9 платформ для Email маркетингу у 2021 році

Електронна пошта - один із найпотужніших маркетингових інструментів, наявних у вашому розпорядженні. Вона може стимулювати взаємодію та налагоджувати відносини з підписниками. Електронні кампанії також забезпечують більшу рентабельність інвестицій, ніж будь-який інший тип маркетингової категорії. Налаштуйте електронну пошту правильно, і це може бути дуже вигідно.

Ви можете багато зробити з безкоштовним обліковим записом електронної пошти, але для запуску успішної маркетингової стратегії вам потрібно знайти сервіс електронного маркетингу. Він поставляється з безліччю інструментів для економії часу, які допоможуть вам керувати своїми підписниками, контентом та кампаніями.

Раніше у нас на блозі вже була опублікована стаття "Топ 12 сервісів для e-mail розсилки", але сьогодні ми оновили наш список корисних сервісів та актуалізували його, оскільки вже 2021 рік.

Constant Contact

    Особливості сервісу Constant Contact:

-керування розсилкою за допомогою зручного функціоналу DRAG-AND-DROP

-100+ шаблонів

-ціни від 20$/міс.

-зручні інструменти автоматизації процесу

-тестовий період 60 днів.

Constant Contact - відмінна платформа, яку ми рекомендуємо тим із вас, хто не знайомий зі світом електронного маркетингу.

Платформа представлена ​​інтуїтивно зрозумілим конструктором листів із перетягуванням. Це дозволяє легко створювати нові електронні листи, які добре виглядають та відповідають бренду – жодних знань у галузі програмування не потрібно. Додати текст, зображення, відео, купони, опитування та події в будь-яке повідомлення просто.

Чудово поєднується з більш ніж 100 готовими, оптимізованими для мобільних пристроїв шаблонами.

З Constant Contact ви можете відстежувати результати своїх кампаній у режимі реального часу. Ви побачите все, від відкриття до рейтингу кліків, а також дані для кожного окремого передплатника.

Автоматизація – ключова перевага Constant Contact. А головне, сервіс пропонує 60-денну безкоштовну пробну версію, яка є однією з найкращих пропозицій у галузі.

Ви можете вибрати один із двох планів – «Електронна пошта» та «Електронна пошта плюс». Як і на більшості платформ електронного маркетингу, вартість залежатиме від кількості передплатників у списку. Для звичайних та професійних листів підійде дешевший тариф. Але для тих, хто хоче отримати максимальну віддачу від своїх поштових кампаній, підійде Email Plus. Цей план включає більш просунуті функції, такі як A / B-тестування теми, динамічний контент і автоматизовані поведінкові кампанії. Ви також отримаєте доступ до персоналізованих демографічних даних, купонів та опитувань.

MailerLite

    -вартість від 0 $

    -преміум плани від 10 $/міс

    -зручний функціонал для роботи

   - інструменти А/Б тестування

Це чудовий варіант для всіх, кому потрібна проста послуга для електронного маркетингу. Платформа пропонує інструменти для автоматизації, цільові сторінки, спливаючі вікна та опитування, так що це не означає, що ви сильно обмежені. Але навіть інтерфейс користувача для кожного з них досить простий.

MailerLite має редактор за допомогою перетягування блоків, який дозволяє легко створити високоякісне повідомлення. Сегментуйте своїх передплатників, щоб покращити персоналізацію та оптимізувати свої кампанії за допомогою таких функцій, як A/B-тестування.

Вартість тарифних планів залежить від кількості передплатників, для яких Ви робите розсилку. Наприклад, до 1000 підписників – вартість 10 доларів на місяць.

Існує безкоштовний план для підписників до 1000, але ви обмежені лише 12000 електронних листів на місяць і не отримуєте всіх функцій.

Moosend


Особливості програми Moosend:

   - вартість тарифних планів від 0$

   - зручна система звітності та аналітики

   - стандартний функціонал для роботи із розсилкою електронних листів.

Moosend пропонує рішення для електронного маркетингу незалежно від того, чи є ви повним новачком чи досвідченим професіоналом. Від простого конструктора електронної пошти з можливістю перетягування до зручного інструменту сегментації та точної аналітики в реальному часі - вони мають всі функції, необхідні для проведення ваших маркетингових кампаній. Moosend використовує ІІ. Він використовує машинне навчання та спільну фільтрацію, щоб націлювати клієнтів на продукти, які їм сподобаються, на основі купівельних звичок аналогічних клієнтів.

Ви також зможете легко здійснювати перехресні продажі на основі купівельних звичок клієнтів і відстежувати, як часто вони купують певні продукти, щоб ви могли регулярно просувати їм потрібні продукти, коли вони цього потребують.

Moosend надає лише 40 адаптивних тем на вибір. Однак усі вони легко налаштовуються та привертають увагу.

Ціни починаються з безкоштовного тарифу та далі преміум-плани, починаючи з 8 доларів на місяць.

Sendinblue

Sendinblue пропонують комбінацію редакторів перетягування та автоматизації для оптимізації ваших маркетингових кампаній електронною поштою.

Основний функціонал Sendinblue:

Цільові сторінки. Створюйте ефективні та цікаві веб-сторінки, щоб збирати для вас потенційних клієнтів.

Форми. Розміщуйте форми у будь-якому місці вашого веб-сайту, щоб отримувати інформацію про користувачів.

Реклама у Facebook. Використовуйте можливості маркетингу Facebook, щоб залучити більше потенційних клієнтів.

Реклами із ретаргетингом. Ефективна реклама, що базується на попередніх взаємодіях користувача в Інтернеті.

При цьому Sendinblue допомагає розвивати аудиторію, потенційних клієнтів та клієнтів. Платформа доступна через безкоштовний план, який дає вам необмежену кількість контактів та до 300 електронних листів на день.

Їхній конструктор електронної пошти інтуїтивно зрозумілий з редактором перетягування, що дозволяє легко створювати зовнішній вигляд своєї електронної пошти. В даний час вони пропонують чотири різних цінових рівнів, включаючи безкоштовний.

Однак, у міру зростання вашого бізнесу, варіант Premium завжди буде чудовим. Він включає ще більше маркетингових функцій, таких як Facebook і ретаргетовану рекламу, а також підтримку по телефону.

HubSpot

HubSpot дозволяють швидко та легко створювати, персоналізувати та оптимізувати електронну пошту без необхідності використання дизайнерів чи ІТ-фахівців.

Програмне забезпечення сервісу справді виділяється в автоматизованих робочих процесах. Дозволяє вам легко встановлювати тригери для ваших передплатників електронної пошти та перетворювати потенційних клієнтів на клієнтів.

HubSpot має безліч готових шаблонів електронної пошти, які можуть допомогти. З їх конструктором перетягування ви зможете створювати відмінні електронні листи без будь-яких знань у галузі програмування чи розробки.

HubSpot простий у використанні та дозволяє налаштовувати макет, додавати заклики до дії та зображення, а також змінювати контент та кольори відповідно до вашого бренду.

Використовуйте їх розширені інструменти персоналізації, щоб персоналізувати свої електронні листи, щоб легко підвищити відкритість і рейтинг кліків. Ви можете використовувати будь-яку інформацію з контактних записів передплатника електронної пошти, щоб автоматично відображати найбільш релевантні теми, зміст, посилання, вкладення та заклики до дії.

Звіти електронною поштою від Hubspot. Використовуйте отримані дані, щоб визначити, які рядки теми відкриваються найбільше, а також, який контент та заклики до дії принесуть вам більше продажів. Ви також можете використовувати це з цільовими сторінками та формами реєстрації, щоб точно оцінити рентабельність інвестицій у поштові кампанії.

Інструмент електронної пошти HubSpot надається безкоштовно при надсиланні до 2000 електронних листів на місяць, з рішеннями щодо оновлення від 50 доларів на місяць.

AWeber

На відміну від інших платформ, які додають функції та можливості для планів у різних цінових категоріях, AWeber пропонує всі свої функції з кожним планом.

Ціна залежить від кількості передплатників у вашому списку. Таким чином, ви отримаєте однакові можливості незалежно від того, чи є у вас 20 або 20 000 контактів.

З AWeber ви отримаєте всі основні функції, які очікуєте від сервісу розсилки листів для клієнтів вашої компанії:

✓700+ готових шаблонів

✓Конструктор листів з перетягуванням

✓Електронна аналітика

✓A / B тестування

✓Форми передплати

✓Автоматизація

✓Приховані інтеграції

✓Сегментація передплатників

Drip

Ви зможете відокремити нових відвідувачів сайту від постійних клієнтів. Drip також дозволяє орієнтуватися на користувачів, які покинули свої кошики.

CRM допомагає вам звертатися до клієнтів за допомогою кількох способів в Інтернеті, включаючи електронну пошту. Drip також має функцію атрибуції прибутку, яка дає вам чіткіше уявлення про те, які кампанії, насправді, приносять вам гроші. Функціонал сервісу ідеально підходить для інтернет-магазинів.

Завдяки можливостям персоналізації, потужним параметрам сегментації та детальній аналітиці у Drip є все необхідне для успіху в електронному маркетингу. Ціна залежить від кількості клієнтів у вашому обліковому записі. Усі плани мають однакові функції та переваги.

Всі плани Drip включають цілодобовий чат та підтримку електронною поштою. Ви можете спробувати його безкоштовно протягом 14 днів і отримати доступ до всіх функцій.

Omnisend

Omnisend комбінує текстові повідомлення, push-повідомлення в браузері, маркетинг електронною поштою, списки електронних адрес Google і ретаргетинг реклами в Facebook, щоб забезпечити зв'язок з максимальною кількістю клієнтів. Всі канали дозволяють проводити сегментовані кампанії. Це означає, що ви зможете налаштувати націлення саме на того клієнта, який вам потрібен. Сервіс пропонує також вбудовану автоматизацію дій, які може зробити ваш клієнт, таких як електронні листи/повідомлення про кинутий кошик, а також вітальні електронні листи/повідомлення.

Бібліотека тематичних шаблонів полегшує створення гарних фірмових електронних листів.

Ціни залежать від того, скільки контактів у вас.

GetResponse

За допомогою таких інструментів та функцій, як сегментація аудиторії, автовідповідачі, конструктори цільових сторінок, автоматичні електронні листи, розширена аналітика і, навіть, програмне забезпечення для веб-семінарів, ви зможете збирати ліди, поміщати їх у правильні робочі процеси та перетворювати на постійних клієнтів.

Насправді, це трохи більше, ніж просто сервіс email-маркетингу. Це радше комплексне рішення, що спеціалізується на автоматизації.

Один із інструментів, який пропонує GetResponse, називається Autofunnel. Його можна використовувати для створення вирв продаж, потенційних клієнтів, вебінарів і т. д. Він повністю автоматизований і дуже простий у використанні.

Воронки продажів включають електронні листи, цільові сторінки, спливаючі вікна при виході, автоматизація маркетингу, реклама у Facebook та інтеграція з електронною комерцією. Все залежить від ваших цілей та того, як ви хочете їх поставити. Але GetResponse надає всі інструменти, необхідні для збільшення списку передплатників і монетизації цих контактів.GetResponse пропонує знижки при річній або дворічній передоплаті. Ви можете спробувати GetResponse безкоштовно протягом 30 днів і визначитися, чи підходить даний сервіс для вас.

Переклад із блогу quicksprout.com. А який сервіс для організації розсилки використовуєте ви? Поділіться найзручнішим на вашу думку ресурсом у коментарях.