5 шляхів, які допоможуть покращити стратегію контент-маркетингу у 2016 році

Olha Kashyna 25.12.2015 3709 на прочтение 4 минуты

content-marketing

Контент-маркетинг на сьогодні є важливим складовим елементом маркетингової стратегії компанії буль-якого розміру, а при правильному використанні він може принести дивовижні результати. На носі 2016 рік, тому зараз просто ідеальний час для того, щоб спланувати майбутню стратегію діяльності. При плануванні стратегії контент-маркетингу ми пропонуємо врахувати 5 основних порад.

1. Думайте набагато ширше ніж про створення просто блогу. Не обмежуйте власний контент маркетинг створенням лише блогу. Інфографіка, відео-блог, електронні книги, вебінари, підкасти - це додаткові напрямки для розвитку контент-маркетингу.

Протягом останнього року кількість відео новин від користувачів і брендів на Facebook зросла на 3,6% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Відео достатньо легко поділитись, а користувачі люблять переглядати невеликі ролики. Саме тому популярність відеоблогів зростає, і стає актуальною тенденцією на 2016 рік.

2. Не бійтесь ділитись інформацією безкоштовно. Контент-маркетинг - це чудовий спосіб позиціювати себе як експерта в певній області. Не бійтесь ділитись цінною інформацією з аудиторією безкоштовно. Якщо ви час від часу розміщуватимете цікаву інформацію, то ви зможете привернути увагу цільової аудиторії, яка надалі може перетворитись на постійних клієнтів.

3. Контент-маркетинг підійде для будь-якої бізнес-ідеї. Контент-маркетинг працює для всіх - як для “бізнес для клієнта” (В2С) так і для “бізнес для бізнесу” (В2В). Концепція роботи за двома напрямками схожа, проте підходи до її реалізації по кожному напрямку дещо відрізняються.

При створенні контенту на основі стратегії В2С, клієнтів можна залучити за допомогою акценту на емоціях, в при використанні В2В значну увагу варто приділити цінності товару чи послуги,

4. Визначте ключові показники ефективності (КРЕ), які допоможуть оцінити вам успіх чи провал стратегії контент-маркетингу. Не завжди легко відстежувати віддачу від контенту маркетингу, тільки 21 % маркетологів кажуть про те, що вони досягли успіху з вкладених інвестицій. Кожен бізнес буде мати різні ключові показники ефективності, тому важливо визначити саме ті, що підходять вам перш ніж розпочати роботу над контентом.

Наведемо основні приклади КРЕ:

  • кількість відвідувачів на сайті: загальна кількість відвідувачів за допомогою певної частини контенту або конкретної рекламної кампанії. Для визначення джерел, з яких приходять відвідувачі, варто використовувати Google’s URL builder та Google analytics.
  • кількість завантаженого контенту: якщо ви використовуєте декілька способів для того, щоб підштовхнути відвідувачів до завантаження файлів, то переконайтеся, що ви відстежите кількість завантажень, які відбуваються з врахуванням форми та змісту кожного джерела.
  • число репостів в соціальних мережах: якщо ви займаєтесь пошуком необхідного контенту, то в першу чергу варто звернути увагу на його популярність серед користувачів соціальних мереж. Використовуйте контент, що має найбільшу популярність (велику кількість лайків та репостів).
  • рейтинг відмов: високий рейтинг відмов показує, що більша частина ваших відвідувачів приходить на цільову сторінку, а потім покидає сайт не ознайомлюючись з вашим контентом. Така ситуація потребує вживання додаткових заходів, щоб зацікавити користувачів переходити на інші сторінки.
  • вхідні посилання - цікавим контентом діляться і розміщують на інших сайтах. Ці посилання є бажаними оскільки приносять переваги при здійсненні СЕО оптимізації та використанні Google’s Webmaster Guidelines.
  • час на сторінці. Якщо ви розміщаєте великий пост і результати аналітики показують, що час перебування на сайті становить менш як 15 секунд, то це означає, що ви не зацікавили користувачів. Якщо час перебування на сторінці знаходиться в межах трьох хвилин, то це означає, що ви зацікавили користувачів і ви маєте вдало наповнену сторінку.
  • ціна за клік: припустимо, що ви витратили 2 тис.грн. на просування певного контенту через різні СЕО канали, системи оплати за клік, соціальні мережі, емейл розсилки і т.д. Якщо ви отримали 800 переходів, то вартість кожного кліку буде становити 2.5 грн.
  • кількість створених посилань: важливо відслідковувати, з яких ресурсів йдуть посилання на ваш сайт та скільки переходів по ним відбувається.
  • ціна за лід: вам потрібно знати скільки коштує кожний перехід, який відбувся внаслідок використання контент-маркетингу. Якщо ви будете знати це число, то зможете визначити конверсію і визначити як контент-маркетинг впливає на ваш бізнес.
  • рейтинг конвертації: необхідно визначити, яка частина відвідувачів стає вашими клієнтами.
  • отримання прибутку: визначити скільки в загальному доходу ви отримали від використання контент-маркетингу.

5. Переконайтесь, що ви використовуєте різноманітні засоби он-лайн маркетингу.

Контент-маркетинг може принести чудові результати і стати кроком для зростання вашого бізнесу, але це не означає, що на ньому необхідно сконцентрувати усі зусилля.

Також варто використовувати різноманітні канали для залучення нового трафіку на сайт, такі як соціальні мережі, почтові розсилки, системи оплати за клік, СЕО-просування та інші. Використання різних каналів просування дозволить зміцнити ваші позиції та уникнути втрат вразі зупинки одного з каналів.

Переклад статті з сайту entrepreneur.com


Close Screen
Olha Kashyna
Статей: 43
Оцените статью:


Спасибо за отзыв
Рейтинг: 5 из 5 Голосов: 1