Як ефективно використовувати QR коди для маркетингу у 2025 році
QR-коди залишаються актуальними у наступному 2025 році, на це насамперед впливає технологічний прогрес, поширення смартфонів, а також підвищення зручності для споживачів. Тому якщо ви ще не використовували QR-коди, то слід їх включити у вашу стратегію маркетингу. Це може зробити кожен, використовуючи легкі та прості у використанні генератори кюар кодів.
Чому QR-коди є актуальними для вашого бізнесу? Насамперед це доступність та простота використання для вашого клієнта. Це зручно, адже сьогодні кожен під рукою має смартфон для сканування коду. Користувач отримує швидкий доступ до потрібної інформації, а власник бізнесу – клієнта. Коди кюар - це економія коштів на друкованій продукції і звичайно турбота про екологію (з кожним роком це стає все більш актуальним). Вам не потрібно друкувати візитки, банери, буклети, щоб розповсюдити інформацію. QR-коди дозволяють динамічно оновлювати інформацію, яку бачать клієнти, що означає, що вам не потрібно передруковувати, наприклад візитки, якщо у вас банально змінився номер телефону. QR-коди - це про зручність використання, зв'язок офлайн та онлайн сфери діяльності, тому такий інструмент ще дуже довго буде актуальним серед користувачів, не лише у 2025 році.
Де можуть успішно використовувати кюар коди? Наприклад, у сфері роздрібної торгівлі: доступ до каталогів, відстеження продуктів, програми лояльності.
У ресторанах та кафе: меню, відгуки, онлайн-замовлення на доставку. Для заходів: онлайн квитки, програми. У виробництві продукції: відстеження ланцюжків поставок, надання інструкцій та сертифікатів якості. Це, звичайно ж, не всі сфери, де можна використовувати коди. Практично їх можна застосувати у будь-якій сфері офлайн та онлайн діяльності.
Розглянемо детальніше поточні тренди QR технологій і де найкраще їх використовувати наступного року.
Поточні тренди та технології QR-кодів
Інтерактивні QR-коди
Це традиційні коди з додаванням дизайну контенту, який можна оновлювати в режимі реального часу. Користувач сканує код, який перенаправляє його на веб-сторінку з кастомним дизайном. Подібні коди часто використовують в ігровій індустрії, наприклад коли при переході з коду розблокується гра. Але також інтерактивні коди успішно використовують у маркетингових стратегіях, коли скануючи код користувач отримує знижку або огляд продукту, що цікавить. Часто інтерактив використовують у музеях, наприклад, коли відскануючи код, відвідувач отримує додаткову інформацію про виставку - віртуальний тур. Якщо ви знаходитесь у подібному місці, то обов'язково скануйте коди QR, ви можете отримати ще багато цікавої інформації. Також часто подібний код можна побачити на упаковці продукції. Просто відскануйте цей код. Ви можете отримати дод. інформацію, наприклад, як використовувати продукт.
Інтерактивні QR-коди популярні у різних сферах, у тому числі у туризмі, навчанні, благодійності, медицині, соціальних мережах, організації заходів та бізнесі. Динамічні QR-коди допомагають вийти на новий рівень у спілкуванні з клієнтом, який перейшов з онлайн в гілку вашої пропозиції. Це новий цифровий рівень, який у майбутньому тільки розвиватиметься і вдосконалюватиметься.
Захист від фальсифікацій та шахрайства за допомогою QR кодів
QR коди на практиці викликають довіру у користувачів, адже вони дійсно захищають від фальсифікації. Наприклад, у сфері фармацевтики, коли за кодом користувач може перевірити справжність купленого товару. Кюар коди у цій та інших сферах бізнесу допомагають боротися з підробками, адже саме за таким кодом можна перейти на офіційний сайт та перевірити легальність покупки. Не потрібно шукати інформацію в інтернеті вручну, скануючи код відбувається миттєвий перехід на додаткову інформацію. Тому наступного року QR-и допомагатимуть боротися з шахрайством та підробками у різних сферах, тому як ніколи раніше вони залишаються затребуваними та актуальними.
Якщо розглядати більше реальних прикладів використання на практиці, то унікальні коди запобігають підробці квитків, наприклад, при проведенні концертів та заходів. А у роздрібній торгівлі допомагають здійснити перевірку справжності брендового одягу чи електроніки. Кожен товар може мати унікальний QR-код, який підтверджує його дійсність. У сфері фінансових транзакцій також можна підключити двофакторну верифікацію, наприклад, за допомогою смс після переходу за кодом, що підтверджує унікальність проведеної операції та її повну безпеку.
Деякі сервіси надають можливість генерувати QR з водяними знаками, які складно підробити, а також можливість інтеграції дизайну з брендом, що ускладнює можливість копіювання такого коду шахраями.
AI та QR-коди: персоналізація контенту на основі аналізу даних
Інтеграція AI та QR кодів принесе ще більше можливостей для розвитку вашого бізнесу як онлайн, так і офлайн. Як це відбувається? Розглянемо на конкретних прикладах використання можливостей AI та QR.
Ваш потенційний клієнт сканує QR-код на продукті, а функціонал AI надає йому список схожих товарів або додаткових можливостей, які можуть сподобатися користувачеві. Погодьтеся, це розширить чек покупки та приверне додатковий дохід, якщо підбір зроблено правильно. AI також може надати покупцеві у сфері роздрібної торгівлі спеціальні персоналізовані знижки, проаналізувавши останні покупки клієнта.
У навчанні AI може пропонувати додаткові курси на основі знань студента. А у сфері туристичної додаткові екскурсії, огляди пам'яток та саме те, що відповідає інтересам користувача, який перейшов за кодом.
Ефективність використання AI та QR разом підвищена, подібна взаємодія надає свої переваги для власника бізнесу. Насамперед це підвищена залученість клієнта, який отримує саме те, що йому потрібно і може значно збільшити чек покупки. Можливості адаптації маркетингового плану, оскільки AI надасть усю потрібну інформацію щодо поведінки користувача. Кожен клієнт відчує унікальний підхід до себе, оскільки всі пропозиції, що згенерують, будуть персоналізовані під конкретного користувача завдяки можливостям AI. Цільові дії будуть виконуватися частіше, а значить, стратегія маркетингу буде успішною. Тому взаємодія AI і QR у 2025 році буде безперечно найкращим варіантом для просування бізнесу.
Реальний приклад на практиці: McDonald's використовує QR-коди в меню, які пропонують клієнтам страви на основі їхніх попередніх замовлень. Це ж просто і зручно, погодьтеся?
Використання AR/VR технологій спільно з QR-кодами
Поєднання AR/VR технологій та QR ще більше підвищує залучення користувачів. Це нові можливості для продажу, навчання та розважального середовища. Подібні інтеграції особливо популярні в ігровій промисловості.
Як приклад, користувач сканує код код і отримує 3D-модель продукту, додаткову ексклюзивну інформацію.
Ця технологія корисна в плані віртуалізації. Наприклад, ви відсканували код товару в меблевому магазині і відразу можете візуалізувати як предмет виглядатиме у вашому інтер'єрі.
У 2025 році поєднання QR-кодів та AR/VR дозволить розширити маркетингу свої можливості, у тому числі у сфері туризму для візуалізації турів, у навчанні для доступу до VR-класу, у маркетингу для створення інтерактивних банерів, в ігровій індустрії для участі у віртуальних квестах.
QR коди спрощують доступ до AR/VR технологій, а це значно економить час та підвищує лояльність користувачів, тому з'єднання цих двох технологій покращить репутацію бренду та відкриє нові можливості для маркетингу.
Реальний приклад використання: QR-коди на сайті IKEA дозволяють користувачам використовувати AR для візуалізації меблів у їхньому будинку. А ви вже спробували ці можливості?
Де використовувати QR-коди у 2025 році?
QR-коди практично можна використовувати в будь-якій сфері онлайн та офлайн індустрії. Наведемо найпопулярніші галузі, де можна успішно застосувати коди та отримати від них максимальну користь.
Офлайн-маркетинг: білборди, постери, упаковка товарів, візитки. Це економія друкованого матеріалу та підвищення зручності для користувачів. Друкарські візитки та буклети йдучи в минуле, адже набагато зручніше використовувати свій смартфон для отримання інформації.
Онлайн маркетинг: електронні листи, соціальні мережі, лендінги тощо. Тут кюар коди є невід'ємною частиною просування для підвищення залучення клієнта. Кюар коди забезпечують швидкий доступ до платформ, і перехід на корисну додаткову інформацію для користувачів.
Магазини: для інтерактивного каталогу продукції, отримання знижок та бонусів, написання відгуків, онлайн черга, інструкції з експлуатації, онлайн реєстрація.
Заходи, концерти: квитки, інтерактивні конкурси, доступ до ексклюзивного контенту, віртуальна участь.
Послуги у державній сфері: наприклад, оплата податків за кюар-кодом, перевірка справжності документів, які потрібно підписати.
Охорона здоров'я: у цій сфері QR-коди будуть корисними для швидкого запису на прийом, відстеження своєї черги, доступу до сертифікатів ліків, навчання пацієнтів за допомогою доступу до спеціальних додаткових відеороликів або інструкцій.
Сфера фінансів та банківська сфера: переказ коштів за кюар кодом, швидкий спрощений доступ до банківських рахунків, аналітика та графіки звітів.
На практиці QR-коди універсальні і прямо сьогодні ви можете знайти їм корисне застосування у своїй сфері діяльності, а як вихлоп отримаєте подяку користувачів.
Як створити ефективний QR-код
Вибір правильного генератора QR-кодів
Перш ніж вибрати відповідний QR-код генератор, ви повинні конкретно визначитися з вимогами, які вирішить обраний генератор. Насамперед уточніть, скільки QR-кодів вам потрібно для роботи, їх ціль і призначення, а також формат QR-коду (наприклад, png). Важливо також встановити бюджет на подібне рішення, хоча сьогодні ви можете використовувати безкоштовні QR-код генератори як цей.
Перед початком роботи рекомендуємо протестувати обране рішення і переконатися, що генератор підходить під ваші цілі. На сервісі від ГіперХост ви можете вибрати тип QR-коду, який вам потрібен (для Url, для email, для wifi, для sms, для telegram, для twitter тощо) і згенерувати унікальний QR-код в 3 кліки. Також генератор надає функціонал для створення коду з персональним логотипом, брендовим кольором та формами.
Адаптація під бренд: дизайн та палітра кольорів
Сьогодні деякі сервіси по генерації QR пропонують можливості адаптації під дизайн та кольорову гаму вашого бізнесу. Тому, щоб зробити ваш QR унікальнішим вам краще скористатися саме такою пропозицією. Це миттєво унікалізує ваш код і зробить його більш незабутнім в очах користувачів. Кастомізація вашого кюар коду є важливим аспектом при користуванні генератором, тому вибирайте сервіс, де надано таку можливість.
Заклик до дії: спонукання клієнта сканувати код
Це важливий момент, про який часто забувають ті, хто створює кюар коди для подальшого розміщення. Мало створити правильний QR-код, важливо також, щоб клієнт його відсканував та отримав вашу пропозицію.
Правильно буде використовувати прості та зрозумілі фрази, щоб користувач розумів, що йому потрібно зробити, а саме відсканувати код. Наприклад, "Проскануй QR, отримай моментальну знижку на хостинг!". Поясніть, які переваги отримає користувач після сканування і чим йому це вигідно. Чим більше ясності буде у вашому реченні, тим вищий шанс, що користувач перейде за кодом.
Важливо також, щоб користувач зміг знайти QR, для цього важливо правильно розмістити QR у видному місці. Переконайтеся, що вашого потенційного користувача, що процес сканування та використання QR безпечно, що сам процес максимально простий і це може зробити кожен користувач смартфона.
QR-код може надсилати відео, музику або віртуальні тури. Ви можете зробити процес роботи з QR цікавим та захоплюючим, що залишить у клієнта приємні враження про ваш бренд/сервіс тощо.
Завдання заклику до дії - пояснити клієнту, що він отримає після сканування, і зробити цю пропозицію максимально привабливою.
Помилки, яких слід уникати:
- Складний чи незручний контент після сканування.
- Відсутність чіткого заклику до дії.
- Ігнорування адаптації до мобільних пристроїв.
Перевірка працездатності QR-коду на різних пристроях
Якщо ви в процесі створення QR, не забувайте про його тестування різних варіантів пристроїв. На що слід звернути увагу під час тестування кюар кодів?
Перевірка якості зображення. Це дуже важливий аспект, що є ключовим для роботи коду. Потрібно перевірити контрастність, чіткість та відповідність розміру коду під вимоги.
Перевірка на різних пристроях - iOS та Android у різних версіях. Мало зробити код дуже важливо, щоб він коректно працював на різних пристроях у користувачів. Неробочий код негативно вплине на вашу репутацію.
Перевірка у реальних умовах. Спробуйте відсканувати ваш код у різних освітленнях під різними кутами.
Перевірка динамічних QR-кодів покаже, наскільки стабільно працює сервер і наскільки коректно оновлюється контент за посиланням.
Перевірка URL-адреси мінімізує помилки при скануванні вашого коду. Ваше посилання має бути захищене SSL сертифікатом і починатися з https.
Тестування на друкованих носіях є ще одним важливим моментом тестування QR. Тому перш ніж розмістити ваш код усюди, де користувач може його сканувати, зробіть тестовий друк і перевірте роботу QR.
Для перевірки та тестування використовуйте спеціальні інструменти для перевірки QR-кодів: Google Lens (Android та iOS), вбудовані камери iOS, програма QR Code Reader, спеціальні емулятори пристроїв, які дозволяють тестувати код на віртуальних смартфонах.
Чи потрібно створити QR код прямо зараз? Скористайтеся перевагами генератора QR від компанії ГіперХост. Усього пару кліків і ваш QR код готовий до роботи!
Аналітика та оптимізація QR у 2025 році
Інструменти для відстеження ефективності QR-кодів дозволяють контролювати маркетингові кампанії щодо впровадження QR у ваш бізнес. Використовуючи такі інструменти ви отримаєте інформацію про ваших користувачів, інтегруєте ваші crm та QR-и, експортуєте дані для подальших звітів та статистики, відстежте кількість, час та місце розташування виконаних сканувань.
Ви можете мати кілька популярних інструментів для відстеження вашої маркетингової стратегії. Наприклад, QR Code Generator PR
O для невеликого бізнесу. Інструмент покаже час, локація, пристрій та згенерує динамічні кюар коди. Другий популярний варіант Google Analytics через UTM-мітки. Це безкоштовний інструмент для аналізу QR, який інтегрується з сайтом. Система дозволяє відстежувати QR-коди через UTM-мітки. Аналітика сканувань в режимі реального часу доступна також через сервіс Beaconstac, інструмент корисний для запуску великих маркетингових кампаній з використанням QR-кодів. У 2025 році ці інструменти стануть корисними для всіх маркетологів, які займаються просуванням QR.
Потрібно швидко створити QR та адаптувати його під свій бізнес? Використовуйте простий генератор QR-кодів від компанії ГіперХост. Всього кілька кліків і ваш код готовий до тестування та використання.
Які метрики є важливими для аналізу QR кодів? Насамперед конверсія, залучення, утримання клієнтів. Для аналізу інформації використовуються дані про кількість сканувань коду, географічне розташування користувача коду, час взаємодії, конверсія: скільки користувачів виконали цільову дію, тип пристрою, з якого було скановано (iOS, Android).
За допомогою правильно вибраного інструменту для аналізу, ви зможете досягти великих успіхів у маркетинговій стратегії, оптимізувати свої витрати та збільшити кількість задоволених клієнтів. Сучасні інструменти QR генерації повністю вирішують такі запити.
Що чекає на QR-коди в майбутньому?
Інтеграція з нейронними мережами та блокчейном
У 2025 році та в найближчому майбутньому можливості для роботи з QR кодами будуть неодмінно зростати. Особливо тісно це будуть пов'язані зі сферою блокчейна та нейронними мережами, тому важливо врахувати такий момент при плануванні. Блокчейн це насамперед про безпеку, прозорість та стабільність роботи, тому цю технологію не варто ігнорувати. Насправді це зв'язок QR-кодів з даними, які у блокчейне. Технологія дозволяє перевірити походження товару, його справжність і навіть шлях постачання. Дані в блокчейні неможливо змінити або підробити, що робить QR коди надійним джерелом інформації для користувача.
Таким чином компанії, які використовують зв'язок таких технологій, можуть захистити свою продукцію від фальсифікації, надаючи доступ до даних про продукт через QR-код. У 2025 році така інтеграцію підвищить безпеку продажу та збільшить довіру користувачів до бренду. Для бізнесу QR-коди та блокчейн це покращена аналітика для побудови маркетингової стратегії, автоматизація всіх процесів та звичайно ж лояльність користувачів.
Використання блокчейн технологій насамперед підійде для сфери роздрібної торгівлі, мистецтва, здоров'я, логістичної галузі. Сьогодні вже деякі платформи (Ethereum чи Hyperledger) надають можливості для інтеграції блокчейну QR у ваших проектах.
Прогноз на використання у маркетингових стратегіях
Однозначно зростатиме популярність динамічних QR кодів у маркетинговій сфері. Це зручно тим, що після генерації такого коду можна буде будь-якої миті змінити вміст за посиланням. Подібна адаптація позитивно позначиться на сфері продажу та соціальних мереж, де QR коди використовуються особливо часто.
Також відбуватиметься інтеграція із сучасними технологіями штучного інтелекту, яка спричинить поліпшення показників аналітики маркетингових кампаній. AI аналізує поведінку користувачів та пропонує на базі його переваг саме те, що потрібно. Використання блокчейну в комплексі з кюар-кодами також підвищить безпеку використання останніх, що збільшить кількість застосування QR у сфері фінансових операцій. AR/VR технології дозволять використовувати ширше кюари у віртуальних турах, а також для залучення покупців за допомогою інтерактивних технологій.
Найбільш актуальними QR залишаться в роздрібній торгівлі, організації заходів, туризмі. Це значно покращить ефективність відстеження поведінки покупців та створення персоналізованих пропозицій безпосередньо під користувача QR.