15 альтернатив Google Analytics
Google Analytics має достатньо високу популярність серед користувачів он-лайн аналітик сайтів. Якщо ви хочете отримати інформацію про кількість користувачів, які відвідали ваш сайт та їхні звички, то Google Analytics один з найкращих інструментів, який може надати вам цю інформацію.
Але це не єдиний інструмент, який використовується на ринку. Вам також можуть бути цікаві інші системи аналітики, які є на ринку.
1. Piwik
Це система аналітики, яка за своїм функціоналом подібна до Google Analytics. Головною особливістю Piwik є те, що даний інструмент дозволяє зберігати аналітичні дані на власному сервері. Piwik створений в Німеччині, і достатьо популярний серед європейських користувачів, у разі наявності законодавчих чи інших вимог, щодо зберігання інформації на сайті. В той же час, деякі технічні спеціалісти та власники сайтів, що не люблять відкривати дані обирають дану програму. Якщо для вас дійсно важливе місце зберігання інформації, то Piwik саме для вас.
2. Clicky
Clicky інструмент аналітики, який достатньо простий в використанні. Не рахуючи звітів в режимі реального часу Clicky не використовує Flash компонентів. Тому ви можете легко використовувати даний інструмент навіть з мобільного пристрою. Цей інструмент також має мобільний додаток для найбільш популярних операційних систем.
3. Kissmetrics
Kissmetrics має додатковий функціонал такий як встановлення міток та визначення поведінки користувача на сайті. Використання Kissmetrics може допомогти оптимізувати ваш сайт, для збільшення обсягів продажу та конвертації. Починаючи від 200 дол. в місяць Kissmetrics дозволить визначити і відслідковувати певні події на сайті, тобто ви зможете спостерігати майже всі дії користувачів на сайті.
4. FoxMetrics
FoxMetrics спеціалізується на відслідковуванні поведінки окремих користувачів, більше ніж на визначенні просто загальної кількості клієнтів чи тенденцій в їх поведінці. Ціна на даний інструмент від 299 дол. в місяць за умови річної підписки. Даний інструмент є дещо дорожчим порівнянні з конкурентами, але ціна виправдовується кількістю подій, які ви можете відслідкувати.
5. Mixpanel
Використовуючи різні способи групування інформації, візуалізації і анотації, Mixpanel зосереджується на тому, яким чином користувачі використовують ваш сайт чи додаток, це більш ніж просто підрахунок кількості відвідувачів. Інструмент дозволяє задавати різні питання, на які ви б хотіли отримати відповідь, а потім відстежити конкретні дані з воронками. Mixpanel має як безкоштовну так і платну версії.
6. Heap
Heap пропонує можливість визначити події і відслідкувати як люди використовують ваш сайт чи додаток. Даний інструмент доволі просто встановити всього за декілька хвилин, навіть без наявності технічних навичок. Іструмент пропонує тестовий період 14 днів, та платний функціонал вартістю починаючи від 99 дол. в місяць.
7. Gauges
Дана платформа спеціалізується на представленні інформації, яку дійсно можна використати, тобто тут присутня можливість отримати дані про загальну кількість відвідувачів сторінки, а також кількість унікальних переглядів. Далі на основі цих даних можна отримувати додаткову інформацію. Gauges пропонує як платну версію від 6 дол. в місяць, так і безкоштовну версію.
8. Open Web Analytics
На основі ліцензії GPL, OWA є ресурсом з відкритим кодом, який дозволяє додати аналітику на сайт з використанням Javascript, PHP чи REST основуючись на APIs. Інструмент дозволяє оцінити роботу сайту з точки зору відвідувачів, пошукових запитів та багато іншого.
9. Adobe Analytics
Даний інструмент краще підійде підприємцям. Він включає дані по аналітиці сайтів та мобільних додатків, з таким додатковим функціоналом як автоматизація в режимі реального часу та інструментом для прийняття рішень. Даний інструмент підходить для великих компаній чи підприємців, які працюють в специфічних нішах та мають потребу у зборі максимальної кількості інформації про клієнтів.
10. Mint
Mint - це інструмент для швидкого ознайомлення з аналітичними даними. Якщо ви тільки починаєте, вам цікава загальна картина - кількість унікальних відвідувачів, популярні пошукові запити, то Mint з легкістю надасть вам дану інформацію. Додаткові налаштування можна здійснити тільки після встановлення додаткових плагінів. Mint пропонує фіксовану ціну використання 30 дол.
11. StatCounter
StatCounter - чудове безкоштовне рішення для сайтів обсягом до 250000 юніків в місяць. Даний інструмент пропонує мануали для різноманітних блогів та соціальних платформ. Тут є можливість визначити популярні ключовики, карти і схему поведінки користувачів на сайті.
12. W3Counter
Ще одне безкоштовне рішення для сайтів з відносно невеликим обсягом трафіку, W3Counter підтримує роботу з рекламою. Безкоштовна версія працює лише за умови прив'язки до сайту. Для невеликих сайтів є можливість отримати основну інформацію про кількість переглядів, популярних сторінок, і джерела трафіку. Даний інструмент також має преміум версію.
13. Woopra
Woopra дозволяє відслідковувати інформацію на вашому сайті. Платформа пропонує отримання аналітичних даних в режимі реального часу. А також є можливість створити профілі окремих клієнтів, для відсліковування їхньої поведінки. Існує як платна такі і безкоштовна версія платформи.
14. IBM Analytics
ІВМ пропонує аналітичні дані для підприємців. Рішення основуються на галузевій специфіці, тобто існує можливість отримати специфічні рішення, які орієнтовані на специфіку вашого бізнесу і клієнтів, які відвідують ваш сайт.
15. Chartbeat
Chartbeat - це аналітика, яка в режимі реального часу показує активність відвідувачів на сайті. Також має специфічні налаштування для сайтів, які замаються рекламою сайтів-магазинів чи сайтів з новинами.
Як правильно підібрати довгі словосполучення ключових слів ( long tail keywords ) більш детально в наступній статті на нашому блозі.
Переклад статті з сайту smallbiztrends.com