так багато інформації про внутрішні принципи роботи алгоритму TikTok є загальнодоступною, існує компонент, який дозволяє будь-якій людині, що має привабливий контент, стрімко набирати популярність.
Коли ваше відео публікується, воно показується невеликій кількості користувачів TikTok між популярними відео на сторінці «Для вас». Ось чому, коли ви прокручуєте сторінку «Для себе», ви часто бачите відео, в якому дуже мало лайків.
Якщо ваше відео добре сприйнято користувачами, які спочатку отримують його на своїй сторінці «Для вас», є ймовірність, що воно буде збільшено до більш широкого кола користувачів, а потім ще більше і так далі.
Тому, навіть якщо у вас є тільки кілька передплатників на TikTok, перегляди вашого відео можуть стрімко зрости!
Незважаючи на те, що це велике заохочення при створенні власного оригінального контенту, воно також дає нам підказку про те, коли потрібно «зловити» впливовий аккаунт, оскільки він знаходиться на порозі популярності.
Акаунти мають тільки одне або два надзвичайно популярних відео, які набирають обертів завдяки цій моделі, заснованої на характеристиках, все ще можуть збирати величезну кількість шанувальників. Слідкуйте за ними, поки ви переглядаєте популярні відео з пошуку за ключовими словами, щоб потім налагодити з ними, якщо вони наберуть популярність.
Друга стратегія. Створюйте власний оригінальний контент.
Створення власного контенту може стати потужною маркетинговою стратегією TikTok. Проте, це зажадає від вас багато часу, творчості та ресурсів. TikTok в значній мірі заснований на вірусному контенті, виходячи з цього ваш контент також повинен бути вірусним. В іншому випадку, TikTok ігноруватиме його.
Найпростіший і ефективний спосіб забезпечити популярність і спільне використання вихідного контенту - зануритися в культуру «тренда». Використовуйте сторінку пошуку для відстеження трендів хештегів, а потім створіть власну версію тренда, що включає елемент вашого бізнесу.
Ще один простий спосіб створення популярного контенту - пропонувати практичні поради, підказки та секрети, а також секрети з вашої галузі. Якщо у вас є пекарня, ви можете показати урізану, візуально привабливу версію кроків в рецепті, наприклад, випікати торт під мелодію поп-пісні, де фінальна версія з'являється після клацання пальців. Продаєте одяг? Покажіть кілька цікавих образів або секретні кроки вашого ідеального вузла сорочки.
Після створення відео завжди додавайте кілька релевантних хештегів в своє повідомлення перед його завантаженням, оскільки саме так користувачі, які ще не стежать за вами, знайдуть його.
Просто пам'ятайте: навіть якщо ви не використовуєте один з цих двох методів, ключем до маркетингу TikTok є створення вірусного, легковажного відео, яке також рекламує ваші продукти.
З чого має складатися ваше відео?
- Будь-які зміни, які ви хочете внести в відео, включаючи музику, підписи, вирізки, спецефекти, фільтри і багато іншого.
- Текст, який буде складати ваш короткий опис або оголошення.
- Відповідні хештеги.
Використовуйте TikTok Ads
Якщо у вас немає часу на те, щоб придумувати креативні ідеї, створювати відео, а потім повільно розвивати своє охоплення за рахунок органічної взаємодії, не переживайте, TikTok створив рекламну платформу, яка розширить охоплення для вас, якщо ви вкладете певний бюджет.
Рекламні формати TikTok
TikTok пропонує різні способи показу вашого оголошення в стрічці, в залежності від того, які творчі ресурси ви візуалізуєте, або який напрямок діяльності вашої компанії. Для створення оголошень TikTok пропонує набори інструментів:
«Video Creation Kit», який надає вам безліч шаблонів відео і дозволяє створювати відео, використовуючи існуючі зображення, без необхідності бути професійним редактором.
«Автоматизована оптимізація реклами», яка допомагає автоматизувати процес створення, показу і оптимізації ваших оголошень.
Керуючи рекламою TikTok, ви можете орієнтуватися на аудиторію по статі, місцю розташування, віку, інтересам і тому, що TikTok називає «іншими унікальними змінними».
Вимірювання ефективності реклами TikTok
Інструменти вимірювання TikTok Ads дозволяють відслідковувати ефективність ваших оголошень за допомогою декількох різних пристроїв, призначених для відстеження ефективних:
Використовуйте піксель TikTok, щоб відстежувати ефективність своїх оголошень і маркетингових результатів, відстежуючи поведінку користувачів на своєму веб-сайті. TikTok також співпрацює зі сторонніми компаніями для відстеження конверсій реклами, поведінки користувачів в додатку, показів і даних про атрибуції кліків.
І ось, що у вас є. Використовуйте цей посібник, щоб вирішити, чи слід вам займатися маркетингом TikTok, чи повинен він бути органічним або платним, і з чого б ви хотіли почати свою першу кампанію. Пам'ятайте, у TikTok дуже специфічна демографія, так що дійте обережно, робіть кумедні відео і діліться ними для залучення уваги до свого бренду.
Бренди, які успішно просувають себе в TikTok: будинок моди Burberry, Hero Cosmetics, Chipotle, The Washington Post. Можливо і вам пора приєднатися?