Статті в блог. Кращий час для публікації?
Якщо ви публікуєте контент в блозі, значить у вас вже є відмінний старт з точки зору інтернет-маркетингу. Проте, багато факторів будуть визначати ваш успіх, наприклад, знання того, коли найкраще публікувати пости в блог.
Ретельно спланувавши свій розклад контенту, ви можете допомогти своїми повідомленнями в блозі привернути увагу, якого вони заслуговують. Це включає в себе пошук ідеального дня і часу, коли ваша цільова аудиторія знаходиться в мережі і жадає якісного контенту.
У цій статті ми обговоримо, чому час дуже важливий в процесі ведення блогу. Також розглянемо три ключові чинники, які слід враховувати при визначенні кращого часу для публікації в блозі для максимальної кількості переглядів, репоста в соціальних мережах і коментарів.
Як часто ви повинні публікувати повідомлення в блозі?
Ідеальна частота ведення блогу буде залежати від вашої цільової аудиторії і цілей. Наприклад, якщо ви намагаєтеся підвищити рейтинг кліків (CTR), вам може знадобитися більш часта публікація. Якщо ви ведете блог для підвищення загальної впізнаваності бренду, вам може бути корисний менш агресивний графік публікації.
Однак, як правило, має сенс публікувати якомога більше контенту без шкоди для якості. Пошукові системи віддають перевагу блогам, які часто оновлюються, тому чим більше контенту ви публікуєте, тим вищі ваші шанси піднятися в рейтингу пошукових систем. Як мінімум, ви будете намагатися публікувати новий контент кожного тижня.
Однак якість також важлива. Набагато краще публікувати одне якісне повідомлення в тиждень, ніж три посередні статті. Якщо ви розмістите тонни неякісного контенту, ви ризикуєте загубитися в шумі мільйонів повідомлень, що публікуються щодня. Вам також буде складно утримати читачів, які можуть швидко втомитися від неякісного контенту.
Після того, як ви визначилися з первісною періодичністю, корисно відстежувати, як цей підхід допомагає вам досягти ваших цілей. Ви можете оцінити ефективність свого блогу за допомогою такого інструменту, як Google Analytics. Кожен блог індивідуальний, тому ми рекомендуємо поекспериментувати з графіком публікації.
Коли найкраще писати в блозі?
Чи пишете ви для розваги або хочете отримати дохід, одне вірно для всіх блогерів - ви хочете, щоб люди читали ваш контент. Після того, як ви написали і переписали ідеальний пост, важливо правильно вибрати час. Ось три речі, які слід враховувати, перш ніж натискати кнопку «Опублікувати».
Мета посту
Ваш графік публікації контенту повинен відображати те, чого ви в кінцевому підсумку ставите перед собою. Деякі спільні цілі включають створення максимальної кількості переглядів сторінок і підвищення залученості в розділах коментарів.
На жаль, не існує ідеального дня або часу, які гарантують бажані результати для кожного веб-сайту. Після визначення цілей розумно поекспериментувати з публікацією свого контенту в різні дні та години, а потім уважно відслідковувати результати.
Якщо ви хочете добитися більшої кількості репостів в соціальних мережах, є дані, які показують, що в певні дні та час можуть бути більш позитивні результати, ніж в інші. Наприклад, якщо вашою метою є максимальне залучення в Facebook, Sprout Social рекомендує публікувати ваш контент в середу о 11:00 або між 13 і 14 годинами. Тим не менш, вони також виявили постійну залученість з вівторка по четвер з 8 до 15 годин.
Якщо ви публікуєте повідомлення в Instagram, Sprout Social визначає найбільш вдалою середу об 11:00 і п'ятницю з 10:00 до 11:00, як періоди максимальної активності. Так само твіти, опубліковані в середу і п'ятницю в 9 ранку, як правило, викликають більше залученості.
Для LinkedIn дослідження показало, що середа, четвер і п'ятниця є кращими днями для публікації контенту. Однак соціальні мережі дуже чутливі до часу, і там є суперечлива інформація.
Тому, щоб визначити найкращий час для публікації у власному блозі, ми також рекомендуємо проаналізувати свою унікальну аудиторію за допомогою інструментів для конкретної платформи. Twitter Analytics і Facebook Page Insights - ефективний вибір.
Демографічні дані аудиторії
Кращий час для публікації блогу залежить від вашої цільової аудиторії. Перший крок - дізнатися про свою аудиторію за допомогою таких інструментів, як Google Analytics і Facebook Insights.
Визначте найкращий час для публікації блогу за допомогою Google Analytics. Потім ви можете налаштувати свій розклад відповідно до демографічних даних ваших користувачів. Місцезнаходження дуже важливо, особливо коли мова йде про часові пояси. Це ускладнюється, коли ваша аудиторія охоплює кілька місць.
Якщо ви орієнтуєтеся на США, варто відзначити, що майже половина населення США проживає в Східному часовому поясі (EST) [3]. Крім того, зони EST і Central Time (CT) разом складають майже 80% населення США. Отже, при націлюванні на американську аудиторію має сенс розставити пріоритети в цих часових поясах.
Також доцільно вивчити заняття вашої цільової аудиторії, в тому числі дізнатися, коли вони, швидше за все, будуть на роботі,чи передбачає їх робота доступ в Інтернет. Потім ви можете подумати, чи будуть вони читати ваш контент на роботі. Наприклад, якщо ви орієнтуєтеся на фахівців з маркетингу, можливо, має сенс опублікувати ваш пост з рекомендаціями щодо успішної кампанії протягом їх звичайного робочого дня.
Навпаки, ви можете ділитися порадами про те, як відкрити власний бізнес або підготувати сад до весни. В цьому випадку люди зазвичай споживатимуть цей контент поза роботою, що повинно відображатися у вашому графіку публікації.
Рівень конкуренції
Рівень конкуренції також впливає на те, скільки уваги приділяється вашому блогу. Ви можете спробувати охопити якомога більше людей, публікуючи матеріали в години пік. Це може генерувати більше коментарів, репостів в соціальних мережах і переглядів сторінок. Однак ймовірність того, що контент загубиться на тлі інших конкурентів, вище.
В якості альтернативи ви можете публікувати в години низької активності, коли у вас буде менша потенційна аудиторія, але ви можете досягти більш високого відсотка залученості і конверсій. Ваш контент також стане більш популярним через зниження конкуренції.Щоб визначити години пікової і низької активності для вашої галузі, має сенс вивчити ваших прямих конкурентів. Ви можете використовувати такий інструмент, як WhatRunsWhere або Google Alerts, щоб повідомляти вас кожен раз, коли конкурент публікує новий пост.
Google Alerts може допомогти вам скласти уявлення про те, коли ваші конкуренти розмістять новий контент. Озброївшись цією інформацією, ви можете або скорегувати свій розклад, щоб уникнути прямої конкуренції, або спробувати перенаправити свою цільову аудиторію, публікуючи матеріали одночасно з конкурентами. Це також може допомогти оцінити, наскільки добре працює контент кожного конкурента. Ви можете проаналізувати ефективність контенту конкурентів за допомогою інструменту BuzzSumo.
Щодня публікуються мільйони повідомлень, тому важливо налаштувати ваш контент на успіх. Дата і час публікації кожної статті можуть визначити, чи знайде вона аудиторію або загубиться в натовпі. Щоб допомогти вам знайти кращий час для публікації в блозі для вашого веб-сайту і аудиторії, вам слід подумати про наступне:
- Мета посту
- Демографічні дані аудиторії
- Рівень конкуренції.
Переклад з themeisle.com