Як знайти і виправити помилку 404 на вашому сайті

Не має значення, чи помилився відвідувач вашого сайту URL-адресою, або сторінка більше не існує - помилка 404 може серйозно нашкодити вашому бренду і негативно вплинути на SEO, ускладнюючи пошуковим системам сканування сайту. Це означає, що пошук і виправлення помилок 404 повинні бути пріоритетом у розвитку вашого ресурсу.

Що таке помилка 404?

Помилка 404 - це код, який вказує, що запитана сторінка не може бути знайдена. Кожен раз, коли сторінка завантажується в браузері, в заголовку HTTP відображається код статусу відповіді, який зазвичай не видно відвідувачам. Ці відповіді згруповані за п'ятьма категоріями:

100-199 - інформаційні відповіді

200-299 - успішні відповіді

300-399 - позначають перенаправлення

400-499 - позначають помилки з боку клієнта

500-599 - позначають помилки сервера.

Помилка 404 (також відома як код HTTP 404) - це дуже специфічний тип помилки клієнта. Це означає, що сторінка, яку намагається відкрити відвідувач, не може бути знайдена на сервері.

404 відбувається, коли неіснуюча сторінка на вашому сайті відображає для користувачів повідомлення «не знайдено», але повертає пошуковим системам статус 200 OK. Це повідомляє Google і іншим пошуковим систем, що за цією URL є сторінка. В результаті сканери витрачають час на сканування і ранжування URL.

Коли Гугл знаходить сторінку, яка повертає статус 200 OK з усіма атрибутами сторінки і яка повинна повертати код 404, він видає на неї помилку 404 і повідомляє власника сайту в консолі пошуку Google.

Що викликає помилку 404?

Насправді може бути багато причин, за якими ваш сайт повертає помилку 404.

- Ви отримаєте помилку 404, якщо недавно видаляли сторінки свого сайту без перенаправлення їх URL-адрес.

- Помилка 404 також може виникнути, якщо ви провели перезапуск або перенесли свій домен і не змогли перенаправити всі старі URL-адреси на новий сайт.

- Іноді помилка 404 може бути результатом зміни URL-адреси сторінки. Зміна будь-якої частини URL-адреси, будь то назва категорії або заголовок сторінки, призведе до помилки 404.

Навіть неправильне введення URL-адреси у внутрішньому посиланні може привести до сторінки 404 і непрацюючого посилання.

Чому помилка 404 - це погано для веб-сайтів?

Велика кількість помилок 404 може створити проблеми для вашого сайту. Почнемо з точки зору користувача. Постійне виявлення помилки 404 при перегляді вашого сайту призведе до жахливих результатів для користувачів. Навіть однієї помилки 404 може бути досить, щоб відвідувач залишив ваш сайт. Помилка 404 також може нашкодити вашому рейтингу. Помилки 404 самі по собі не є чинником ранжирування, і Google не буде безпосередньо карати вас за їх велику кількість. Але вони можуть нашкодити вашому SEO.

Чим більше непрацюючих посилань на вашому сайті, тим складніше буде Google і іншим пошуковим системам сканувати ваш сайт.

Ви також можете страждати від високих показників відмов, якщо користувачі залишають ваш сайт після переходу на сторінку 404. На відміну від помилок 404, показник відмов є фактором ранжирування, і Google може покарати ваш сайт, якщо його показник відмов дуже високий.

Як знайти і виправити помилку 404 на вашому сайті?

Сканери сайту, такі як Screaming Frog, - відмінний спосіб швидко знайти непрацюючі посилання, які призводять до помилок 404.

Почніть з аудиту сайту. Натисніть «Коди відповіді» в верхньому меню.


Далі - "Виправити коди відповідей помилок 404". Потім Фільтрувати помилку клієнта 4XX, щоб отримати список всіх сторінок, які повертають помилку 404. Але зверніть увагу, що сканери сайту не нададуть вам повний список помилок 404, оскільки вони показують тільки непрацюючі посилання.

Але ви можете знайти кожну помилку 404 в Google Search Console. Консоль пошуку Google надає список всіх помилок 404, виявлених роботом Googlebot на вашому сайті. Увійдіть в Search Console, клацніть Coverage і виберіть вкладку Excluded.

В результаті ви побачите список помилок. Натисніть на кожну, щоб побачити повний список сторінок, які повертають помилку 404.

Ви також можете знайти помилку 404 в Інструментах для веб-майстрів Bing, натиснувши «Звіти та дані», а потім «Інформація для сканування».

Існують і інші ефективні інструменти для пошуку 404 помилок сайту. Наприклад, сканер Netpeak Spider, Ahrefs (Broken Links), аудит сервіс Serpstat.com.

Способи виправлення 404 помилки

-Перенаправлення помилки 404: перенаправлення користувачів на іншу релевантну сторінку - найпростіший спосіб виправити помилки 404 на вашому сайті. Просто переконайтеся, що ви перенаправляє їх на щось релевантне, а не просто відправляйте їх назад на свою головну сторінку.

-Відновіть сторінку. Якщо ви виявите, що на віддалену сторінку, як і раніше, існує великий попит і немає підходящої сторінки для перенаправлення користувачів, подумайте про відновлення вихідної сторінки.

-Виправте посилання: якщо на вашому сайті є непрацюючі посилання, ви можете просто відредагувати посилання, щоб воно вказувало на правильну URL.

-Додати сторінку 404: створивши призначену для користувача сторінку з помилкою 404, ви можете бути впевнені, що відвідування не буде витрачено даремно.

Якщо у вас багато помилок 404, вам потрібно буде розставити пріоритети. Якщо у вас є 404 помилки на будь-яких основних сторінках, спочатку виправте їх. Сторінки продуктів, сторінки контактів і сторінки серверів з помилками 404 повинні бути виправлені в першу чергу.

Інші сторінки можуть бути не такими важливими. Консоль пошуку Google може виявляти помилки 404 на сторінках, на які користувач-людина ніколи не зможе перейти. Зрештою, ви захочете виправити їх, але ці помилки не повинні сильно вплинути на ваш рейтинг.

Як часто потрібно перевіряти помилки 404?

Частота перевірки помилок 404 залежить від розміру вашого сайту. Невеликі сайти з менш ніж 50 сторінками можна перевіряти кожен місяць або більше. Великі сайти слід перевіряти щотижня.

Створення унікальної сторінки з кодом помилки 404

Фахівці настійно рекомендують створювати для вашого сайту унікальну сторінку з кодом помилки 404. Нижче наведено приклад для натхнення від компанії ГіперХост:Більшість стандартних повідомлень про помилки 404 занадто технічні для розуміння звичайного користувача, і вони не допомагають йому знайти іншу релевантну сторінку. З унікальною сторінкою 404 ви допоможете користувачам знайти інформацію, яку вони шукають.

Багато компаній використовують настроювану сторінку з помилкою 404, щоб зміцнити імідж свого бренду і додати навіть трохи гумору. Створення настроюваної сторінки URL також спрощує відстеження помилок 404 в Google Analytics. Однак не перестарайтеся. Чиста і зрозуміла сторінка 404 набагато ефективніше, ніж надмірно складна. Переконайтеся, що ви також вказали статус заголовка 404 на настроюваній сторінці. Якщо ви цього не зробите, пошукові системи не розпізнають сторінку правильно. Google буде продовжувати відображати сторінку в результатах пошуку і надсилати вам потік повідомлень про помилки 404 в Search Console.

Висновок.

Якщо у вас є веб-сайт, помилки 404 неминучі. Але немає причин дозволяти їм нашкодити вашому сайту і погіршувати рейтинг. Використовуйте наведені вище стратегії та інструменти, щоб регулярно виконувати перевірки, щоб знаходити помилки 404 і швидко їх виправляти. Чим швидше ви їх виправите, тим менше шкоди вони завдадуть. Переклад з блогу neilpatel.com.