6 трендових форматів контенту в 2020 році

23.07.2020 1515 на прочитання 7 хвилин

Перед тим, як почати роботу з актуальними форматами контента, потрібно заздалегідь спланувати схему вашого контент-маркетингу. Ця стратегія допоможе досягти успіху та отримати ефективні результати в просуванні. Які формати контенту слід включити в ваш онлайн-бізнес, розглянемо в цьому огляді.trends

Щоб отримати гарну стратегію контент-маркетингу, враховуйте наступні чинники:

- Список ваших цілей від контент-маркетингу: чого ви хочете досягти? Хочете отримувати більше інформації про контент або просто хочете підвищити впізнаваність бренду? Ваша мета - залучити більше трафіку на  блог або утримати клієнтів? Якими б не були ваші цілі, оцінюючи їх, ви зможете краще планувати свої кроки, які необхідно зробити для їх досягнення. 
- Дослідження вашої цільової аудиторії: щоб скласти успішний контент, вам потрібно адаптувати його до вашої цільової аудиторії. Але що ви знаєте про неї? Які її інтереси і захоплення? Які потреби вашої ЦА? Чим більше ви знаєте про свою аудиторію, тим краще ви зможете орієнтувати свій контент на неї.
- Створення контенту: які типи контенту ви збираєтеся створювати і коли? Заплануйте створення свого контенту в редакційному календарі, і це допоможе вам завжди надавати контент за потребою і також допоможе вам заощадити час.

- Просування контенту: як ви збираєтеся просувати свій контент? У вас повинен бути чіткий план просування вашого контенту, і він значно полегшить вашу роботу після публікації. Обов'язково враховуйте всі різні типи контенту, так як для кожного потрібно інша стратегія просування.
- Аналітика: як ви будете вимірювати успіх вашого контенту? Важливо залишатися на вершині аналітики, оскільки вона допоможе внести необхідні зміни і коректування в стратегію в міру необхідності.

Тепер давайте перейдемо до типів контенту, які допоможуть вам виділитися серед конкурентів і бути цікавими для вашої аудиторії:

База знань

Контент на вашому сайті не завжди додається з маркетинговими цілями. У деяких випадках для роботи з вашим сайтом користувачам потрібна певна інформація, інструкції, відповіді на часті питання. Для цього на сайті компанії створюється База знань. В такому збірнику корисної інформації користувач може самостійно знайти відповіді на питання, що цікавлять, адже не всі хочуть зв'язуватися для уточнення інформації з підтримкою компанії.

Сторінки FAQ на сайті - ефективний і швидкий спосіб вирішити проблеми клієнта. Тому, як і раніше, в 2020 році База знань є трендовим форматом контенту на вашому сайті і тільки збільшує лояльність користувача до вашого бренду.


Підкасти

Підкастинг існує вже досить довгий час, але тільки зараз він почав набирати особливих обертів популярності серед користувачів Інтернету. Експерти вже спрогнозували, що до 2021 року доходи від підкастингу перевищать 1 мільярд дол. Тому зараз, як ніколи раніше, можна почати використовувати підкасти для збільшення популярності вашого онлайн бізнесу. Плюс в тому, що у підкастингу багато можливостей для просування, тому маркетологи віддають переваги саме цьому формату контенту при складанні маркетингової стратегії.

Використовуйте підкастинг, щоб розповісти потенційним клієнтам про свій бізнес, наприклад, використовуючи приклади інших ваших клієнтів, які за допомогою вас стали більш успішними. Залучайте експертів, щоб обговорити останні новини і тренди в вашій галузі. Робіть підкасти регулярними, щоб побудувати успішну контент-стратегію вашого бізнесу.

Ваші підкасти повинні, перш за все, бути корисними, практичними і цікавими для слухачів. Саме так з часом ви зможете залучити цільову аудиторію вашого бізнесу і надалі перетворити їх в ваших клієнтів. Використання підкастингу зараз дуже актуально, і якщо ви ще не включили його в свій контент-план, то негайно займіться цим, щоб бути попереду конкурентів.

Вебінари і онлайн-відео

Навчальні курси та лекції доступні в інтернеті у великій кількості і на будь-яку тематику. Але на сьогоднішній день більш популярний формат вебінарів і онлайн-трансляцій. Перевага онлайн курсів, перш за все в тому, що їх можна дивитися в будь-який час, а вебінари проводяться в форматі прямого ефіру, але все одно це не впливає на їх рівень популярності, а навіть навпаки робить їх більш привабливими для відвідувачів.

За прогнозами компанії Cisco, до 2021 року потокова передача відео складе 80% всього веб-трафіку, тому живий контент зараз особливо актуальний.

Відео в режимі реального часу не обмежується лише тематикою спорту або комп'ютерних ігор. Деякі приклади компаній показують, що онлайн трансляції та вебінари допомагають залучити значну частину цільової аудиторії і поліпшити продажі.

Живі відео сприяють отриманню коментарів і активності в порівнянні зі звичайними відео в запису. Наприклад, компанія Benefit Cosmetics привертає більше 25 000 глядачів на тиждень за допомогою трансляцій в Facebook.

Онлайн-курси

Отримання корисних навичок і нових знань завжди в тренді. Якщо ви є експертом в своїй області роботи, чому б не поділитися своїми знаннями з іншими і,тим самим, збільшити аудиторію потенційних клієнтів. Це може стати ще одним джерелом додаткового прибутку для вашого бізнесу - онлайн-курси.

Успішний курс для онлайн навчання потребує від вас створення додаткової сторінки на сайті або навіть окремого лендінгу, крім того, вам знадобиться обладнання для створення курсу і час для того, щоб максимально ефективно розписати уроки.
Онлайн-курси зараз особливо в тренді, коли навчання і робота на дому стала невід'ємною частиною життя кожного. Виберіть затребувану нішу, в якій вам є що розповісти, і це стане ще одним справді успішним каналом просування.

Електронні книги

Електронні книги - відмінний спосіб поділиться з вашими клієнтами корисною інформацією. Особливо актуальні книги з інструкціями або інфографікою. Безкоштовна корисна інформація завжди привертає нову аудиторію і робить її лояльною по відношенню до вашого бізнесу. Підкажіть вашій аудиторії, як добитися успіху, створіть корисні лонгріди, де клієнти зможуть знайти дійсно актуальну і затребувану для них інформацію. Подібний підхід у такому форматі контенту принесе користь і для вас, і для вашої аудиторії.

Створення електронної книги може зайняти багато часу, якщо у вас його немає, ви можете вибрати більш легкий шлях. Підберіть кілька статей в вашому блозі, пов'язаних однією темою, подібні статті можна об'єднати в глави, і таким чином, створити електронну книгу з корисними матеріалами. Далі цю книгу ви можете розсилати вашим клієнтам поштою, або, наприклад. пропонувати в подарунок під час підписки на вашу розсилку (цей спосіб останнім часом користується величезною популярністю).

Створення електронної книги - це прекрасний спосіб поділиться новими знаннями і привернути увагу потенційних клієнтів.

Чек-лісти

На перший погляд, чек-лісти можуть здаватися не зовсім практичним форматом контенту. Але, насправді, це не так. Якщо чек-лісти використовувати правильно, то вони виявляться не тільки максимально корисними, а й збільшать чисельність вашої аудиторії.

Чек-ліст - це список, основні кроки з підготовки до чогось. Правильно складені чек-лісти виглядають привабливо і мають у своєму розпорядженні зробити репост запису, якщо опубліковані, наприклад, в соц.мережах. Часто саме чек-лісти розміщують на сайтах-лендінгах для утримання уваги відвідувача, або пропонують в якості бонусу, наприклад, за реєстрацію або участь у вебінарі. Цей тип контенту створений насамперед для мотивації аудиторії зробити що-небудь. Наприклад, можна скласти чек-ліст з просування сайту в 2020 році і використовувати його в якості доповнення до основного матеріалу статті.

Можливості контенту необмежені. Саме з його допомогою можна просувати сайти і залучати потенційних клієнтів. Контент ,перш за все, це корисна інформація для відвідувачів сайту, але і ще це потужний інструмент маркетингу. Описані вище трендові формати контенту зараз знаходяться на піку популярності, чому б не використати їх для досягнення цілей для вашого бізнесу.


Close Screen
Alla Rud
Статей: 1186
Оцініть статтю:


Дякую за відгук
Рейтинг: 5 з 5 Голосів: 1