13 способів отримати відгуки від ваших клієнтів в Google Business
Всім відомо, що те, що клієнти говорять про ваш бізнес, має набагато більшу вагу, ніж те, що ви говорите про свій бізнес, незалежно від того, наскільки хороші ваші послуги або наскільки щирими можуть бути ваші заяви. Знаючи, наскільки цінні відгуки клієнтів, Google врахував їх у своєму алгоритмі місцевого ранжирування - особливу роль виділяючи якості цих відгуків. Відгуки на Google впливають на залучення нових клієнтів, на вашу репутацію, а також на ваш рейтинг.
Чим більше у вас клієнтів, які залишать відгук про вашу компанію в Google, тим більше ви зможете досягти. Якщо ви ще не приділяєте особливу увагу відгуками в Google, зараз саме час змінити це.
Більше відгуків, більше лідів
Чи знаєте ви, що 88% споживачів довіряють онлайн-відгуками не менш, ніж особистим рекомендаціям?
Більше позитивних відгуків, більше покупок
Перш ніж прийняти рішення про покупку, споживачі вивчають і читають відгуки. Фактично, вони читають, як мінімум 10 відгуків, перш ніж відчути себе впевнено в ухваленні рішення. Чим більше у вас відгуків клієнтів в Google, тим вище ймовірність здійснення покупки.
Більш високі відгуки, вищий рейтинг
Google нагороджує компанії, які мають часті і позитивні відгуки. Вони є певним локальним фактором ранжирування SEO, що підтверджується самим Google.
Багато відгуків, менше витрат
Позитивні відгуки про ваш бізнес в профілі компанії служать безкоштовною рекламою Google для вашого бізнесу на найнадійніший платформі в світі.
Початкові вимоги для отримання відгуків в Google
Тут дуже важливо відзначити, що для отримання відгуків в Google необхідно виконати наступні дії:
Вам необхідно знати політику Google
При запиті відгуків ви повинні дотримуватися Умови використання Google. Це означає, що ви не повинні пропонувати жодних винагород і повинні запитати своїх клієнтів, чи залишилися позитивні або негативні враження.
Ваш бізнес повинен бути відзначений на Google Maps.
Це надасть вам бізнес-профіль Google, в якому клієнти зможуть залишати відгуки.
Вам необхідно підтвердити свій бізнес-профіль в Google.
Створення запису на Картах Google (що автоматично створює профіль компанії) не дає вам контролю над цим записом. Вам необхідно створити обліковий запис Google My Business і підтвердити право власності на свій бізнес-профіль через цей обліковий запис.
Як отримати більше відгуків у Google?
Добре, тепер, коли ви знаєте, як відгуки Google впливають на вашу репутацію і рейтинг, і маєте підтверджений бізнес-профіль, за допомогою якого ви можете ними управляти, пора отримати більше відгуків.
Розкажіть клієнтам, як написати відгук.
Щоб клієнти могли залишити відгук про вашу компанію в Google, їм необхідно відкрити Карти Google, виконати пошук вашої компанії, відкрити профіль вашої компанії в Google, прокрутити вниз до розділу відгуків, а потім натиснути на підказку, щоб залишити відгук. Один зі способів отримати більше відгуків - пояснити цей процес на своєму веб-сайті.
Створіть ярлик посилання на відгуки Google.
Описаний вище процес перевірки в Google займає секунди, але це 5 кроків, що занадто багато навіть для самих щасливих клієнтів. На щастя, у Google є інструмент для створення посилання, який дозволяє їм перейти в розділ огляду вашого бізнес-профілю лише за один крок.
Перейдіть до пошукового ідентифікатора місця на Картах Google → Знайдіть свій бізнес → Скопіюйте ідентифікатор місця, який відповідає вашому результату → Вставте свій ідентифікатор в дужки в цьому посиланні: https://search.google.com/local/writereview?placeid=[вставте сюди свій ідентифікатор місця]
Скоротіть посилання для відгука.
Досить легко вставити це посилання в кнопку на вашому веб-сайті або зробити гіперпосилання за допомогою більш короткого якірного тексту. Але існує безліч оффлайн-методів отримання відгуків в Google, для яких цей болючий рядок не спрацює. На щастя, існують безкоштовні програми для скорочення посилань, наприклад, ця, за допомогою яких ви можете скоротити і навіть налаштувати посилання для огляду.
Тепер, коли у вас є посилання на відгук, настав час розглянути різні способи надати це посилання клієнтам, щоб отримати більше відгуків Google для вашого бізнесу.
Зробіть посилання на сторінку відгуків Google зі свого сайту.
Якщо клієнт хоче залишити відгук про вашу компанію, перше, що він, ймовірно, буде шукати, - це ваш веб-сайт. Надайте чіткий і зручний заклик до дії, який інтуїтивно легко знайти.
Додайте сторінку відгуків на своєму сайті.
Хоча описаний вище метод працює, ще краще виділити повну сторінку сайту для відгуків, доступ до яких можна отримати з головного меню навігації. Сторінка повинна містити заклик до дії для написання відгуку і вже написані відгуки. Це не тільки стимулює потенційних відвідувачів стати клієнтом, але і дає це додаткове натхнення існуючому клієнту залишити відгук.
Включіть в нижній блок сайту заклик до дії.
На додаток до виділеної сторінки для відгуків Google (або оглядів в цілому) на вашому сайті ви також можете включити посилання в нижній колонтитул.
Попросіть відгуки особисто.
У вас налагоджений канал спілкування з клієнтами? Тільки-но закінчили серйозний дзвінок в службу підтримки, яким клієнт був безмежно вдячний? При спілкуванні з клієнтами є багато можливостей попросити відгуки Google. Ось кілька сценаріїв і прикладів запиту відгуків:
«Я такий радий чути, як ви задоволені нашими послугами. Якби ви залишили відгук, ви б допомогли набагато більшій кількості людей, таких як ви, знайти нас ».
«Цей відгук дуже корисний. Було б здорово, якби ви поділилися цим відгуком в Інтернеті, щоб його побачили інші клієнти ».
Зверніть увагу клієнтів на те, що залишити відгук можна швидко і легко.
Отже, тепер ви знаєте, як легко залишити відгук в Google, а ваші клієнти - ні. Активному або старому клієнтові може бути важко зібрати все, що йому подобається в вашому бізнесі, в одному відгуці.. А є ті, кому складно сформулювати, що у них на думці. Тому, коли ви заохочуєте відгук, це може бути корисно.
Скажіть, що можна залишити зоряний рейтинг, нічого не потрібно писати (якщо можливо). Нагадайте, що відгук може складатися тільки з одного або двох речень. Використовуйте такі терміни, як «залишити відгук» або «залишити швидкий відгук» замість «написати відгук», оскільки це може здатися менш громіздким.
Запустіть розсилку запиту на відгук по електронній пошті.
Електронний маркетинг - це ще один ефективний спосіб отримати більше відгуків про компанії в Google, будь то персоналізовані повідомлення або більш масштабна рекламна кампанія. Просто будьте зрозумілі в своєму питанні - не намагайтеся прикрашати, ходити навкруги або змушувати клієнтів залишити відгук. Немає нічого поганого в тому, щоб попросити зробити щось, що допоможе іншим майбутнім клієнтам приймати обгрунтовані рішення. Крім того, коли у вас є задоволені клієнти, ви здивуєтеся, наскільки вони готові написати відгук. Якщо процес ясний, і ви робите його швидким і легким, ви отримаєте теплі відповіді на свій запит.
Попросіть відгуки в соціальних мережах.
Платформи соціальних мереж відмінно підходять для діалогового маркетингу і прозорості. Додайте знімок екрана з вашим найкращим відгуком і попросіть клієнтів залишити свій відгук (включаючи ваше зрозуміле і просте посилання на відгук в Google). Нагадайте своїм передплатникам, що це можливість познайомити когось такого ж, як вони, з перевагами, які вони отримують від роботи з вашим сервісом.
Отримайте відгуки в Google від постачальників і партнерів.
Продавці та партнери можуть не бути клієнтами, але вони можуть підтвердити, що з вами можна починати співпрацю. Вони також можуть з більшою готовністю залишити відгук про компанії в Google, якщо ви спочатку напишете його для їх компанії.
Відповідайте на існуючі відгуки в Google.
Відповідаючи на відгуки клієнтів в Google, ви даєте зрозуміти новим потенційним клієнтам, що ви прислухаєтеся до відгуків, і що їм також варто витратити час на те, щоб написати власну думку.
Позитивні відгуки: конкретна, своєчасна і вдячна реакція на позитивні відгуки призведе до збільшення кількості позитивних відгуків.
Додайте посилання з відгуками в Google в підпис електронного листа.
Додавання посилання для відгуків вашої компанії в Google в підпис електронної пошти - відмінний спосіб попросити більше відгуків в Google, насправді не питаючи про це! Наприклад:
Ми вам допомогли? Допоможіть іншим знайти нас, залишивши відгук в Google!
Чи задоволені [назва компанії]? Залиште відгук тут.
Розкажіть іншим про [назва компанії].
Це може бути особливо ефективно, якщо ви щодня спілкуєтеся з клієнтами по електронній пошті.
Приклади запиту відгуків клієнтів Google
Іноді буває складно придумати слова, щоб насправді попросити відгук, тому ось кілька основних фраз, які ви можете використовувати в якості відправної точки або натхнення: Відгуки в Google дають можливість нам допомагати більшій кількості таких же людей, як ви. Коли у вас буде хвилинка, поділіться, будь ласка, своїми думками про наш бізнес!
У вас є хвилинка, щоб написати про нас в Google? Ми чекаємо на вашу думку.
Ми цінуємо вас! Допоможіть нам і далі надавати кращий сервіс, розмістивши відгук в Google.
Справа в тому, що споживачі довіряють тому, що говорять інші споживачі. Фактично, багато людей вважають, що відгуки, опубліковані незнайомцями, настільки ж надійні, як і особисті рекомендації. Використовуйте це в своїх інтересах. Візьміть за звичку просити клієнтів залишати відгуки про вашу компанію в Google. Якщо ви зробите це якомога простіше, ви отримаєте більше відгуків в Google, які будуть відображатися в вашому рейтингу. Переклад з сайту wordstream.com.