Топ 10 програм для управління проектами віддалених команд

Зростання числа віддалених команд привело до затребуваності потужних систем управління проектами в режимі онлайн для вирішення питань, проблем продуктивності та необхідності оновлень в режимі реального часу. Програмне забезпечення для онлайн-управління проектами не тільки долає бар'єр відстані, забезпечуючи миттєвий зв'язок з співробітниками, але також надає їм середовищн спільного використання, в якому кожен учасник команди може отримати однакове оновлення, один і той же файл і одну і ту ж документацію.В даному огляді підібрано 10 програм для управління проектами в мережі, які надають масу корисних функцій, включаючи постановку завдань і обмін даними, оновлення в реальному часі, обмін файлами і, навіть, онлайн-вікі. Використовуючи ці програми, можна забути про неприємності в кожному аспекті управління проектами, потрібно всього лише увійти в мережу, щоб отримати доступ до єдиної системи управління проектами.

ActiveCollab

ActiveCollab допомагає економити час завдяки використанню простих функцій. Керівники проектів можуть встановлювати віхи для команди, додавати членів команди, призначати завдання і отримувати повідомлення по електронній пошті про оновлення проекту. Крім того, при відповіді або публікації коментаря вам не потрібно фактично входити в систему, ви можете бути допущеними і залишати коментарі по електронній пошті.
З ActiveCollab керівники груп можуть надавати в реальному часі оновлення своїм підрядникам / клієнтам, надаючи їм доступ до самої системи. Спільне використання файлів, відстеження часу, виставлення рахунків, управління проектами та повідомлення - все в одному місці, на вашому веб-сервері.

Assembla

У Assembla є система тікетів, де команди, працюючи віддалено, отримують завдання через тікет. Вбудовані вікі допомагають новим користувачам орієнтуватися, в даному випадку система Assembla рекомендує своїм користувачам фактично читати і слідувати інструкціям.

Basecamp

Basecamp фокусується на комунікації між користувачами для досягнення оптимальної продуктивності. Коли справа доходить до обміну файлами, Basecamp підтримує всі популярні формати файлів, починаючи від текстових документів і закінчуючи зображеннями і файлами будь-якого типу. Коли справа доходить до ревізій, завантажені файли з тим же ім'ям не будуть перезаписувати існуючі файли, а старий файл буде заархівований, щоб користувачі могли бачити, які зміни були внесені. Для завантажених зображень доступний попередній перегляд перед завантаженням файлу.

Central Desktop

Як і будь-яке програмне забезпечення для онлайн-управління проектами, використання Central Desktop дозволить вам працювати де завгодно, поки є підключення до Інтернету. Користувачі можуть отримати трекер часу, веб-конференцію в реальному часі (що дуже важливо для кожного інструменту спільної роботи), вбудований мессенджер, миттєве редагування документів (наприклад, Google Docs) і багато іншого.

В Central Desktop також є стильна функція, схожа на Twitter, де користувачі можуть публікувати оновлення статусу про своє завдання. Він також має дискусійні форуми для груп, щоб обговорити їх ідеї (що добре, особливо коли люди живуть в різних часових поясах).

Confluence

Якщо ви є користувачем вікі, то вам буде легко використовувати Confluence. Хоча це не звичайна вікі, вона все ж включає в себе безліч схожих функцій, таких як створення контенту для всіх користувачів, інтелектуальний пошук, обговорення і багато іншого. Обмін файлами здійснюється за допомогою функції перетягування. Confluence, на відміну від іншого програмного забезпечення для управління проектами, більше орієнтований на документацію і обмін інформацією. Для великих проектів правильна документація безумовно є ключем до більш організованого виконання завдань.

Як і в популярному WordPress, для Confluence є кілька плагінів, які користувачі можуть встановити для системи, кожен має своє власне призначення. І ще одна корисна особливість - це можливість інтеграції з Microsoft Office. Це саме по собі говорить багато про що.

Kapost

Kapost - це програмне забезпечення для управління публікаціями, яке ідеально підходить для спільної роботи блогерів і письменників. Це віртуальна кімната новин, де користувачі можуть представити концепцію і схвалити її редактором. Тут є три типи користувачів: редактори, учасники і підписники. Редактори можуть стверджувати, призначати і відхиляти ідеї для авторів. У Kapost також є вбудована функція для платежів за пост.

Особливість Kapost полягає в тому, що сервіс примушує своїх користувачів більше орієнтуватися на концепції, підвищуючи якість контенту. Це, як справжня кімната новин, де люди проводять мозковий штурм разом.

Producteev

Producteev працює, як список справ онлайн, який в режимі реального часу попереджає вас про те, що відбувається через електронну пошту або миттєві повідомлення. Керівники груп можуть створювати віртуальні робочі простори і розміщувати там співробітників, створювати завдання і призначати їх, додавати терміни і створювати звіти про продуктивність.

Teambox

Ваша поштова скринька виходить з-під контролю? Teambox насправді вирішує цю проблему, грамотно організуючи проекти, повідомить, на яку бесіду подивитися, як розставляти пріоритети і т. Д.

Користувачі можуть публікувати оновлення статусу, як і Facebook, за виключенням того, що вони розповідають учасникам проекту про свій прогрес. На відміну від інших систем, Teambox є одним з небагатьох програм, який не змусить вас шукати файл довідки, тому що все дуже просто і інтуїтивно зрозуміло.

TeamLab

TeamLab - це безкоштовна платформа управління для малих і середніх компаній. Використання TeamLab схоже на створення соціальної мережі у вашій компанії. Ви можете створювати пости в блозі, які може бачити вся компанія, платформа також отримала інші дружні соціальні функції, такі як оголошення в масштабах компанії, опитування для збору громадської думки і тп. Учасники можуть також почати свої власні дискусії на спеціальних форумах.

Ще одна примітна особливість - це власний чат-месенджер, який пов'язує кожного учасника, виключаючи використання інших миттєвих повідомлень для спілкування на роботі.

Time Doctor

Основні функції програми включають в себе додатковий моніторинг знімків екрану для віддалених співробітників, автоматичне створення щоденних звітів, відстеження того, які веб-сайти і додатки використовуються, і багато інших функцій, які дають можливість відстежувати всі можливі дії користувача на своєму комп'ютері. Якщо контроль в роботі для вас на першому місці, Time Doctor - це те, що ви шукаєте.

Великий вибір програм іноді тільки заважає знайти саме те, що потрібно для вашої команди. Тому при виборі відповідного рішення перш за все орієнтуйтеся на наявність необхідного для вас функціоналу, відгуки інших команд і вартість подібних сервісів. Це допоможе знайти ідеальний і практичний варіант, який спростить вашу роботу і збільшить продуктивність компанії в цілому.