Аналоги колтрекінгу сервісу CallbackHunter

У цій статті розглянемо, чим замінити популярний сервіс коллтрекінгу CallbackHunter. Ми підібрали 5 програм для організації віртуальної АТС, які підійдуть для різних видів бізнесу.

Callback (Ringostat) – наскрізна аналітика, коллтрекінг та віртуальна АТС

Ringostat - платформа для відстеження та аналітики дзвінків для фахівців з маркетингу та продажу. Вона допомагає підвищити ефективність продажів та маркетингу, а також побачити джерела конверсії та доходів за рахунок передачі даних у єдиний інтерфейс. А щоб легко визначити вашу поточну IP-адресу для налаштування інтеграцій або інших завдань, скористайтеся нашим безкоштовним сервісом «IP адреса онлайн» на сайті HyperHost.

Ringostat включає відстеження дзвінків, віртуальну АТС, зручне розширення для браузера, віджет зворотного дзвінка та аналітику в реальному часі для торгових представників. Дані Ringostat можуть передаватися в CRM, Google Analytics, Google Adwords і т.д.

Коллтрекінг Ringostat замінює телефонні номери та визначає, звідки телефонують. Відстеження викликів здійснюється різними методами, такими як статичне відстеження, коли номер присвоюється певному джерелу відвідувачів та підходить для офлайн-реклами. Динамічне відстеження дзвінків відображає різні телефонні номери для кожного відвідувача сайту. Часто використовується для відстеження інтернет-реклами.

Після дзвінка в систему передаються дані про джерело реклами та поведінку користувача. У комбінованому коллтрекінгу використовуються як статичні,так і динамічні методи.

Можливості Ringostat

Відстеження дзвінків. Статичні, динамічні та комбіновані. Визначає джерело дзвінка, аж до каналу, кампанії та ключового слова.

Віртуальна АТС. Гнучкі схеми переадресації дзвінків, голосова пошта та черга дзвінків – функціонал, який дозволяє уніфікувати навантаження на торгових представників.

Віджет зворотного дзвінка. Досвід користувачів Ringostat показує, що віджет зворотного дзвінка допомагає збільшити кількість дзвінків на 48%. Є можливість налаштувати колір та дизайн віджету так, щоб він відповідав сайту.

Наскрізна аналітика. Дозволяє порівнювати витрати на кампанії з рекламних систем із доходами з CRM. Автоматично підраховує ROI на кожному каналі, а також вартість дзвінка.

Інтеграція з більш ніж 20 системами. Серед них CRM-системи, системи аналітики, рекламні акаунти, CMS/Конструктори, системи оптимізації конверсії, управління ставками та надсилання повідомлень.

CallCatcher (Phonet) – комплекс рішень для вашого бізнесу

Віджет зворотного дзвінка Phonet CallCatcher використовується для бізнесу в усьому світі. Ця IP телефонія стане чудовою альтернативою сервісу CallbackHunter. Якщо у вас спортивний клуб, кол центр або велика компанія, то CallCatcher стане чудовим доповненням для зв'язку з вашими потенційними клієнтами в Україні, або за кордоном.

Набір сервісів від Phone CallCatcher

✓ Віртуальна АТС Phonet та коробкова версія IP PBX Phonet для компаній різного рівня,

Phonet Call-Tracking для відстеження реклами, за якою йдуть дзвінки,

✓ Віджет замовлення зворотного дзвінка CallCatcher, який може значно збільшити кількість дзвінків з вашого сайту.

Серед корисного функціоналу Phonet також виділимо: аудіозаписи дзвінків, можливості пошуку дзвінка, безкоштовні дзвінки всередині компанії, голосове вітання, переклад на іншого співробітника, прийом дзвінків у разі відключення електрики, інтеграція з CRM системою, можливість вибору індивідуального дизайну для віджету на сайт, можливості прийому факсу на емейл та інші.

Загалом дуже корисний сервіс для колтрекінгу допомагає збільшити конверсію до 55% за словами розробників сервісу.

Є безкоштовний тариф та тестовий період. Підтримка мов: українська, англійська, російська.

GetClient (StreamTelecom) - швидке підключення для швидкого зворотного зв'язку

GetClient – ​​віджет для зворотного зв'язку, заміна для CallbackHunter. Є безкоштовна версія та платні тарифи від 10 до 20 євро. Щоб налаштувати GetClient на своєму сайті, необхідно виконати кілька простих кроків:

Виберіть форму, колір, текст та розташування віджету за допомогою інтуїтивно зрозумілого конструктора → Вкажіть тип дзвінка (відповідно до позиції в черзі або автоматично протягом 30 секунд) → Прив'яжіть опцію зворотного дзвінка до конкретної послуги → Налаштуйте час роботи віджету (вихідні, свята, обідню перерву) → Налаштуйте синхронізацію даних з Google Analytics.

GetClient надає набір можливостей для роботи з телефоном:

✓ Безкоштовні дзвінки та швидкий зворотний зв'язок

✓ Можливість «ловити» гарячі ліди

✓ Прийом заявок поза робочим часом та автоматичне створення черги

✓ Автоматичне введення контактів із віджету в CRM-систему

✓ Автоматичне перенаправлення до будь-якого вільного співробітника протягом 30 секунд

✓ Запис усіх розмов з клієнтами

✓ Суттєве збільшення конверсії та продажів.

Lirax - преміум телефонія для вашого бізнесу

Віртуальна АТС Lirax підходить для компаній різного рівня, у тому числі для малого бізнесу. Дане програмне забезпечення забезпечує гарну якість зв'язку з клієнтами, а також дозволяє налаштувати всі можливості власного колцентру.

Переваги Lirax

✓ Якісна ІР телефонія;

✓Використання безпечних протоколів передачі даних та захисту від прослуховування: TLS, SRTP, DTLS;

✓Мінімальний набір пристроїв для роботи з клієнтами;

✓Масштабованість, що дозволяє використовувати програму як для великих, так і для малих компаній;

✓Віджет зворотного дзвінка, який постачається безкоштовно;

✓Швидке налаштування та інтеграція системи у ваш бізнес;

✓Запис розмов;

✓Зручна інтеграція з вашою CRM системою;

✓Функціонал для створення “особистого менеджера”

Також Lirax успішно використовується для організації відеоконференцій, що останнім часом є особливо актуальним.

Callback Binotel - розумна телефонія для вашого бізнесу

Callback працює цілодобово, і в робочий час і не в робочий час вашої компанії. У робочий час після того, як клієнт залишає номер телефону, перенаправляє дзвінок до вільного менеджера для подальшого зв'язку. У неробочий час фірми клієнт залишає номер телефону і вказує зручний час для дзвінка, після чого заявка перенаправляється вільному менеджеру, який і зв'язується з клієнтом.

Переваги Callback Binotel

→ повна інтеграція із вашою CRM системою;

→ інтеграція з Google Analytics для відстеження результатів;

→ запис усіх розмов для відстеження ефективності працівників;

→ недорогий та простий колл трекінг, який здатний покрити запити компаній будь-якого рівня, але найкраще підходить невеликим онлайн магазинам.

Callback Binotel – лідер українського ринку кол трекінгу, надає всі можливості віртуальної АТС. Включає кілька абонентських пакетів для різних бізнесових рівнів.