YouTube vs. Підкастинг: що краще для вашого бізнесу?

YouTube - це платформа для обміну відео в соціальних мережах, яка також служить пошуковою системою. Люди витрачають більше мільярда годин кожен день на перегляд відео на платформі, і вона пропонує безліч можливостей зростання для компаній, що створюють контент.

Підкаст - це шоу, орієнтоване на звук, який зазвичай проходить у вигляді серії пов'язаних епізодів, присвячених певній темі. Підкасти можуть з'являтися на різних платформах потокового аудіо, включаючи Apple Podcasts, Spotify і Stitcher.

Вирішуючи, чи підходить підкаст або YouTube для вашого бізнесу, вам в першу чергу необхідно оцінити свої можливості і потреби. Перш ніж вкладати час в серію матеріалів або витрачати час на складання власного списку плюсів і мінусів, задайте собі два важливих питання.

  1. Вам комфортно перед камерою?

Якщо ви не збираєтеся зніматися на камеру, чи є у вашій компанії люди, яким зручно говорити перед об'єктивом? YouTube - це платформа для відео. Хоча ви можете створити відео, яке складається із статичного зображення або анімації зі звуком, це не завжди викликає великий інтерес. Якщо у вашій організації немає нікого, хто хотів би бути в кадрі, вам краще всього підійде аудіо формат підкасту.

  1. Яка мета вашої серії матеріалів?

Те, чого ви хочете досягти за допомогою свого контенту, може допомогти прийняти рішення про вибір YouTube або підкасту. Якщо ваша мета - продемонструвати продукт або послугу, відео буде кращим варіантом, оскільки ви можете дати людям візуальні ефекти.

Ви б віддали перевагу почути про нові функції або побачити їх у дії?

Якщо ви хочете розповісти розгорнуту історію, яка не обов'язково супроводжується візуальними ефектами, вам краще всього підійде підкаст. Перш ніж прийняти остаточне рішення щодо формату контенту, виділіть час, змалювавши в загальних рисах свої цілі, щоб контент був розроблений для їх досягнення.


Розповімо про деякі плюси і мінуси YouTube і підкастів.

Плюси і мінуси YouTube

Переваги YouTube

1. YouTube пропонує величезний потенціал для пошукової оптимізації (SEO).

Як згадувалося раніше, YouTube є одночасно платформою соціальних мереж і пошуковою системою. Якщо ваші відео оптимізовані належним чином, тобто ви використовуєте ключові слова в метаданих відео і відповідаєте меті пошуку, люди, які шукають відповідь на свої питання, можуть знайти і подивитися ваше відео. За допомогою YouTube SEO ви витратите час на оптимізацію своїх відео, і це може призвести до постійних переглядів і зростаючої базі передплатників.

2.YouTube грає велику роль в процесі прийняття рішень покупцем.

Майже 70% користувачів YouTube дивляться відео на YouTube, коли їм потрібна допомога в ухваленні рішення про покупку. Якщо метою ваших маркетингових зусиль є збільшення числа потенційних клієнтів і продажів, то створення відеороликів на YouTube - відмінний спосіб домогтися цього.

3.YouTube дає можливість наочно показати людям свій бізнес.

На YouTube у вас є можливість просувати свій бізнес і спілкуватися зі своєю аудиторією, використовуючи, як відео, так і аудіо. За допомогою бізнес-відеороликів ви можете продемонструвати різні функції продукту, зафіксувати свою команду в дії, поділитися кадрами зсередини, висловити свій ентузіазм і багато іншого.

Фактично, включення людей в ваше відео може допомогти завоювати більшу довіру у вашій аудиторії. Довіра є ключем до створення лояльних підписників і перетворенню глядачів в клієнтів, що веде до збільшення доходів вашого бізнесу.

Мінуси YouTube

  1. На YouTube багато конкурентів.

Хоча у вас є потенціал залучити тисячі і навіть мільйони людей своїми відео на YouTube, ви не єдиний бізнес, який намагається це зробити. Buffer повідомляє, що понад 60% підприємств використовують YouTube для відеоконтенту.

Всього лише в одному прикладі пошук за запитом «поради по догляду за газоном» на YouTube призводить до виникнення кількох відео з кількістю переглядів від 90 000 до понад чотири мільйони. Хоча це не неможливо, може бути дуже складно потрапити в топ результатів YouTube, коли так багато популярних відео вже займають необхідне вам місце.

  1. На створення відео потрібен час.

Виробництво відео - непросте завдання. Ви повинні вивчити свою тему, написати сценарій або план, скоординувати зйомку відео, редагувати відео та оптимізувати для YouTube SEO, перш ніж воно з'являться на платформі.

  1. Устаткування може бути дорогим.

Без сумніву, ви можете зняти відео з обмеженим бюджетом. Встановіть телефон на штатив, знімайте і редагуйте за допомогою одного з безлічі безкоштовних інструментів для редагування відео. Однак, якщо ви плануєте зробити відео регулярною частиною вашого плану контент-маркетингу, потрібно подумати про придбання професійного відеообладнання.

Основи відео включають камеру з можливістю зйомки відео, мікрофон і комплект освітлення. Камери і аксесуари до них можуть варіюватися від 500 до 10 000 доларів в залежності від того, що вам потрібно. Деякі камери можуть коштувати стільки ж, скільки нова машина.

Підкастинг за і проти

Плюси підкастингу

1.Підкастинг має меншу конкуренцію,ніж YouTube.

Кількість існуючих в даний час підкастів блідне у порівнянні з об'ємом відео на YouTube. Статистика показує, що в 2021 році буде існувати більш 2000000 підкастів. В цілому було випущено більше 48 мільйонів епізодів підкастів.

Для порівняння: існує більш 37 мільйонів каналів YouTube, які виробляють понад 500 годин контенту кожну хвилину. Це 720 000 годин контенту в день і більше 260 мільйонів годин контенту на рік. Кількість випусків підкастів в 48 мільйонів може здатися великою, але, в порівнянні з цифрами на YouTube, у них є багато можливостей для зростання.

2.Обладнання для підкастингу є доступним та мінімальним.

Багато відео використовують, як візуальні, так і звукові елементи, щоб донести свої повідомлення. Ви виправляєте візуальний елемент за допомогою підкастів, а разом з ним і потребу в відеообладнанні.

Для підкастингу вам дійсно потрібен хороший мікрофон, комп'ютер для редагування звуку і програмне забезпечення для редагування. У вас також є безліч варіантів розміщення вашого підкасту. Припускаючи, що у вас вже є комп'ютер, ваш мікрофон, ймовірно, стане вашим найбільшим вкладенням. Ви можете розраховувати заплатити від 50 до 200 доларів за мікрофон, але у вас є багато моделей на вибір.

3.Доступ до багатьох різних потокових платформ.

YouTube сам по собі є платформою для відеохостингу, але з підкастами у вас є можливість поширювати свій контент в декількох різних потокових додатках. Лише деякі з популярних платформ для підкастів: Apple Podcasts, Spotify, Google Podcasts, TuneIn і Stitcher.

Поширюючи свій підкаст у всіх (або в більшості) з цих каталогів подкастів, ви переконаєтеся, що ваш бізнес представлений, як можна більшій кількості людей, де б вони не слухали підкасти.

Мінуси підкастів

1.Слухачі підкастів можуть не слухати ваш контент.

Формат підкастів, що складається тільки з аудіо, дозволяє людям слухати їх практично з будь-якого місця. Фактично, 25% слухачів підкастів слухають підкасти за кермом майже кожен день. Але цей тип слухання, відомий, як пасивне слухання, може призвести до того, що слухачі упустять частину вашого повідомлення. На YouTube більше уваги глядача зосереджено на змісті відео, тому що його не так легко зрозуміти, якщо воно відтворюється у фоновому режимі.

2.Не всі платформи для розміщення підкастів безкоштовні.

Деякі платформи для хостингу підкастів платні, а у інших є обмеження на те, що ви можете робити в рамках безкоштовного плану. Платформа для хостингу підкастів важлива, але вам доведеться інвестувати трохи більше, ніж очікувалося, щоб задовольнити ваші потреби в міру зростання.

3.Підкасти можуть не охопити таку велику аудиторію, як відео на YouTube.

Якщо ви прагнете познайомити якомога більше людей з вашим бізнесом, можливо, ви не досягнете цієї мети за допомогою Інтернет-мовлення. YouTube SEO дає багато можливостей залучити нових людей. З правильно оптимізованим відео на YouTube ви потенційно можете побачити сотні переглядів за перший тиждень, а може бути, навіть більше, якщо ваше відео стане вірусним.

За даними The Podcast Host, якщо за перший тиждень ваш випуск завантажиться більше 26 разів, ви потрапите в 50% кращих підкастів.


Якщо подивитися з оптимістичної точки зору, якщо всього 10 чоловік налаштуються на ваш часовий підкаст, це будуть 10 зацікавлених передплатників, яких ви можете перетворити в клієнтів за допомогою контент-маркетингу. Десять постійних клієнтів приносять більше користі вашому бізнесу, ніж 1000 незацікавлених глядачів.

Чи варто завантажувати свій підкаст на YouTube?

Якщо ви розривається між створенням відео та підкастів, чому б не зробити і те, і інше? Ви можете знімати себе і своїх гостей під час запису підкасту, або завантажувати повнометражне відео на YouTube, або ділитися кліпами, щоб привернути увагу людей до аудіофайлів. Ви також можете перетворити аудіо з відео в підкаст. Просто майте на увазі, що візуальні посилання не матимуть сенсу для слухача, слухача тільки аудіо.

Незалежно від того, який формат ви використовуєте, ви можете просувати його на своєму сайті, в своїх електронних листах і в соціальних мережах. Скористайтеся перевагами всіх каналів, які ви використовуєте для просування свого цінного контенту. Переклад з блогу webfx.com.