Генератор UTM - міток
Створити посилання для реклами в Facebook, Instagram, Google Ads, Tilda
Шукаєте крутий Хостинг для сайту?
Хостинг сайтів та серверів з цілодобовою підтримкою 24/7
Сервіс надано компанією ГіперХост
Всього 5 кліків і 2 хвилини Вашого часу потрібні для
Замовлення нового хостингу
- SSD NVME накопичувачі
- на вибір ISPmanager, cPanel
- версії РНР 5.Х - 8.Х
- адміністрування безкоштовно
- на вибір ОС: Linux, Windows
- локації NL, UA
- 7 гб SSD
- 10 сайтів
- версії РНР 5.Х/7.Х/8.Х
- адміністрування безкоштовно
- безлімітний трафік
- локації NL, UA, LT, BG, USA
UTM для Tilda, Wordpress і не тільки
UTM мітка - (з англ. Urchin Tracking Module) спеціальний параметр в URL що дозволяє маркетологам досліджувати деталі маркетингових компаній та вимірювати результати активностей. Дана абревіатура пішла від назви компанії Urchin, що була поглинута Google, та модель розмітки посилання параметрами стала канонічна для усіх вебмайстрів. Принцип фіормування ютм мітки має на меті зберігати та передавати певні дані про джерело трафіку, що приходить на сайт з подальшою кластеризацією і додатковими налаштуваннями. Кона УТМ мітка складаєтсья з обов’язкових і необов’язкових параметрів.
Обовязкові параметри UTM:
utm_source - тут варто вказати сайт/джерело , з якого прямує трафік(Google.com, Hyperhost.ua, Facebook)
utm_medium - вказуєтся модель рекламного трафіку (cpc, cta, affiliate)
utm_campaign - зазначається рекламна кампанія, часто сходить з назвами кампаній в рекламних кабінетах наприклад Google Ads
Необов’язкові параметри UTM:
utm_term - ключова фраза, параметр, який зазначає слово/ключ даної рекламної кампанії
utm_content - вказує елемент контенту, блок сторінки, котрий являється джерелом трафіку (банер, кнопка, попап)
Зазвичай UTM мітку роблять з використанням основних параметрів, проте використовуючи велику кількість джерел трафіку, або розмічуючи окремі ключові слова, є сенс скористатись окремим значенням для кожного параметру, та застосувати усі доступні для заповнення.