Топ 12 сервісів для e-mail розсилки

Ваш бізнес безпосередньо пов'язаний з Інтернетом? Тоді Ви напевно вже не раз стикалися із завданням запуску e-mail розсилки для клієнтів. Саме за допомогою неї можна донести необхідну інформацію до клієнта, а найголовніше сповіщати про знижки, акції або нововведення. Лист на e-mail скриньку клієнта - один із найзручніших і найпрактичніших методів спілкування з користувачами в Мережі. Звичайно ж, листи вручну надсилати кожному клієнту окремо дуже тимчасово затратно і складно. Тому було розроблено спеціальні сервіси для вирішення такого роду завдань. Ви, напевно, вже ознайомилися з матеріалом на нашому блозі про Email-маркетинг, ця стаття допоможе вам здійснити розсилку по клієнтах і зробити її максимально успішною. Але не допускайте того, щоб ваші листи сприймали як поштовий спам, це негативно позначиться на репутації вашої компанії.

У цій статті розглянемо найбільш популярні та практичні сервіси для розсилки листів. Ознайомимося з їхнім функціоналом, інтерфейсом і ціновою політикою. Сподіваюся, ця добірка допоможе зробити Вашу розсилку ще більш вдалою та швидкою.

Отже, у статті представлено такі сервіси для здійснення розсилки: eSputnik, GetResponse, UniSender, Campaign Monitor, MailChimp, Sendsay, WIX Shout Out, SendExpert, Sendinblue, AutoWebOffice, ElasticEmail, Sendpulse. 

Як обрати інструмент для розсилки листів?

Для того, щоб вибрати найефективніший сервіс для Вашого бізнесу, спочатку необхідно визначитися з кількома критеріями:

- яка частота розсилки Вам необхідна;

- яку базу підписників Ви маєте;

- чи потрібні листи з елементами HTML або Ви готові використовувати запропоновані шаблони;

- чи є можливості аналітики та інтеграція з Google Analytics;

- бюджет, який Ви готові витратити на використання сервісу.

Sendpulse

Sendpulse - сервіс для організації розсилки Вашим підписникам. Надає можливість зробити розсилку не тільки по e-mail, а й webpush-повідомлення та SMS-розсилки. Свої розсилки Ви зможете без проблем інтегрувати в існуючі проекти.

При замовленні послуг SendPulse за посиланням ви отримаєте знижку 10%

Можливості сервісу:

Сегментування передплатників за країною, мовою браузера, сторінкою і датою підписки, браузером або платформою.

Безкоштовні push-повідомлення для всіх користувачів.

Проста і швидка інтеграція з будь-яким веб-сервісом.

Кожен користувач отримує виділену IP адресу для здійснення розсилок.

Зручний мобільний додаток для роботи з сервісом.

Надається блоковий редактор і шаблони листів на вибір.

Email-маркетинг "під ключ" - комплексне рішення для отримання швидкого результату.

Підтримка сервісу здійснюється, крім стандартних e-mail і чату, за багатоканальним телефоном.

На сайті є розділ "База знань" з великою кількістю корисної інформації з Email-маркетингу.

На вибір клієнта надається 4 варіанти співпраці:

1. Безкоштовний - якщо у Вас менше 2,5 тис. підписників і плануєте розсилати не більше 15 тис. листів на місяць.

2. Щомісячна підписка - вартість залежить від кількості підписників і частоти розсилки.

3. Оплата тільки за надіслані листи. Цей варіант підходить для тих, хто рідко робить розсилки.

4. У Вас понад мільйон підписників? Тоді Вам необхідний ВІП-тариф. На сайті його вартість не вказується, необхідно зв'язуватися з відділом продажів для уточнення цієї інформації. Цей варіант - чудове рішення для великих компаній.

eSputnik

eSputnik - практичний і гнучкий сервіс для проведення комплексного e-mail маркетингу. Доступні для зв'язку з клієнтами канали email, SMS, web-push. Вони можуть застосовуватися і для масових, і для тригерних розсилок.

Функціонал сервісу.

Інтерфейс сервісу eSputnik досить простий і зрозумілий, з ним буде легко розібратися навіть новачкові. При цьому на першій сторінці сервісу розміщена спеціальна інфографіка, яка допоможе зробити користувачеві розсилку.

Надіслати розсилку можна кількома способами всього в три кліки. Наприклад, у вкладці Повідомлення або у вкладці Групи контактів.

Система має шаблони блоків. Тому при створенні нового листа вам надається обрати одну з кількох типових структур.

Які можливості надає сервіс розсилки?

- створення унікальних листів за допомогою спеціального редактора;

- генератор карток товарів для створення товарних блоків;

- API-інтеграція;

- редактор сценаріїв листів;

- просунута сегментація;

- функція додавання будь-яких полів у профіль контактів;

- персоналізований контент у листах, наприклад, які товари подобаються клієнту;

- є спеціальний "Рівень занепокоєння", який зроблений для того, щоб не перевантажувати підписника листами.

Які можливості аналітики надає eSputnik?

Перше, що потрібно зазначити, що вона досить детальна. Наприклад, листи у звітах поділено на автоматичні (активні) та ручні (завершені). За замовчуванням сервіс додає до кожного посилання в листі 5 видів UTM-міток, що дає можливість аналізувати результати в Google Analytics і Яндекс.Метриці.

Листи можна тестувати: задавати різні теми і після розсилки дивитися, яка краще спрацювала.

Рубрики за автоматичними листами: графік динаміки відкриттів і переходів, кількість відправлених, доставлених листів, кількість прочитань, переходів, відписок, скарг на спам.

Звіт за ручними розсилками трохи інший. У ньому є рубрика "Статистика за доменами". З її допомогою ви зможете побачити, чи є проблеми з доставкою на певний домен. Найважливіший блок аналітики знаходиться у вкладці Контакти. Це блок Статистика. Він показує: динаміку приросту бази, активності аудиторії за відрізками часу, структуру контактної бази за активністю і за каналами комунікації. Надається когортний аналіз і RFM-аналіз для більш детальної аналітики Вашої розсилки.

Якщо розглядати сторону технічної підтримки сервісу, то вона досить активна. Надається кілька каналів зв'язку для клієнтів.

Вартість сервісу залежить від бази контактів, за якою Ви збираєтеся робити розсилку, і від кількості листів, які необхідно відправити за місяць. Але зверніть увагу, що сервіс також пропонує 2500 пробних email і 10 SMS. Для новачків, у яких кількість адрес не перевищує 500, розсилки безкоштовні. Є спеціальний тариф "Під ключ", який пропонує повний комплекс емейл-маркетингу за певну суму на місяць.

GetResponse

GetResponse - сервіс розсилки листів від польських розробників. Він досить популярний як у російськомовному сегменті, так і за кордоном. Його широко використовують і радять для розсилки листів навіть іноземні блогери.
Яку функціональність пропонує сервіс?

Для користувача пропонується дуже зручний і корисний конструктор для складання листів. Завдяки безлічі функцій можна створити практично будь-який лист, але крім цього скористатися готовими шаблонами, яких налічується понад 500 штук. За допомогою сервісу GetResponse Ви зможете створювати форми реєстрації, цільові сторінки, адаптивний дизайн листів, проводити A/B тестування розсилок, налаштувати автоматизацію листів, наприклад, для привітання з днем народження або проведення акцій.

Сервіс багатий на функціонал і забезпечує:

- інтеграцію із соціальними мережами;

- галерею безкоштовних зображень на різноманітні тематики для використання їх у листах;

- автовідповідачі листів;

- вбудовувані в листи опитування;

- інтеграцію за API.

Що являє собою аналітика сервісу? Це багатофункціональна внутрішня аналітика, яка дає змогу простежувати поведінку користувачів щодо ваших листів у різні дні та різний час; розбивати передплатників за різними ознаками; порівнювати результати кількох розсилок. Ви зможете налаштувати повідомлення на пошту зі звітами про проведені розсилки.

Підтримка: Є база знань із запитаннями та відповідями, підтримка телефоном англійською мовою, live-чат і email. Якщо Вам знадобиться допомога, то Вам буде куди звернутися за оперативною підтримкою.

Цінова політика: GetResponse пропонує 7 готових тарифів для користувачів, але крім них є 30-денний тестовий період. Вартість тарифу безпосередньо залежить від кількості Ваших передплатників: 1000 передплатників - $15 на місяць; 2500 передплатників - $25 на місяць; 5000 передплатників - $45 на місяць; 10000 передплатників - $65 на місяць; 25000 передплатників - $145 на місяць; 50000 передплатників - $250 на місяць; 100000 передплатників - $450 на місяць.

UniSender - один із найпопулярніших сервісів у російськомовному сегменті для здійснення не тільки емейл, а й SMS розсилок.

Що пропонує функціонал сервісу?

За допомогою сервісу Ви зможете створювати листи трьома способами: за допомогою блочного редактора, за допомогою шаблону листів і створення листа з вашим дизайном.

1.Спеціальний конструктор - блоковий редактор. З його допомогою можна швидко створити простий лист. Для цього необхідно просто натискайте на блоки листа і коригуйте їх.

2.Unisender пропонує близько 50 готових шаблонів, зокрема спеціальні тематичні, наприклад, свята, розпродажі тощо.

3.Функція "Лист з вашим дизайном" відкриває HTML-редактор, який дає змогу створити власний лист або завантажити вже готовий з файлу чи web-сторінки.

Електронні листи дуже корисно поєднувати з SMS-розсилками, а цей сервіс дає змогу це зробити легко. Так ви завжди матимете два канали для зв'язку з клієнтом.

Що ще цікавого?

- RSS-розсилки;

- інтеграція з CMS, CRM і за API;

- створення власних форм підписки/відписки;

- платні консультації фахівців з email-розсилок;

- готові рішення email-розсилок для банків, інтернет-магазинів, турфірм, інфобізнесу, салонів краси, клінік і бізнесу з продажу квитків.

Які можливості надає аналітика сервісу?

Перш за все, це вбудований сервіс аналітики. Він показує відсоток відкриття листів, переходів. Дає змогу підключитися до Google Analytics і Яндекс.Метрики.

Пропонує систему спліт-тестування, за допомогою якого можна протестувати будь-яку частину листа і найбільш ефективно налаштувати рекламну кампанію.

Яку підтримку надає сервіс?

Підтримка здійснюється через форму на сайті, телефоном і в чаті. Цього цілком вистачає для якісної та результативної роботи з сервісом.

Вартість сервісу. Для користувача на вибір пропонується 4 тарифи, перший з яких безкоштовний. Звісно ж, він має обмеження - 100 підписників і 1500 листів на місяць.

Campaign Monitor

Campaign Monitor - сервіс для здійснення розсилки, популярний в англомовному сегменті. Дуже простий в управлінні і з ним впорається навіть той, хто не має знань у HTML.

Можливості сервісу. Наприклад, для оформлення листа Ви можете вибрати готовий безкоштовний шаблон, їх розроблено близько 70. Або завантажити вже готовий лист у HTML. Якщо завантажите звичайний текстовий, то сервіс не зможе відстежити кількість кліків і відкриттів. За допомогою функції попереднього перегляду можете побачити, який вигляд матиме Ваш лист на мобільному та ПК. А в разі чого підправити недоліки.

Які ще переваги має сервіс Campaign Monitor?

- майже 250 інтеграцій з іншими корисними додатками;

- цікаві статті про маркетинг на офіційному сайті компанії, щоправда, англійською мовою.

Аналітика сервісу. Campaign Monitor інтегрується з Гугл Аналітікс і дає змогу отримувати та відстежувати результати Ваших розсилок. Є спеціальні вбудовані звіти, які дуже докладні. Крім цього надаються можливості А/Б тестування.

Підтримка сервісу здійснюється виключно за допомогою спеціальної форми зворотного зв'язку на сайті. Багатьом користувачам такого способу зв'язку недостатньо, а альтернатива поки що не надається.

Ціни в Campaign Monitor. Безкоштовного тарифу наразі немає.  Щодо платних тарифів: можна оплатити одразу за місяць без будь-яких обмежень або платити окремо за кожен надісланий лист. Вартість безпосередньо залежатиме від кількості підписників.

MailChimp

MailChimp - один із найпопулярніших сервісів для здійснення розсилок. Сервіс англомовний, тому якщо у вас немає знання цієї мови, то доведеться трохи складно працювати з додатком.

Які типи листів і шаблони надає сервіс?

За допомогою сервісу Ви зможете провести такі типи кампаній: регулярну, просту текстову, A/B тестування та RSS-кампанію.

Регулярна: створення та редагування листів з використанням HTML. Проста текстова: створення листа без використання зображень. A/B тестування: завдяки йому можна відстежити, який із листів є найбільш успішним.

RSS-кампанії: з їхньою допомогою розсилка надсилатиметься автоматично, коли на Вашому блозі відбулися будь-які оновлення. Ваші підписники дізнаються про це першими.

MailChimp пропонує готові шаблони листів, близько 300. Усі вони розбиті за тематиками.

Які ще можливості пропонує сервіс?

- інтеграція за API. Надається інструкція як із цим працювати;

- мобільні додатки, що дають змогу подивитися вигляд вашого листа на різних пристроях;

- інтеграція з Facebook, Twitter, Google, Shopify, SurveyMonkey, популярними CMS і SaaS платформами.

Аналітика має доступний і приємний інтерфейс із безліччю корисних функцій. Надано дані про кількість передплатників, відсоток відкриття листів, кількість кліків за посиланнями. Можна інтегрувати з Google Analytics для більш ефективної роботи з підписниками. Доступне A/B тестування.

Підтримка складається з великої бази знань, також є електронна пошта і чат, за якими можна швидко зв'язатися з адміністрацією сервісу.

Щодо вартості сервісу: надається кілька тарифів на вибір користувача.

Безкоштовний тариф "Starting Up" допоможе вам зробити розсилку до 2 тисяч користувачів. Але не більше 12 тисяч листів на місяць. Тариф "Growing Business" - до 20 тисяч передплатників; "Pro Marketer" - понад 20 тисяч передплатників; "High Volume Sender" - понад 600 тисяч передплатників. Помісячна оплата передбачає ціну від $10 за 500 передплатників, а варіант з оплатою за кожен лист - $0,03 за 300 листів і до $0,02, якщо передплатників понад 7500.

Sendsay

Sendsay - сервіс для розсилки електронних листів із російськомовним інтерфейсом і російськомовною підтримкою кількома каналами зв'язку.

Можливості сервісу Sendsay

- розсилка email і sms, RSS-розсилка.

- Тригерні послідовності та транзакційні розсилки.

- Автовідповідачі.

- Сегментація клієнтської бази та виведення статистичних даних.

- Спліт-тестування.

- Інтеграція з Google Analytics.

- Безкоштовні шаблони і можливість налаштування експрес-розсилок.

- Розподіл прав доступу співробітникам.

- Соціалізація розсилок, можливість створювати анкети та опитування для підписників.

- Можливість API.

Sendsay є комплексним рішенням для розсилки листів і повідомлень, тому сервіс користується популярністю серед російськомовного сегмента користувачів. Особливо часто його використовують для інтернет-магазинів.

Інтерфейс редактора доволі простий і зрозумілий в управлінні. До шаблону листа є можливість прикріпити файли, або вибрати блоковий, текстовий редактор.

Sendsay дасть можливість користувачеві створювати маркетингові компанії, які включають E-mail, SMS розсилки, опитування, A/B тестування. Спеціально підібраний розширений перелік інструментів дасть змогу збільшити ефективність розсилки завдяки врахуванню особливостей передплатників і їхніх дій на сайті та в тілі розсилки.

Вартість сервісу. Для користувача на вибір надається три тарифні плани: Старт, Бізнес та Індивідуальний. Тариф Старт безкоштовний і підходить для компаній-початківців, які тільки збирають базу своїх підписників. Тариф Бізнес передбачений для бази передплатників до 100 тис. А вже від їхньої кількості залежить і вартість розсилки. Тариф Індивідуальний - це комплексне рішення для великого бізнесу, вартість якого розраховується виходячи з потреб і завдань замовника.

WIX Shout Out

WIX Shout Out - сервіс для запуску та оформлення розсилки. Тим, хто користуються послугами компанії Wix, зручно буде виконувати розсилку за допомогою цього сервісу. Так само він легкий і простий для розуміння новачкам.

Безкоштовний тариф включає: 3 кампанії та 5000 листів/міс. А цього цілком достатньо, якщо Ви раніше не робили розсилок, і наразі вирішили зайнятися емейл-маркетингом. Для інших користувачів розроблені тарифні плани: Стартовий, Бізнес і Безлімітний.

Особливості програми WIX Shout Out

Усього шість готових шаблонів, щоправда, всі вони досить сучасні;

Слабке API (тільки робота з контактами);

Гарний і сучасний інтерфейс;

Є мобільний додаток

SendExpert

SendExpert - сервіс поштової розсилки, головною особливістю якого є те, що Ви платите тільки за кількість надісланих листів, на передплатників обмежень немає. Якщо купувати 3 місяці, то ціни з 25% знижкою. На ринку СНД поки що цей сервіс маловідомий, але він має багато можливостей для налаштування ефективної розсилки для Ваших клієнтів.

Особливості сервісу SendExpert

Підтримує SMS-розсилки;

Немає готових шаблонів листів;

Повні звіти про відкриваність листів, переходи і відмови від розсилки;

Перевірка листа на спам перед відправленням;

Можливість імпорту контактів у систему списком або внесенням їх вручну. Передплатників можна рознести по групах, а розсилку робити частинами;

Сервіс надає хорошу довідкову систему і корисний блог із порадами про проведення розсилки.

Sendinblue

Sendinblue - ще один малопопулярний сервіс для проведення емейл-маркетингу для Вашого сайту. Особливістю додатку є те, що Ви платите виключно за кількість надісланих листів, на підписників обмежень немає.

Особливості Sendinblue

Інтерфейс англійською;

Можливість надсилання SMS і конструктор листів;

Наявність зручного мобільного додатка;

Можливість надсилати листи через SMTP-сервер сервісу;

Розширене планування;

Імпорт HTML;

WYSIWYG-редактор;

Аналітика одержувачів;

Доступ до SMTP сервісу;

Виділений IP для входу в електронну пошту зі свого домену;

Гнучкі автовідповідачі;

Персоналізація форми підписки;

Робота з Google Analytics і наявність звітів з детальною статистикою;

Доступ до API;

Плагіни для Prestashop, Magento, WordPress, WooCommerce, EDD.

Можна підсумувати, що це молодий сервіс, що розвивається, з хорошими цінами і функціоналом.

AutoWebOffice

AutoWebOffice - спеціалізований сервіс, який надає не тільки можливості для розсилки, а й систему продажу товарів.

Особливості сервісу AutoWebOffice

Немає безкоштовної версії;

Відсутні готові шаблони для листів;

Можливість редагування контактів через API і підписка без підтвердження доступна тільки на найдорожчих тарифах;

Не зовсім зрозумілий інтерфейс, але якщо детально розібратися, то працювати з сервісом буде просто;

Є можливість А/Б тестування листів.

Висновок: цей сервіс буде комфортним і зручним для використання, якщо Ви вибрали високий тариф.

ElasticEmail

ElasticEmail - не російськомовний сервіс, дуже цікавий інтерфейс з низькими цінами і багатофункціональним безкоштовним тарифом. Тому якщо Ви хоча б трохи знаєте англійську, то обов'язково протестуйте цей сервіс для надсилання листів. Вартість визначається кількістю листів на місяць плюс кількістю контактів окремо. На безкоштовному тарифі Ви маєте можливість відправити 150000 листів/міс.

Особливості сервісу ElasticEmail

Інтерфейс тільки англійською, як і підтримка сервісу;

Сторінка відписки тільки англійською;

Створення опитувань для одержувачів;

Можна додати більше ніж 2 варіанти в А/Б тестування;

Можна організувати А/Б тестування серії листів;

Є SMTP сервер;

Можна створювати динамічні списки, в які за певними критеріями потрапляють передплатники;

Нестандартна логіка інтерфейсу;

До проходження модерації надсилання листів обмежене 50 на день.

Для того, щоб обрати саме той сервіс, який буде ідеальним рішенням для Вашого бізнесу, необхідно кілька з них протестувати. Крім того більшість із представленого списку мають безкоштовний період або безкоштовні тарифи, які й допоможуть Вам визначитися з вибором.

Бажаю Вам успішної розсилки! Вам також буде корисною інформація про популярні поштові сервери, детальніше за посиланням.