коментарів
Поділитися статтею:

Як провести технічний SEO-аудит в 7 кроків

23.06.2021 на прочитання 12 хвилини

Технічний аудит - це різновид SEO-аудиту, який тестує і перевіряє внутрішні елементи вашого сайту, такі як швидкість завантаження сторінок, статус індексу, можливість сканування і тп, щоб ви могли знайти і виправити проблеми, що впливають на SEO.web site trafic

Як провести технічний SEO-аудит

Виберіть інструменти SEO

По-перше, вам потрібно вирішити, які інструменти SEO ви будете використовувати для аудиту свого сайту. Деякі з найбільш надійних інструментів SEO для технічного аудиту сайту включають в себе:

- Screaming Frog

- SEMrush

- DeepCrawl

Оскільки Screaming Frog пропонує безкоштовний план для сканування до 500 URL-адрес, ви можете почати з цього інструменту. Майте на увазі, що ваша компанія може використовувати комбінацію перерахованих вище інструментів для технічного аудиту сайту.

Проскануйте свій веб-сайт.

Якщо ви використовуєте Screaming Frog, ознайомтеся з їх коротким керівництвом по початку роботи. Це надасть вам всю інформацію, необхідну для початку вашого першого сканування, від налаштування конфігурації до запуску сканування. Залежно від розміру вашого сайту, сканування може зайняти кілька годин. Однак, якщо ви бажаєте сканувати не більше 500 URL, сканування має завершитися раніше. Якщо ви купите Screaming Frog, у вас також буде доступ до інтеграції з PageSpeed ​​Insights.

Ця інтеграція корисна через підвищене значення швидкості сторінки. За допомогою інтеграції PageSpeed ​​Insights ви можете отримати доступ до інформації про швидкість сторінки для всього вашого сайту, замість того, щоб вводити URL-адреси по одному в інструмент браузера PageSpeed ​​Insights.

Платна версія Screaming Frog також дозволяє інтегрувати дані Google Analytics і Google Search Console в звіти Screaming Frog.

Проаналізуйте свій звіт про сканування.

Після завершення сканування вашого веб-сайту перевірте свої результати. Screaming Frog надасть вашому бізнесу безліч звітів, наприклад:

- Коди відповідей, які будуть виділяти непрацюючі посилання, переслані посилання і т. д.

- Файли Sitemap, які будуть включати URL-адреси, відсутні в вашому файлі Sitemap.

- Структуровані дані, які будуть фіксувати попередження і помилки.

Якщо ви включили PageSpeed ​​Insights на другому кроці, у вас також буде доступ до інформації про швидкість сторінки.

При технічному SEO-аудит вам слід звернути особливу увагу на наступні звіти (в колонці №3 зазначено помилки, які потрібно знайти і виправити):


    Коди відповідей

Непрацюючі посилання, переадресації або заблоковані сторінки можуть вплинути на вашу оптимізацію пошукових систем, тому що боти пошукових систем не можуть сканувати та індексувати ці сторінки без проблем.

 

  • Непрацюючі посилання (404)
  • Помилки перенаправлення (301)
  • Помилки сервера (500)
  • Сторінки, заблоковані вашим файлом robots.txt від сканування

Sitemaps

Боти пошукових систем також покладаються на карти сайту, зокрема карти сайту XML, щоб знаходити, сканувати та індексувати нові сторінки на вашому сайті. Помилки Sitemap можуть привести до втрати вашого бюджету і перешкодити пошуковим роботам виконувати свою роботу.

       ·  URL-адреси, які відсутні у                вашій карті сайта

  • URL-адреси, що з'являються в декількох файлах Sitemap
  • XML-файли Sitemap з більш ніж 50 000 URL-адрес

 

          Структуровані дані

Структуровані дані, також звані розміткою schema, допомагають пошуковим системам краще розуміти сторінку і її вміст. Однак помилки в структурованих даних можуть заплутати сканерів і привести до неточного ранжирування.

  • Сторінки з помилками перевірки
  • Сторінки з попередженнями про перевірку
  • Сторінки, що використовують мікродані або структуровані дані RDFa

Canonicals

Канонічні теги допомагають сканерам розрізняти URL-адреси окремої сторінки, наприклад, www.example.com і www.example.com/index. За допомогою тега канонічної URL-адреси ви можете вказати пошуковим роботам, яка сторінка є вихідною, і що її слід ранжувати в результатах пошуку.

  • Сторінки з відсутніми канонічними тегами
  • Сторінки з декількома канонічними тегами
  • Сторінки з повторюваними канонічними тегами

Безпека

Безпека - ще один важливий технічний фактор SEO. Ось чому сайтам необхідно використовувати HTTPS замість HTTP, який створює безпечне з'єднання, що дозволяє користувачам передавати інформацію, наприклад, номер своєї кредитної картки.

      · URL-адреси HTTP

  • Форми на HTTP URL
  • Змішаний контент або URL-адреси з ресурсами HTTP і HTTPS

Hreflang

Hreflang - одна з найбільш обговорюваних концепцій SEO для міжнародного SEO. За допомогою тегів hreflang ви спрямовуєте пошуковим роботам відповідну URL-адресу для різних країн і мов, наприклад для Іспанії та іспанської.

  • URL-адреси з неправильним кодом мови і регіону
  • URL без канонічного тега
  • URL без х-значення за замовчуванням

У більшості випадків вам потрібно експортувати ці звіти. Таким чином, вам не доведеться повторно відкривати Screaming Frog, щоб переглянути звіт. Замість цього ви можете відкрити потрібний звіт, наприклад, звіт про безпеку, в такому інструменті, як Google Таблиці або Microsoft Excel, і попрацювати над виправленнями.

Вивчіть звіти Google Search Console.

Консоль Google надає вашому бізнесу цінні аналітичні дані, а також інформацію про те, як Google бачить ваш сайт. Наприклад, ви можете виявляти помилки сканування, проблеми з мобільними пристроями і багато іншого. У Google Search Console ви можете переглядати кілька звітів з технічного аудиту вашого сайту, в тому числі:

Основні показники

Core Web Vitals - це фактор ранжування SEO, який фокусується на трьох показниках. Ці показники впливають на швидкість вашої сторінки і зручність використання. Оптимізуйте свій сайт за цими показниками, і ви отримаєте швидке обслуговування, яке сподобається користувачам і Google.

  • Виявити розділи сайту з низькими показниками Core Web Vitals
  • Знайти типи пристроїв (мобільні або настільні) з низькими показниками.

Зручність мобільного використання

Мобільність - ще один важливий технічний фактор SEO. Оскільки Google сканує та індексує Інтернет з точки зору мобільних пристроїв, ви хочете створити зручний для мобільних пристроїв або адаптивний сайт, який користувачі могли б легко читати і взаємодіяти на своїх улюблених пристроях.

  • Знайти і виправити сторінки, які не оптимізовані для мобільних пристроїв.
  • Повторно відправити фіксовані сторінки на індексування

Карта сайту

Пам'ятайте, що карти сайту допомагають сканерам виявляти і сканувати нові сторінки на вашому сайті. У Google Search Console ви можете використовувати звіт про файли Sitemap для відправки, повторної відправки і видалення представлених матеріалів.

  • Переконатися, що Google знає про вашу карту сайту або файли Sitemap.
  • Виявити помилки карти сайту
  • Повторно відправити виправлені або оновлені карти сайту

Питання безпеки

У той час, як Screaming Frog може допомогти вашій компанії виявляти проблеми з HTTP, Google Search Console може попереджати вашу компанію про більш серйозні проблеми безпеки, такі як шкідливе ПЗ, яке може значно вплинути на ваш трафік і рейтинг.

  • Працювати з розробниками над вирішенням проблем зі сторінками
  • Відправити виправлені сторінки на повторний розгляд

Ви можете експортувати звіти Google Search Console для подальшого перегляду в Google Таблицях або Microsoft Excel, що дозволяє вам створити центр для результатів технічного аудиту вашого сайту.

Перевірте налаштування Google Analytics.

Крім Google Search Console, ви також можете використовувати Google Analytics для аудиту. Увійдіть до свого облікового запису Google Analytics ⇒ Зайдіть в «Адмін» ⇒ Виберіть «Перегляд» ⇒ Виберіть «Перегляд налаштувань».

Як тільки ви перейдете в панель управління «Перегляд налаштувань», перевірте налаштування «Фільтрація ботів». Вам потрібно буде встановити або включити «Фільтрацію ботів», щоб Google Analytics не відслідковував звернення від ботів.

Після виконання цього кроку перейдіть до звіту в реальному часі. У реальному часі ви можете підтвердити спрацьовування тега Google Analytics. Наприклад, якщо ви створюєте нову сторінку на своєму сайті, а потім відвідуєте її, ваше відвідування повинно відображатися в звіті Google Analytics в реальному часі. Якщо в звіті немає заповнених відомостей про відвідування, зверніться до розробника, щоб усунути проблему.

Складіть список технічних виправлень SEO.

Після того, як ви закінчите вивчення технічного SEO сайту, ви можете приступити до розстановки пріоритетів і організації виправлень. У більшості випадків вам потрібно буде співпрацювати з розробником над цими виправленнями, оскільки вони часто пов'язані з серверної частиною вашого веб-сайту.

Як правило, в порядку важливості зосередьте увагу на:

 Помилках з відстеженням

 Помилках зі скануванням

 Помилках з індексуванням

 Проблемах з безпекою

 Проблемах з кодом відповіді, наприклад непрацюючі посилання

 Мобільних проблемах

 Помилках зі структурованими даними

 Помилках зі швидкістю сторінки

Ви можете організувати і відслідковувати ці завдання в документі Google Sheet або Microsoft Excel.

Заплануйте наступний технічний аудит сайту.

Технічний аудит сайту - один з кращих способів для вашого бізнесу знайти і виправити технічні проблеми SEO, які можуть допомогти вам підвищити рейтинг, відвідуваність і навіть продаж. Якщо ви вже завершили свій перший технічний аудит, то вже заплануйте наступний, приблизно через півроку. Але, якщо немає на це часу, зверніться до фахівців, які проведуть аудит вашого сайту і нададуть вам детальний звіт. Переклад з сайту webfx.com.

Замовити Аудит сайту


Close Screen
Alla Rud
Статей: 1187
Оцініть статтю:


Дякую за відгук
Рейтинг: 0 з 5 Голосів: 0