коментарів
Поділитися статтею:

Хостинг для корпоративної пошти

23.04.2024 172 на прочитання 7 хвилин

Ведення електронної комерції в мережі сьогодні неможливо без офіційної поштової адреси у компанії – постачальника товарів чи послуг. В імені поштової скриньки дуже часто є назва бренду та ім'я одержувача. Для вибору імені поштової скриньки необхідна наявність власного домену, прописаного на одній з доступних платформ хостинг-провайдера або стороннього сервісу. Поговоримо про те, як це реалізувати на практиці з мінімальними витратами часу та коштів.

Що таке корпоративна пошта та як її можна отримати

Якщо в назві адреси електронної пошти прописаний зареєстрований бренд або хоча б назва компанії – власника веб-ресурсу, то така пошта є корпоративною. Переваги такого формату є очевидними. У разі віддаленого спілкування з клієнтами або державними органами така адреса є способом ідентифікації компанії без будь-яких додаткових підтверджень. І тому представники будь-якого виду бізнесу вкрай зацікавлені в наявності корпоративної поштової скриньки.

Безкоштовні поштові сервіси, такі як Google, Meta та багато інших дають можливість мати власні поштові облікові записи, в назві яких є їхні власні бренди, а також доступні на даний момент імена, що стоять перед роздільником. Загальний формат поштової адреси:

Довільне ім'я@сайт поштового сервісу

Приклад: [email protected]

У наведеному нами прикладі як ім'я вказано довільний набір символів і це не наша вигадка, а реальність. Справа в тому, що всі будь-коли «гідні» імена на таких сервісах вже давно зайняті і тому тим, хто створює нову поштову скриньку, доводиться вводити безладний набір символів, щоб система могла його зареєструвати. А отже, про жодні бренди чи офіційні назви на адресу пошти тут не може бути й мови.

Виходом із ситуації може стати придбання власного домену для пошти та його прописка на хостингу або будь-якій іншій, як правило, платній поштовій службі.

Например, это может быть хорошо известный платный сервис Zoho Mail (см. скрин), который предлагает ряд платных тарифных планов, стоимость которых варьируется от 1$ (Mail Lite) до 6$ (Professional). Тарифные планы отличаются между собой разными значениями ёмкости предоставляемого хранилища для писем и некоторыми другими параметрами. 

Використання спеціалізованих сервісів є доцільним у разі, коли планується застосовувати у своїй роботі додаткові сервіси та додатки платформи, пов'язані з супроводом роботи команди компанії. Це, наприклад, такі можливості, як бізнес-календар, сховище документів, загальний диск для співробітників компанії тощо. У всіх інших випадках краще скористатися послугами хостинг-провайдера для розміщення корпоративної пошти.

Використання поштової скриньки на власному домені, крім уже вказаної можливості вибору імені, надає низку інших можливостей. Наведемо деякі з них:

  • Виконання розсилок з необмеженою кількістю листів;
  • Налаштування спам-фільтра на свій розсуд;
  • Створення необмеженої кількості поштових скриньок всім служб підприємства.

Такі можливості є знахідкою для підприємства чи фірми з будь-якою формою власності, яка здійснює виробничу чи комерційну діяльність.

Нижче буде розглянуто послідовність дій для створення корпоративної пошти на хостингу.

Як створити корпоративну пошту на хостингу

Замовлення домену

Замовлення домену для пошти нічим не відрізняється від звичайного домену. Доменне ім'я бажано набувати не в реселерів, а в офіційних Реєстраторів. Це убезпечить вас надалі від можливих несподіванок. У цьому випадку домен буде зареєстрований саме на вас, а не фірму реселера. Тоді можна буде не хвилюватися, що ви не зможете підтвердити права на домен у разі ліквідації посередницької структури. Найкращий варіант, коли Реєстратор одночасно є хостинг-провайдером. У цьому випадку NS-сервер для домену буде прописано в автоматичному режимі. Нижче буде розглянуто саме такий випадок.

Створення та налаштування поштової скриньки на хостингу

Після замовлення хостингу клієнту надається обліковий запис для управління хостингом за допомогою однієї з поширених Панелей управління хостингом. У нашому випадку це є CPanel.

Після входу в обліковий запис слід створити новий поштовий обліковий запис для вже зареєстрованого домену. Це можна зробити, вибравши відповідну команду в блоці Пошта (див. скрін).

В результаті ми потрапляємо у вікно для керування поштовими обліковими записами, в якому натискаємо на кнопку Створити.

У вікні, що з'явилося в полі Ім'я користувача вводимо ім'я співробітника нашої компанії або його посаду. У нашому випадку це manager.

Тепер залишається задати пароль, загальні рекомендації щодо вибору якого зазвичай присутні на будь-якому хостингу. Крім того, ми можемо відразу вказати розмір нашого сховища, клацнувши по полю Optional Setting, а також деякі інші опції (див. скрін).

Після введення необхідних значень натискаємо кнопку Створити і новий обліковий запис, а отже, і скриньку для пошти з ім'ям [email protected] створено.

Як видно з зображення вище, нам доступне створення ще 99 поштових скриньок, які входять до тарифного плану хостингу. Тепер нам залишається створити потрібні записи DNS для нашого домену, якщо вони ще не створені автоматично. Для цього потрібно зайти до редактора зон. Його можна знайти у блоці Домени нашого облікового запису.

Після запуску редактора ми потрапляємо у вікно зі списком доступних нам доменних зон, як показано нижче.

Вибираємо команду Управляти навпроти домену web-site.com та потрапляємо у вікно керування DNS-записами.

Нашим завданням є забезпечення наявності DNS-запису типу А для піддомену з ім'ям mail.web-site.com, в якому буде прописана IP-адреса домену. Для створення або редагування можна скористатися відповідними кнопками – Додати запис або Редагувати. Після вибору команди редагування ми формуємо необхідні параметри запису (див. скрін).

Після внесення необхідних змін зберігаємо запис, натиснувши кнопку Зберегти Запис. Можна переконатися, що запис має потрібний формат і значення (див. нижче).

Також слід звернути увагу на необхідність наявності єдиного запису типу MX із пріоритетом 1. Це необхідна умова роботи пошти. Слід мати на увазі, що внесені нами зміни набудуть чинності лише через якийсь час, який залежить від налаштувань конкретного хостингу і може становити кілька годин.

Тепер нам залишається перевірити правильність налаштування маршрутизації для нашого домену. Це можна зробити за допомогою відповідної команди із блоку Пошта.

У вікні необхідно перевірити, щоб у блоці налаштування маршрутизації була включена опція Локальний поштовий обмінник, як показано нижче. Якщо це не так, то внести потрібні зміни та підтвердити їх за допомогою кнопки Змінити.

Після всіх налаштувань можна користуватися поштовою скринькою. Для цього можна скористатися вбудованими в CPanel поштовими клієнтами або підключити зовнішні програми, наприклад, Outlook або будь-які інші, залежно від переваг.

Найпростіший спосіб перевірити пошту – зайти у вікно управління поштовими обліковими записами та вибрати команду Перевірити електронну пошту навпроти потрібного запису, після чого завантажиться вбудований поштовий клієнт для роботи з повідомленнями електронної пошти.

Чтобы не заходить в аккаунт всякий раз при проверке содержимого почтового ящика, можно воспользоваться поддоменом webmail.ваш домен. Для возможности его использования необходимо создать для него DNS-запись типа А, точно так, как мы сделали с поддоменом mail.web-site.com. После этого его можно будет вводить в адресной строке браузера, и таким образом проверять почту компании.

Купити поштовий хостинг

 


Close Screen
Yulia Lys
Статей: 26
Оцініть статтю:


Дякую за відгук
Рейтинг: 5 з 5 Голосів: 3