UTM мітки для Фейсбук. Генератор utm-міток facebook
Широкі можливості соціальної мережі Facebook з управління рекламними кампаніями, зокрема забезпечуються за рахунок використання UTM-міток. Це дає змогу отримувати детальні аналітичні звіти для оцінювання ефективності окремих рекламних блоків із текстовими або графічними даними, що дає змогу оптимізувати роботу рекламних каналів на рівні базових блоків і, відповідно, поліпшити загальні показники роботи кампанії, що проводиться. Розглянемо базові поняття, а також практичні кроки щодо впровадження UTM-міток у код рекламних посилань.
Параметри UTM-міток у Facebook
UTM-мітка вставляється в код рекламного посилання і містить один із допустимих параметрів із присвоєним йому значенням.
Існує набір обов'язкових параметрів і велика кількість додаткових, що використовуються за бажанням користувача. Одні з них можуть бути статичними, тобто такими, що не змінюють свого значення на час існування рекламного посилання. Інші - динамічними, коли значення підставляється відразу ж після здійснення переходу за рекламним посиланням. Така підстановка зазвичай здійснюється програмними роботами використовуваної рекламної системи.
У Таблиці 1 наведено всі обов'язкові та додаткові параметри, що використовуються у Facebook за замовчуванням. Показано приклади їхнього синтаксису, а також використання, як у статичному, так і динамічному режимах роботи.
Таблиця 1. Приклади використання UTM-параметрів у різних режимах роботи.
Параметр |
Значення в статичному режимі |
Значення в динамічному режимі |
Коментарі |
---|---|---|---|
utm_source |
|
{{site_source_name}} |
Обов'язковий. Вказується джерело трафіку . |
utm_medium |
right_column, left_column |
{{placement}} |
Обов'язковий. Ідентифікується рекламний канал |
utm_campaign |
autumn_sale, promotional_ price, seasonal_discounts |
{{campaign_name}} |
Обов'язковий. Довільна назва рекламної кампанії |
utm_content |
scooter, mobile_phone, laptop |
{{ad.id}} {{ad.name}} {{adset.id}} {{adset.name}} |
Необов'язковий. Можна використовувати для поділу створених у Facebook креативів |
Як створити UTM-мітку для реклами у Facebook
Соціальна мережа Facebook надає користувачам широкий спектр можливостей з управління своєю рекламною кампанією за допомогою кабінету рекламодавця, реалізованого в додатку Ads Manager. Тому абсолютно всі налаштування кампаній, що проводяться в цій соціальній мережі, здійснюються саме в цій програмі. Це стосується і UTM-міток. Нижче показано головне вікно програми Ads Manager, за допомогою якого можна почати створювати свої кампанії з просування товарів або послуг.
Ads Manager має вбудовані можливості щодо впровадження UTM-міток у код рекламних посилань. Це можна зробити як у ручному режимі, так і автоматичному. Розглянемо ці підходи окремо.
Ручний режим
У цьому режимі параметри UTM-міток разом зі своїми значеннями прописуються (копіюються) в поле Параметри URL вікна налаштування в розділі Оголошення (див. скрін нижче) в такому форматі:
параметр1=значення1& .... &параметрN=значенняN
При цьому слід враховувати такі основні правила запису UTM-міток:
- Припустимо використовувати тільки латинські символи;
- Виключається використання пробілів;
- Враховується регістр символів;
- UTM-мітки мають бути розділені між собою символом «&».
У разі використання всіх обов'язкових і кількох необов'язкових параметрів велика ймовірність виникнення помилки в результуючому коді посилання. Тому для формування UTM-міток бажано скористатися одним із доступних у мережі UTM-генераторів. Наприклад, це можна зробити за допомогою генератора компанії ГіперХост (див. скрін нижче).
Приміром, для нашого сайту onexample.com у нижній частині форми вікна генератора було виведено коректно сформований код посилання для проведення рекламної кампанії у Facebook. Частину коду, що йде після знака «?» ми можемо вставити в поле Параметри URL вікна налаштування оголошень програми Ads Manager
utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=seasonal_discounts&utm_content=mobile_phone
Автоматичний режим
Додаток Ads Manager дає змогу отримати код з UTM-мітками, не використовуючи ручне введення і не звертаючись до сторонніх сервісів. Для цього достатньо клікнути на кнопку Створити параметр URL у показаному раніше вікні налаштування оголошень. У результаті з'являється вікно такого вигляду:
Тут за допомогою миші можна вибрати вже виведені у вікні динамічні параметри й у такий спосіб сформувати коректний код посилання з UTM-мітками, натиснувши на кнопку Застосувати в нижній частині вікна. Очевидно, такий спосіб формування коду посилань є найприйнятнішим для рекламодавця, оскільки мінімізує часові витрати на їхню підготовку та впровадження. Його перевагою також є використання динамічного режиму, в якому «працюватимуть» обрані опції.