5 шляхів, які допоможуть покращити стратегію контент-маркетингу у 2016 році

Контент-маркетинг на сьогодні є важливим складовим елементом маркетингової стратегії компанії буль-якого розміру, а при правильному використанні він може принести дивовижні результати. На носі 2016 рік, тому зараз просто ідеальний час для того, щоб спланувати майбутню стратегію діяльності. При плануванні стратегії контент-маркетингу ми пропонуємо врахувати 5 основних порад.

1. Думайте набагато ширше ніж про створення просто блогу. Не обмежуйте власний контент маркетинг створенням лише блогу. Інфографіка, відео-блог, електронні книги, вебінари, підкасти - це додаткові напрямки для розвитку контент-маркетингу.

Протягом останнього року кількість відео новин від користувачів і брендів на Facebook зросла на 3,6% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Відео достатньо легко поділитись, а користувачі люблять переглядати невеликі ролики. Саме тому популярність відеоблогів зростає, і стає актуальною тенденцією на 2016 рік.

2. Не бійтесь ділитись інформацією безкоштовно. Контент-маркетинг - це чудовий спосіб позиціювати себе як експерта в певній області. Не бійтесь ділитись цінною інформацією з аудиторією безкоштовно. Якщо ви час від часу розміщуватимете цікаву інформацію, то ви зможете привернути увагу цільової аудиторії, яка надалі може перетворитись на постійних клієнтів.

3. Контент-маркетинг підійде для будь-якої бізнес-ідеї. Контент-маркетинг працює для всіх - як для “бізнес для клієнта” (В2С) так і для “бізнес для бізнесу” (В2В). Концепція роботи за двома напрямками схожа, проте підходи до її реалізації по кожному напрямку дещо відрізняються.

При створенні контенту на основі стратегії В2С, клієнтів можна залучити за допомогою акценту на емоціях, в при використанні В2В значну увагу варто приділити цінності товару чи послуги,

4. Визначте ключові показники ефективності (КРЕ), які допоможуть оцінити вам успіх чи провал стратегії контент-маркетингу. Не завжди легко відстежувати віддачу від контенту маркетингу, тільки 21 % маркетологів кажуть про те, що вони досягли успіху з вкладених інвестицій. Кожен бізнес буде мати різні ключові показники ефективності, тому важливо визначити саме ті, що підходять вам перш ніж розпочати роботу над контентом.

Наведемо основні приклади КРЕ:

5. Переконайтесь, що ви використовуєте різноманітні засоби он-лайн маркетингу.

Контент-маркетинг може принести чудові результати і стати кроком для зростання вашого бізнесу, але це не означає, що на ньому необхідно сконцентрувати усі зусилля.

Також варто використовувати різноманітні канали для залучення нового трафіку на сайт, такі як соціальні мережі, почтові розсилки, системи оплати за клік, СЕО-просування та інші. Використання різних каналів просування дозволить зміцнити ваші позиції та уникнути втрат вразі зупинки одного з каналів.

Переклад статті з сайту entrepreneur.com