Генератор UTM - міток

Створити посилання для реклами в Facebook, Instagram, Google Ads, Tilda

Джерело трафіку:
utm_source
utm_medium
utm_campaign
utm_content
utm_term
Які параметри УТМ мітки використовувати?
{{ad.id}}
id оголошення
{{ad.name}}
вкаже найменування оголошення
{{adset.id}}
вкаже id групи оголошень (адсету)
{{adset.name}}
передасть назву групи оголошень
{{campaign.id}}
передасть id рекламної кампанії
{{campaign.name}}
передасть назву рекламної кампанії
{{placement}}
вкаже місце розташування оголошення
{{site_source_name}}
передасть платформу джерела трафіку
{{ad.id}}
id оголошення
{{ad.name}}
вкаже найменування оголошення
{{adset.id}}
вкаже id групи оголошень (адсету)
{{adset.name}}
передасть назву групи оголошень
{{campaign.id}}
передасть id рекламної кампанії
{{campaign.name}}
передасть назву рекламної кампанії
{{placement}}
вкаже місце розташування оголошення
{{site_source_name}}
передасть платформу джерела трафіку

Шукаєте крутий Хостинг для сайту?

Хостинг сайтів та серверів з цілодобовою підтримкою 24/7

Сервіс надано компанією ГіперХост

Всього 5 кліків і 2 хвилини Вашого часу потрібні для
Замовлення нового хостингу

UTM для Tilda, Wordpress і не тільки

UTM мітка - (з англ. Urchin Tracking Module) спеціальний параметр в URL що дозволяє маркетологам досліджувати деталі маркетингових компаній та вимірювати результати активностей. Дана абревіатура пішла від назви компанії Urchin, що була поглинута Google, та модель розмітки посилання параметрами стала канонічна для усіх вебмайстрів. Принцип фіормування ютм мітки має на меті зберігати та передавати певні дані про джерело трафіку, що приходить на сайт з подальшою кластеризацією і додатковими налаштуваннями. Кона УТМ мітка складаєтсья з обов’язкових і необов’язкових параметрів.
Обовязкові параметри UTM:
utm_source - тут варто вказати сайт/джерело , з якого прямує трафік(Google.com, Hyperhost.ua, Facebook)
utm_medium - вказуєтся модель рекламного трафіку (cpc, cta, affiliate)
utm_campaign - зазначається рекламна кампанія, часто сходить з назвами кампаній в рекламних кабінетах наприклад Google Ads

Необов’язкові параметри UTM:
utm_term - ключова фраза, параметр, який зазначає слово/ключ даної рекламної кампанії
utm_content - вказує елемент контенту, блок сторінки, котрий являється джерелом трафіку (банер, кнопка, попап)

Зазвичай UTM мітку роблять з використанням основних параметрів, проте використовуючи велику кількість джерел трафіку, або розмічуючи окремі ключові слова, є сенс скористатись окремим значенням для кожного параметру, та застосувати усі доступні для заповнення.

Запитання й відповіді:

UTM - Набір визначених параметрів, об’єднаних в єдиний URL через додавання символу знака питання “?”. Використовується маркетологами, для визначення результатів своєї роботи. ЮТМ мітки дозволяють кластеризувати джерела трафіку, ключові слова та окремі елементи сайту, проводити А/B тестування. UTM мітка жодним чином не впливає на функціонування сайту та несе винятково інформаційну функцію.
Найпростіше скористайтесь Генератором UTM міток, або власноруч зберіть свій параметр відстежування де вкажіть параметр типу ?utm_source={вкажіть сайт/джерело} &utm_medium={тип реклами}&utm_campaign={назва рекламної кампанії}. Піся чого просто додайте даний параметр, до будь-якого зовнішнього посилання.
Найпростіше скористайтесь Генератором UTM міток, де просто вкажіть лінку та потрібні параметри, або власноруч додайте до будь-якого вашого посилання, параметр типу ?utm_source={вкажіть сайт/джерело} &utm_medium={тип реклами}&utm_campaign={назва рекламної кампанії}. Додавання UTM міток не змінює шляху користвувача та не впливає на фінкціонал сторінки.
Для цього сокристайтесь сревісом Google Analitycs в розділі “Джерела трафіку”, “Весь трафік” обрати “Джерело/канал” або “Кампанії”. Таким чином ви можете сегментувати трафік на складові та вивчити окремо кожен тип трафіку або кожне джерело. На базі UTM зручно проводити А/В тестування функціоналу сайту та окремих елементів.