коментарів
Поділитися статтею:

12 платформ для проведення успішних вебінарів

08.02.2021 3632 на прочитання 12 хвилин

Вебінари - важлива частина маркетингової стратегії будь-якого бізнесу. Ефективні веб-семінари можуть зайняти тижні планування, а виконання може стати непосильним. Платформи для розміщення веб-семінарів мають можливість допомогти в організації ефективних онлайн-заходів, але існує безліч конкуруючих програмних продуктів для веб-семінарів.webinar

В огляді складений список кращих платформ для веб-семінарів, доступних кожному маркетологу. Ми розглянемо плюси і мінуси програмного забезпечення, яке використовують для проведення високоякісних і захоплюючих онлайн-заходів, в тому числі:

1.GoToWebinar

2.BlueJeans Events

3.On24

4.Demio

5.WebinarNinja

6.EasyWebinar

7.WebinarJam

8.ClickMeeting

9.Zoom

10.Zoho Meeting

11.BigMarker

12.Livestorm


Які основні характеристики ідеальної платформи для вебінарів?

Важливо враховувати, які додаткові функції необхідні для успіху вашого контенту. Більшість платформ вебінарів пропонують наступні функції:

    Якісне аудіо та відео

    Фірмова кімната для вебінарів

    Функціональність управління відвідувачами

    Спільне використання екрану

    Питання і відповіді, опитування і чати

    Маркетингові функції

    Звіти аналітики

Розуміючи, що конкретно ви шукаєте, ви можете побачити, які функції пропонуються усіма постачальниками, і які функції веб-семінарів виділяються на різних платформах. Це допоможе вам звузити список і вибрати кращу платформу для вебінарів для вашого бізнесу.

На додаток до цих функцій більшість платформ мають унікальні функції, які є ключовими відмінностями.

GoToWebinar

GoToWebinar щорічно проводить понад 2,7 мільйона веб-семінарів для 50 000 клієнтів.

Плюси: платформа дозволяє легко проводити велику кількість вебінарів з відтвореними шаблонами і їх функціональністю Simulated Live. Це дозволяє маркетологам запланувати запис вебінару, щоб вона відображалася в різних часових поясах. Вони також пропонують маркетингову підтримку за допомогою GoToStage, місця, яке може виступати в якості маркетингового каналу для просування вашого онлайн-заходу для залучення потенційних клієнтів.

Мінуси: у цього рішення для вебінарів є деякі недоліки, такі як вимога установки програмного забезпечення GoToWebinar для просмотру. Крім того, крім опитувань не існує унікальних можливостей взаємодії з відвідувачами.

Ціна: підписка GoToWebinar буде коштувати від 59 до 499 доларів на місяць, в залежності від кількості учасників і сторінок каналу.

BlueJeans Events

BlueJeans дозволяє компаніям проводити вебінари за допомогою інструменту вебінарів, орієнтованого на інтерактивні заходи та веб-трансляції для ваших клієнтів.

Плюси: BlueJeans Events дозволяє компаніям проводити великомасштабні безкоштовні вебінари за участю до 150 доповідачів на різних камерах. Крім того, він інтегрується з великою кількістю програмного забезпечення, включаючи Marketo, Facebook Live, Salesforce, і дозволяє користувачам вбудовувати HTML-код для проведення вебінарів на своїх веб-сайтах.

Мінуси: спочатку BlueJeans створювалася, як програмне забезпечення для онлайн-зустрічей, тому в ній відсутні деякі унікальні функції, на яких побудовані платформи для веб-семінарів. До них відносяться персоналізація цільової сторінки, розширена аналітика і унікальні способи привернути увагу відвідувачів.

Ціна: Платформа має структуру оплати з оплатою за вебінар. Це 499 доларів за один онлайн-захід з кількістю учасників до 500 чоловік.

On24

On24 - це платформа, яка забезпечує «захоплюючий, насичений даними і інтерактивний досвід» у формі живого, записаного або гібридного вебінару. Коли справа доходить до цього інструменту вебінару, ключовим моментом є персоналізація.

Плюси: Магія On24 полягає в вашій здатності створювати привабливі інтерфейси для веб-семінарів з вікторинами, опитуваннями, груповими чатами, вбудованими каналами Twitter і т. д.

Мінуси: Єдиний мінус - це відсутність вбудованих інструментів рекламного маркетингу, які команди можуть використовувати для збільшення числа реєстрацій. Крім того, на налаштування вашого вебінару буде потрібен час. Якщо ви шукаєте просту платформу, яка налаштовує веб-семінар за кілька секунд, тоді вам потрібен інший варіант.

Ціни: On24 пропонує індивідуальні ціни, що надаються торговим представником в залежності від ваших потреб.

Demio

Demio - це перш за все недорога платформа для вебінарів.

Плюси: Demio доступний для всіх відвідувачів, так як він не змушує їх завантажувати програмне забезпечення для входу в кімнату для вебінарів. Крім того, він має простий, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який підтримує всі типи подій, включаючи прямі трансляції, серії подій, гібридні події, автоматичні події і записані вебінари.

Мінуси: основним недоліком Demio є обмежена кількість можливостей інтеграції. Хоча в ньому є інтеграція з Zapier, яку можуть використовувати клієнти, він пропонує лише кілька формальних інтеграцій для популярних програмних платформ.

Ціна. Вартість послуги варіюється від 49 до 239 доларів на місяць, в залежності від розміру вебінару.

WebinarNinja

WebinarNinja позиціонує себе, як «просте у використанні рішення для вебінарів», яке шукали їх клієнти. Відомі компанії B2B такі, як AppSumo, Baremetrics, Podia і інші, використовують цей маркетинговий інструмент.

Плюси: Основна перевага WebinarNinja - його простота. Це універсальна система веб-семінарів, яка створює налаштовані цільові сторінки, повідомлення учасників і сам шаблон веб-семінару менш ніж за десять секунд. Ви також можете завантажувати презентації прямо в програмне забезпечення і вставляти відео з YouTube, щоб зробити вебінар більш цікавим.

Мінуси: WebinarNinja пропонує форми тільки для веб-семінарів в прямому ефірі, а не для повторюваних заходів. У цих формах дозволені тільки мінімальні налаштування.

Ціни: підписка на WebinarNinja обійдеться вам в 49-249 доларів на місяць для 1000 учасників. Їх тарифний план Pro є найпопулярнішим, коштує 95 доларів в місяць і дозволяє відвідувати до 300 осіб на вебінар.

EasyWebinar

EasyWebinar обіцяє поєднання повноцінних маркетингових можливостей з унікальними взаємодіями, щоб гарантувати, що ваша компанія залучить потенційних клієнтів.

Плюси: платформа може похвалитися інструментами відстеження залученості, щоб побачити, скільки ваша аудиторія дивилася на екрані. Крім того, у нього є функція EasyCast, що дозволяє автоматично підключатися до YouTube і Facebook Live.

Мінуси: EasyWebinar пропонує широкий спектр функцій і можливостей, але це може утруднити вивчення платформи відразу. Ще один мінус платформи - неможливість редагувати вебінар після його запису прямо на платформі.

Ціни: плани на EasyWebinar варіюються від 78 до 499 доларів на місяць для до 2000 живих учасників. Їх план Pro за 129 доларів в місяць є найпопулярнішим, дозволяючи проводити необмежену кількість вебінарів за участю до 500 чоловік.

WebinarJam

WebinarJam - це хмарне програмне забезпечення для маркетингу веб-семінарів, яке використовують компанії, які очікують більшої кількості відвідувачів.

Плюси: платформа пропонує потік високої чіткості, сумісний практично з усіма пристроями, рекламні SMS-нагадування і функцію відтворення реплік. Ця функція відтворює всі розмови, які відбувалися в прямому ефірі і показує їх в записаній версії у міру їх виникнення.

Мінуси: одночасно допускається тільки шість доповідачів, а процес налаштування трохи складніший, ніж у деяких з його конкурентів.

Ціни: WebinarJam - це інвестиція для підприємств, яким потрібна більша кількість реєстраційних номерів. Плани варіюються від 499 до 999 доларів на місяць до 5 000 живих учасників.

ClickMeeting

ClickMeeting - це програмне забезпечення для веб-семінарів, присвячене демонстраціям продуктів, маркетингу, курсам, зустрічам і великомасштабним онлайн-заходам.

Плюси: програмне забезпечення дозволяє модераторам легко керувати бесідою за допомогою режимів «тільки прослуховування» або «обговорення», а також функціональності інтерактивної дошки. ClickMeeting також має додаток для веб-семінарів, що дозволяє учасникам легко увійти в кімнату для веб-семінарів з будь-якого пристрою.

Мінуси: деякі клієнти повідомляли про різні постійні технічні проблеми з платформою. Інші скаржилися на низьку якість експортованого з платформи продукту. Це дві проблеми, які можна перевірити і вивчити, підписавшись на безкоштовну пробну версію на їхньому сайті.

Ціна: ClickMeeting надзвичайно економічний навіть для найбільш нужденних маркетингових команд. Вартість 5-45 доларів на місяць.

Zoom

Zoom - це інструмент відеоконференцзв'язку, який розширився до пропозиції віртуальних заходів в реальному часі.

Плюси: У 2020 році у Zoom було зареєстровано понад 200 мільйонів учасників щоденних зустрічей. Платформа відмінно підходить для великих заходів за участю 100-10 000 відвідувачів тільки для перегляду і пропонує унікальну функцію віртуального підняття руки для збільшення контрольованої участі.

Мінуси: Zoom найбільш відомий, як інструмент відеоконференцзв'язку, який використовується в основному для зустрічей. Він пропонує обмежені налаштовані функції, які пропонують деякі інші платформи для веб-семінарів такі, як дошки, вбудовані відео, опитування і багато іншого.

Ціна: Zoom варіюється від 50 до 90 доларів в місяць на 1000 учасників зборів і одного організатора. Корпоративні ціни доступні для компаній, які хочуть збільшити масштаб своїх вебінарів в цьому році.

Zoho Meeting

Zoho Meeting - це програма для веб-семінарів, що є розширенням популярної CRM. Вона дає компаніям можливість об'єднувати співробітників за допомогою занять, зустрічей і адаптації, а також залучати клієнтів і потенційних клієнтів за допомогою вебінарів.

Плюси: Zoho Meeting пропонує деякі унікальні функції такі, як вбудовані, призначені для користувача, посилання для реєстрації, а також можливість дивитися і ділитися записами без реєстрації. Проте, основною перевагою платформи є її сумісність з Zoho CRM.

Мінуси: є кілька недоліків використання Zoho Meeting в якості платформи для вебінарів. Їх функції і звіти за стартовими планами дуже прості; вам доведеться заплатити більше, щоб розблокувати більше функцій. Також немає настільного додатку для тих, хто вважає за краще програмне забезпечення, яке можна завантажити і використовувати для участі в нараді.

Вартість: Zoho Meeting пропонує плани від 19 до 79 доларів на місяць для 250 учасників.

BigMarker

BigMarker - це програмне забезпечення на основі браузера для веб-семінарів. Програмне забезпечення використовується такими великими корпораціями, як Google, Nielsen, McDonalds і Panasonic.

Плюси: BigMarker пропонує налаштовані фірмові відеоформи з інтерактивними елементами такими, як опитування та пропозиції, які з'являються прямо поруч з презентацією. Ви також можете легко підключати потоки з декількох камер до Facebook і YouTube Live.

Мінуси: масштабування BigMarker може бути дорогим. Для відвідувачів це також менш інтуїтивно зрозуміло, в залежності від того, як налаштований ваш веб-семінар. Маркетологи повинні знайти баланс між простим вебінаром і вебінаром з яскравими інтерактивними елементами.

Ціна: плани варіюються від 79 до 299 доларів на місяць для 1000 учасників. Доступні корпоративні плани.

Livestorm

Livestorm позиціонує себе, як «інструмент відеозв'язку», який можна використовувати для створення високоякісних вебінарів для залучення потенційних клієнтів.

Плюси: платформа автоматизує створення сторінок реєстрації, нагадувань і базової інфраструктури веб-семінарів, що спрощує перехід від ідеї до реальності.

Мінуси: головний мінус Livestorm - це кількість учасників, яку він дозволяє одночасно брати участь в вебінарі.

Ціни: потенційні клієнти можуть випробувати безкоштовний план Livestorm для тестування продукту. Їх план за 99 доларів в місяць дозволяє одночасно прийняти участь в вебінарі до 100 чоловік.

Яка платформа для вебінарів найкраще підходить для вашого бізнесу?

Як і у випадку з будь-яким іншим програмним забезпеченням, найкраща платформа для вебінарів для вашої компанії залежить від ваших цілей, бюджету та стратегії. Якщо ви просто хочете провести один або два веб-семінару, розгляньте недорогі варіанти Livestorm, BigMarker або ClickMeeting.

Тим, хто хоче регулярно проводити вебінари, розгляньте Demio, WebinarNinja або EasyWebinar. Це платформи, розроблені спеціально для масштабування вебінарів. Якщо ви вже використовуєте CRM, таку як Zoho, подумайте про те, щоб вивчити їх програмне забезпечення Zoho Meeting. Якщо налаштування і персоналізація важливі для вашої маркетингової стратегії вебінару, спробуйте On24. Для великих веб-семінарів спробуйте WebinarJam, GoToWebinar або програмне забезпечення для відеоконференцій таке, як Zoom або BlueJeans Events.

При правильному виконанні і за допомогою відповідного програмного забезпечення маркетинг веб-семінарів може стати прибутковим каналом для демонстрації вашого досвіду, розширення аудиторії та залучення більшої кількості клієнтів. Оцінивши плюси, мінуси і ціни платформ для веб-семінарів, зазначених вище, ви зможете знайти кращий варіант для своєї компанії і порадувати потенційних клієнтів успішними і цікавими веб-семінарами. Переклад огляду з wordstream.com.


Close Screen
Alla Rud
Статей: 1186
Оцініть статтю:


Дякую за відгук
Рейтинг: 5 з 5 Голосів: 1