Оновлення Google в травні 2020 року: що потрібно знати
4 травня Google почав запуск оновлення свого алгоритму. Компанія назвала це "основним" оновленням, так як зміни в алгоритмі вплинули на велику кількість сайтів.
Даний графік відображає масштаби оновлення. Графік від SEMrush Sensor відслідковує рух результатів в Google на щоденній основі, і коли він показує зелений або синій колір, це означає, що рух не відбувається. Але, коли все стає червоним, це означає, що в рейтингу почався рух.
Що трапилося з вашим трафіком?
Якщо ви цього ще не зробили, вам слід перевірити свій рейтинг, щоб дізнатися, підвищився він або знизився. Ви також повинні увійти в свій обліковий запис Google Analytics і перевірити, що відбувається з вашим трафіком. Сподіваємося, ваш трафік виріс. Якщо це не так, не панікуйте. Ми підготували інформацію, яка вам допоможе.
Давайте почнемо з того, що розглянемо ті галузі, які найбільше постраждали. Перш за все, це подорожі, нерухомість, здоров'я, тварини, а також люди і суспільство зіткнулися з великими коливаннями рейтингу.
Були затронуті також інші галузі, але найменш постраждала категорія Новини. Відбувся також струс в місцевих результатах SEO, але це почалося ще до оновлення ядра.
Одна велика помилка полягає в тому, що якщо у вас високий авторитет домену, ви будете постійно отримувати більше трафіку і не будете залежати від оновлень. Це виявилося не так. Наприклад, кілька відомих сайтів отримали зниження рейтингу внаслідок нового оновлення від Гугл.
Що робити?
Оновлюйте свій контент часто
Мова йде не тільки про публікацію нового контенту, але і про оновлення старого. Наприклад, додавайте в старі статті нові розділи, видаляйте непотрібну інформацію, а в деяких випадках навіть повністю переписуйте статті. Робіть все можливе, щоб підтримувати актуальність і цінність статей для читачів. Також, як Вікіпедія постійно оновлює свій контент.
Не існує універсальної інструкції, як оновити ваш старий контент, оскільки даний процес залежить від статті, але головне - зробити все можливе, щоб зберегти актуальність інформації для ваших читачів і переконатися, що вона краще, ніж у конкурентів.
Є кілька загальних рекомендацій для поновлення старого контенту:
1.Якщо контент більше не має відношення до читача, або видаліть сторінку, і зробіть 301 перенаправлення на релевантний URL на сайті, або обновіть сторінку, щоб зробити її релевантною.
2.Чи є способи зробити ваш контент більш дієвим і корисним? Наприклад, додайте інфографіку, покрокові інструкції або відео, якщо це можливо.
3.Перевірте, чи немає "мертвих" посилань і виправте їх.
4.Якщо стаття перекладена, переконайтеся, що зображення і відео мають сенс для кожного, хто читає контент на цій мові.
5.Чи стосується стаття конкретного року або має тимчасові рамки? Якщо можливо, зробіть статтю вічно актуальною, уникаючи використання дат, певних тимчасових діапазонів.
6.Якщо стаття присвячена конкретній проблемі, з якою стикаються люди, перш ніж оновлювати статтю, обов'язково подивіться на Quora (або інші схожі ресурси). Перегляньте популярні відповіді про Quora, так це дасть вам уявлення про те, що люди шукають насправді.
7.Чи є ця стаття дублікатом? Наприклад, у вас є стаття на схожу тематику. Якщо це так, розгляньте можливість їх об'єднання і перенаправлення однієї URL-адреси на іншу.
Виправте слабкий контент
Слабкий контент - сторінки з низькою кількістю слів. В середньому 46% веб-сайтів мають як мінімум одну сторінку з недостатнім вмістом. В ході досліджень впливу нового оновлення Гугл на сайтах з недостатнім вмістом ймовірність негативного впливу алгоритму приблизно в 3 рази вище. Для сторінок, які повинні бути більш глибокими, ви повинні додати інформацію, якої бракує.
Можна додати більше слів - якщо ви можете донести повідомлення декількома сотнями слів або за допомогою зображень або відео, цього достатньо. Не додавайте слова, коли це не потрібно. Замість цього подумайте про досвід і користь для вашого користувача. Люди вважали за краще б отримати відповідь на своє питання через кілька секунд читання, ніж через кілька хвилин.
Подивіться на подібні сторінки у конкурентів. У них більше контенту, ніж у вас або менше? Це дасть вам уявлення про те, чи потрібно вам розширювати свою сторінку.
Проаналізуйте,чи є сенс зберегти сторінку - якщо вона не дає читачеві ніякої цінності, і ви не можете поліпшити її, можливо, ви захочете видалити її і зробити перенаправлення на іншу схожу сторінку на вашому сайті.
Виправте помилки SEO
Сайти з великою кількістю помилок SEO відчули значний вплив алгоритму. Більш того, виділений один тип помилок, який завдавав шкоди сайтам більше, ніж іншим. Це були сайти з дублюючими заголовками і мета-описами. Слід зазначити, що багато сайтів мають дублікати метатегів, але коли велика частина ваших сторінок має дублікати метатегів, це зазвичай створює проблеми. Тому в даному напрямку також слід попрацювати, щоб виправити помилки.
В кінці літа минулого року Google опублікував керівництво для вебмайстрів про те, що робити при оновленні ядра. На жаль, конкретних відповідей ніхто по суті не отримав. Головне правило і рекомендація - стежити за якістю контенту на сайті.
Саме зараз настав час оцінки вашого сайту, головне дотримуйтеся напрямку контент → якість → аналіз. Звертайте особливу увагу на наступні критерії при складанні контенту для вашого сайту:
- Експертність.Чи достовірне джерело інформації, яке ви використали для вашого матеріалу.
- Якість тексту. Чи є текст унікальним.
- Користь. Чи отримає користувач цінну інформацію після прочитання інформації з сайту.
Навіть, якщо ви зробите все, що описано вище, немає ніякої гарантії, що оновлення алгоритму не зачепить ваш сайт. Кожен ресурс унікальний, і мета Google полягає в тому, щоб надати користувачеві найбільш релевантний і корисний. Якщо ви погляните на вищевказані проблеми, ви помітите, що їх усунення повинно поліпшити взаємодію з користувачем, і це завжди має бути вашою метою.
Тому, якщо алгоритм вас торкнувся, не панікуйте і не поспішайте все виправляти, зосередьтеся на якості та релевантності вашого контенту.