коментарів
Поділитися статтею:

G Suite vs Office 365: що краще?

23.11.2020 1322 на прочитання 6 хвилин

У 90-х і початку 2000-х років Microsoft Office був єдиним лідером в індустрії бізнес-технологій. Потім з'явився Google зі своїми Документами і таблицями, що зробило його гідною альтернативою для більшості компаній. З того часу обидві платформи постійно покращують надані можливості. Однак це тільки ускладнює вибір між G Suite і Office 365.

Вибір правильної платформи для роботи і підвищення продуктивності буде залежати від ваших уподобань. І G Suite, і Office 365 пропонують відмінні хмарні інструменти і офлайн-додатки. Однак в деяких випадках їх функціональність може бути обмежена, тому дуже важливо спочатку визначити ваші завдання.

У цьому огляді порівняємо G Suite і Office 365, щоб допомогти вирішити, що краще для вашого бізнесу або особистого використання.

G Suite і Office 365: основні можливості

G Suite і Office 365 мають схожі функції, наприклад:

    - Хмарне сховище і можливості обміну файлами

    - Підбірка бізнес-додатків

    - Інструменти для спільної роботи, такі як чат або аудіо- та відеодзвінки

    - Електронна пошта, яку можна налаштувати за допомогою особистого домену

G Suite пропонує від 30 ГБ до необмеженого хмарного сховища і потужні можливості обміну файлами. Ви можете спільно працювати над документами в режимі реального часу або, якщо хочете, зробити свої проекти доступними в автономному режимі.G Suite

Він також поставляється з усіма популярними додатками Google, які більшість з нас вже використовують, наприклад:

-    Gmail

-    Документи, таблиці та презентації Google

-    Календар Google

G Suite спрощує командну спільну роботу за допомогою додатків Chat і Google Meet для обміну повідомленнями та відеоконференцій. У вас також будуть надійні параметри безпеки, щоб важливі бізнес-завдання були в безпеці у всіх додатках.

Завдяки своїй хмарній природі G Suite ідеально підходить для дистанційних команд, оскільки він спрощує онлайн-співпрацю. Користувачі можуть одночасно працювати з файлами, залишати коментарі та вносити пропозиції. Крім того, Calendar і Keep спрощують створення спільних завдань і графіків.

Office 365 поставляється з великим сховищем об'ємом 1 ТБ у всіх планах, хоча жоден з них не пропонує необмежений варіант. Ви також отримуєте додаткові 50 ГБ на поштову скриньку для кожного користувача.Office 365
Ви можете легко управляти своїми файлами і ділитися ними через OneDrive. Однак веб-додатки Office 365 не так надійні, як їх настільні аналоги. З іншого боку, всі його автономні інструменти добре сумісні з Windows, що спрощує інтеграцію.

Ви отримаєте доступ до популярних багатофункціональних додатків, таких як:

    -Microsoft Word, Excel і Powerpoint

   - Outlook

   - OneNote

   - Publisher and Access

Office 365 також поставляється з відмінними інструментами для спільної роботи, такими як Microsoft Teams, що дозволяють користувачам легко переходити від чату до відеоконференції. Ви також можете обмінюватися файлами, редагувати їх в режимі реального часу і залишати коментарі та пропозиції.

І останнє, але не менш важливе: Office 365 надає розширені функції безпеки. План Business Premium включає в себе комплексний захист від загроз і шкідливих програм, контроль доступу і багато іншого.

Легкість використання G Suite і Office 365

І G Suite і Office 365 знайомі більшості людей, що спрощує їх використання. Вибір одного з них залежить від ваших особистих переваг і робочого процесу.

Наприклад, якщо ви вже звикли працювати з Microsoft або віддаєте перевагу працювати з настільними інструментами, то Office 365 може бути кращим вибором. Новачкам може знадобитися деякий час, щоб звикнути до їх багатофункціональної природи.

З іншого боку, інтерфейс G Suite дуже інтуїтивно зрозумілий і надзвичайно простий в навігації навіть для новачків. Є корисні закулісні функції, такі як автоматичне збереження, що робить платформу максимально зручною. Він також призначений для спільної роботи в хмарі, а це значить, що його, ймовірно, буде простіше використовувати, якщо члени команди будуть працювати віддалено.

Персоналізація електронної пошти

Обидві платформи дозволяють створювати індивідуальні адреси електронної пошти для бізнесу. Спочатку вам потрібно буде придбати домен (або використовувати існуючий) і підключити його за допомогою інтуїтивно зрозумілого майстра налаштування.

G Suite поставляється з Gmail для бізнесу, а це значить, що ви будете використовувати той же знайомий інтерфейс Gmail (але без реклами). З іншого боку, Office 365 для бізнесу включає Outlook, добре відомий настільний поштовий клієнт. Обидві програми також надають доступ до календаря і параметрам розкладу.

Вартість програм

G Suite починається з 6 доларів за користувача в місяць за базовий план, який надає 30 ГБ сховища. Дорожчі плани включають необмежене сховище або 1 ТБ на п'ять користувачів. Бізнес-план починається з 12 доларів за користувача в місяць.

Microsoft 365 Business Basic коштує 5 доларів за користувача на місяць при щорічній підписці. Однак цей план пропонує тільки веб-додатки Office з обмеженою функціональністю. Він не підтримує ділову електронну пошту.

Щоб додати підтримку корпоративної електронної пошти і настільних версій додатків Office, ви можете використовувати план Business Standard за 12,50 доларів за користувача в місяць. Або є також версія Premium за 20 доларів за користувача в місяць, яка додає захист від кіберзагроз та управління пристроями.

G Suite проти Office 365: що краще?

І G Suite і Microsoft 365 - відмінні бізнес-пакети, які підвищать продуктивність. Вони дозволяють працювати дистанційно і локально, співпрацювати з іншими користувачами, а також зберігати файли та керувати ними.

Однак вони можуть підійти для всіх типів бізнесу. Зокрема, великим підприємствам може бути краще з Office 365 через його розширеної безпеки і багатофункціональних опцій.

G Suite пропонує широкий спектр додатків з надійними функціями, які спрощують спільну роботу з файлами в реальному часі. Зокрема, малі підприємства вважатимуть його корисним, оскільки він простий в реалізації і управлінні обліковими записами користувачів.

Ваша команда ймовірно вже знайома з популярними інструментами, такими як Gmail і Google Docs. На жаль, в G Suite не так багато настільних додатків. Тим не менш, це не повинно бути перешкодою, якщо ваші співробітники працюють віддалено.

Вибір підходящої платформи для спільної роботи може значно підвищити продуктивність роботи команди.

В наші дні вкрай важливо мати можливість працювати віддалено, обмінюватися файлами і спілкуватися через чат і додатки для відеоконференцзв'язку. І G Suite, і Office 365 надають ці можливості, між ними є тільки деякі ключові відмінності, які варто врахувати при виборі. 

Переклад з сайту themeisle.com.


Close Screen
Alla Rud
Статей: 1186
Оцініть статтю:


Дякую за відгук
Рейтинг: 5 з 5 Голосів: 1