Як зробити сайт, що конвертує відвідувачів в клієнтів?
Більшість сайтів спрямовані на те, щоб продавати певний продукт чи послугу, знайомити клієнтів з особистим брендом, презентувати портфоліо. Але зараз недостатньо просто створити каталог товарів, не надаючи додаткових переваг для клієнта.
У цій статті від Weblium, ви дізнаєтеся, що необхідно робити, щоб сайт був привабливим, привертав увагу користувачів та мав високу конверсію.
Що таке конверсія?
Конверсія — це співвідношення кількості користувачів, які виконали необхідну дію до загальної кількості відвідувачів. Наприклад, якщо з 1000 відвідувачів 100 здійснили покупку, то конверсія становить 10%, або ж 0.1.
Треба зробити так, щоб навіть ті користувачі, які зайшли на сайт випадково, або ж просто хочуть проглянути асортимент, як мінімум зацікавилися в покупці, проглянули більше, затрималися на сайті та, можливо, оформили замовлення.
І для того, щоб підвищити показник конверсії, існує багато методів.
Покращення навігації на сайті
Навігація — це надважлива складова для будь-якого проєкту. Якщо на сайті легко загубитися чи складно знайти необхідну сторінку, то клієнт просто піде до іншого бізнесу. Тому, коли є рішення створити інтернет-магазин, сайт з послугами, лендінг чи портфоліо, треба враховувати потенційні рішення та кроки клієнтів.
- Всі сторінки мають вести до інших сторінок. Якщо на сайті є сторінки, які нікуди не ведуть, то вони просто заганяють клієнта в глухий кут. Він радше закриє вкладку ніж буде намагатися повернутися до сторінок з навігацією.
- Сайт має містити заклики до дій. Постійне нагадування, що користувач може щось придбати — дуже важливе. Наприклад, якщо компанія продає певний продукт, то після кожної переваги, яка описана на сайті, можна додати кнопку, як то «долучитися зараз», «придбати» тощо.
- Показувати інші товари, що можуть зацікавити користувача. До прикладу, в інтернет-магазині, варто показати, що існують й інші товари, які можуть бути цікавим. Якщо користувач купує телефон, то можна запропонувати чохол, захисне скло, додаткові аксесуари.
- Можливість зв’язатися. Часто в користувачів виникатимуть додаткові питання про товар, або ж про такі аспекти як доставка чи оплата. Якщо користувач не може дізнатися більше в менеджера, то він просто піде.
Користувач має отримувати постійне нагадування про покупку та мати можливість дізнатися все про товари чи послуги. Навігація та користувацький шлях можуть бути покращені, якщо використовувати, наприклад, шаблон інтернет-магазину, але такі аспекти як додаткова комунікація з клієнтом потребуватимуть більше ресурсів, адже власник може самостійно комунікувати, або ж він може винайняти спеціаліста.
Створення додаткових пропозицій для клієнтів
Знижки, акції, спеціальні пропозиції — все це допомагає конвертувати просто відвідувачів в клієнтів. Варто розглянути наступні опції:
- Промокоди. Промокоди завжди гарно працюють для привернення уваги клієнтів. Наприклад, промокод на безкоштовну доставку, знижку від певної суми тощо. Промокоди спонукатимуть відвідувачів до покупки.
- Знижки. Тематичні знижки на товари чи послуги, або ж просто розпродаж асортименту спонукають до імпульсивних покупок. Клієнти, які особисто скористаються послугами компанії чи придбають товар зможуть самостійно його оцінити та стати постійними.
- Акційні пропозиції. Акційні пропозиції часто сприяють не лише конвертуванню клієнтів, але й збільшенню загальної суми чека. До прикладу, безкоштовна доставка при покупці товарів на певну суму, класичні «1+1=3», знижки на кожен третій товар у чеку тощо.
До акцій треба підходити обережно та пам’ятати, що магазин має залишатися прибутковим. Але різноманітні пропозиції не лише спонукають до покупок та повернення до магазину, але й дають опцію для реклами нової продукції.
Оптимізація карток з товарами
Опис товару чи послуги — це те, що допомагає його продати. Якщо порівнювати з офлайн магазинами, то можна пригадати безліч ситуацій, коли виникає додаткове питання, по типу «який це товар на смак?», «як працює цей прилад?», «чи якісний цей товар?».
Найчастіше, відповіді або не буде, або вона буде виключно позитивна, без можливості дізнатися альтернативу на місці. Тому варто врахувати ці фактори та зробити так, щоб картки товарів відповідали на всі запитання. Для цього варто врахувати наступні фактори:
- Детальний опис. Опис товару – це важливо. Колір, смак, розміри, матеріали — все це треба враховувати. Ключові переваги товару також будуть важливими. Вказати, що товар трендовий, популярний, ефективний, визнаний іншими покупцями — все це дійсно важливо.
- Інструкція. У випадку зі складними товарами пояснити переваги буде недостатньо, адже відвідувач захоче дізнатися подробиці експлуатації. Додати відео з інструкцією чи покроковий гайд з використання товару дійсно допоможе, адже клієнт знатиме, де шукати зрозумілий туторіал після придбання.
- Відгуки клієнтів. Варто давати клієнтам можливість бачити всі відгуки про товар, інколи навіть негативні. Це створить більше довіри в магазині. Навіть якщо негативний відгук відверне клієнта від покупки товару, він може продовжити пошук на тому ж сайті, знаючи, що там він знайде об’єктивні відгуки.
Повні та детальні описи дозволяють відвідувачам краще розуміти товар та бізнес. Звісно, робити занадто великі тексти, які буде складно прочитати не варто. Лаконічність дуже високо цінується, адже рідко клієнти мають навіть зайві 5 хвилин, щоб вчитуватися у полотно тексту. Якщо ж клієнт дійсно зацікавлений чи йому не вистачить інформації, він зв’яжеться з менеджером на сайті.
Висновок
Підвищення конверсії може здатися доволі легким процесом. Оптимізація сайту, створення акцій, наповнення інформацією залишаються важливими аспектами для будь-якого бізнесу.
Але сайт має постійно оновлюватися, враховувати поведінку клієнтів, надавати більше вигідних пропозицій та постійно орієнтуватися на клієнта, Це дозволить приваблювати більше клієнтів та підвищувати конверсію на сайті.