Як створити бізнес в Інстаграм: ключові етапи
Ця стаття буде корисна всім тим, хто планує відкрити бізнес-аккаунт в Інстаграм. Завдяки великій кількості інструментів, які пропонує Інстаграм, його можна використовувати не тільки для просування своєї компанії в цій соц.мережі, але і для відкриття основного бізнесу на базі цієї платформи з нуля. Що для цього потрібно, і як почати, читайте далі.
1.Вибір напрямку діяльності.
Якщо ви ще не визначилися, в якому напрямку хочете працювати, то даний етап для вас дуже важливий. Перш за все, зверніть увагу на ту нішу, яка цікава саме вам. Проаналізуйте сфери, в яких ви розбираєтеся, або в яких у вас є досвід роботи. Дуже важливо вибрати саме ту сферу, в якій ви будете почувати себе впевнено. У занадто широкої ніші буде складно визначитися з цільовою аудиторією і вибудувати правильну стратегію просування, але і занадто вузька може загнати ваш бізнес в певні рамки і тим самим обмежити кількість продажів. Сьогодні найбільш популярні категорії бізнесу в Інстаграмі: одяг / аксесуари; техніка / гаджети; подорожі; косметичні засоби / макіяж; товари для дому; ресторани і кафе; вироби ручної роботи; фотоконтент, копірайтинг, smm-просування, коучинг.
Перед початком роботи обов'язково оцініть перспективність обраного напрямку, проаналізуйте діяльність конкурентів, яким попитом користується продукція, яку вони надають, відгуки клієнтів, вивчіть ціни. Якщо ви бачите, що "місце" в такий діяльності для вас є, то сміливо починайте. Вивчайте тренди і пропонуйте те, що шукають ваші покупці.
2.Визначте мету роботи.
Перед стартом роботи необхідно визначитися з метою, для чого вам потрібен Інстаграм аккаунт. Цілі можуть бути різні - продаж продукції, підвищення впізнаваності вашого бренду, перенаправлення трафіку на основний сайт і тп. Від цього безпосередньо залежать способи просування в Instagram.
3.Реєстрація бізнес аккаунта.
Якщо ви вирішили почати бізнес в Інстаграм, то звичайного аккаунта вам недостатньо. Для бізнес аккаунта під час реєстрації вам потрібно перейти у відповідний режим, можливості такого типу аккаунта набагато ширше. У комерційного типу профілю доступний функціонал:
- статистики по відвідуваності - гео, стать, вік;
- аналітики публікацій;
- функціонал для запуску рекламних об'яв за допомогою мобільного інтерфейсу;
- кнопки контактів для зв'язку клієнтів з вами.
4.Оформлення комерційного аккаунта.
Оформлення вашого облікового запису, в першу чергу, привертає увагу клієнтів. Тому перш ніж шукати передплатників і запускати рекламу, потрібно подбати про грамотне і цікаве оформлення зовнішнього вигляду аккаунта.
Структура профілю складається з наступних частин:
Опис. Саме в цьому місці стає ясно, чим ви займаєтеся, і як з вами зв'язатися. Тому лаконічний опис та контактні дані компанії в шапці профілю обов'язкові.
Аватарка профілю повинна включати або лого вашого бренду або товар, який ви надаєте для покупців.
Закріплені історії з корисним контентом для клієнтів.
Публікації в одному напрямку (мінімум 9).
Опрацюйте всі елементи сторінки в одному напрямку, для цього використовуйте поради, щоб нічого не упустити:
Придумайте назву для вашого бренду, яка буде добре запам'ятовуватися. Використовуйте наші поради.
Підберіть аватарку, яка буде гармонійно відображати суть вашої діяльності.
Внесіть необхідну інформацію в шапку профілю. В поле опису профілю впишіть унікальну торгову пропозицію, за якою клієнт буде вибирати саме ваш бренд. Також обов'язково вкажіть способи зв'язку з вами і необхідні контактні дані.
Публікуйте пости, які відображають суть вашого бізнесу. Саме якісний контент з візуальним оформленням приваблює клієнтів.
Додавайте Сторіс. Цей тип контенту користується популярністю серед користувачів і привертає їхню увагу.
Акції / інструкції / відгуки додавайте і закріплюйте в Сторіс, як окремі розділи.
5.Складання контент-плану.
Крім процесу створення контенту для постів в Інстаграм, обов'язковий етап це складання плану публікацій. Розробіть графік, за яким будете публікувати контент, включіть в цей графік найрізноманітніші формати - фото / відео, Сторіс, прямі ефіри і IGTV. Саме завдяки грамотному розміщенню постів, ви зможете привернути увагу аудиторії і утримувати її протягом тривалого часу.
Для створення якісного контенту використовуйте, насамперед, творчий підхід, креативність, послуги фахівців, наприклад, фотографа, який зробить професійні фото вашого товару. Без даних пунктів просування бізнесу в Інстаграм мережі неможливо.
6.Складання плану етапів просування.
Для просування бізнес аккаунта в Інстаграм можна використовувати велику кількість інструментів. Для цього спочатку необхідно визначити основні етапи для просування. Для реклами продукції можна використовувати можливості програми Інстаграм, особистий кабінет в Фейсбук, профілі користувачів, які користуються популярністю, наприклад, блогерів, які якось пов'язані з вашим напрямками діяльності.
7.Аналіз рекламних кампаній.
Не потрібно відразу витрачати весь рекламний бюджет і сподіватися на швидкий результат. Почніть з тестування, для того, щоб визначитися з цільовою аудиторією. Для початку виберіть найдешевший інструмент для реклами, використовуйте найкращі ваші пропозиції, зображення товарів, потім міняйте їх і в результаті аналізуйте, що більше подобається вашій аудиторії і що є більш ефективним для бізнесу. Так ви зможете виробити свою персональну схему просування в Інстаграм.
8.Спілкування з підписниками.
Отже, як тільки ви зібрали хоча б мінімальну аудиторію передплатників, не потрібно залишати їх без вашої уваги. В даному випадку необхідно змотивувати ваших потенційних клієнтів переглядати стрічку кожен день. Для цього вам потрібно запропонувати якісний, оригінальний і корисний контент. Не давайте передплатникам нудьгувати, і вони обов'язково в найближчому майбутньому стануть вашими клієнтами.
9.Ефективність і пошук нових способів просування сторінки.
Обов'язково оцінюйте ефективність проведених рекламних кампаній. Основні критерії для оцінки:
- Зростання кількості передплатників. Даний показник відображає ефективність вашого контенту і зацікавленість цільової аудиторії.
- Кількість кліків / число показів. Є спеціальні програми, які відстежують дані показники.
- Кількість вхідних повідомлень, замовлень. Даний показник відображає попит на вашу продукцію.
- Кількість переходів на основний сайт з профілю в Інстаграм.
- Згадки вашого бренду в Сторіс і постах інших користувачів в Інстаграм.
- Показники залучення ER (від 2 до 6%).
Для відстеження показників ефективності використовуйте спеціальні сервіси, наприклад, KUKU.io, Picalytics, UnionMetrics, FlyStat, Appaction і т.д.
Крім того, можна використовувати аналітику від Інстаграм. Інструмент Instagram Insights надає звіт за наступними даними:
- зростання підписників, охоплення, покази;
- час найбільшої активності підписників;
- ефективність постів і історій, які добре сприймаються аудиторією;
- демографічні дані підписників вашого облікового запису.
10.Впровадження нових трендів.
Нові тренди для просування в Інстаграм з'являються все частіше і частіше, тому важливо стежити за даним критерієм, щоб не упустити щось цікаве і оригінальне. Адже саме впровадження новинок часто допомагає опинитися попереду конкурентів. Не бійтеся експериментувати, щоб здивувати і підкорити аудиторію передплатників. Нові напрямки в просуванні можуть принести вам хороші результати.
В огляді підібрані ключові кроки для початку вашого бізнесу в Інстаграм. За допомогою даних рекомендацій ви зможете швидко відкрити бізнес сторінку і почати її просувати. Успіхів!