SMM
0 коментарів
Поділитися статтею:

Особливості Linkedin - просування, фішки і рекомендації | 🎙 Підкаст

12.04.2021 0 346 на прочитання 14 хвилин

Ю.К. Отже ми з Юрієм Прокопишишим, вже яку передачу поспіль ,акцентуємо увагу на просуванні свого бізнеса у соціальних мережах. Оскільки кожна соціальна мережа має свої особливості розвитку, свої інтерфейси і, як сьогодні модно казати, свій формат, власне кажучи, це сьогодні не просто модне слово-це факт, ми сьогодні будемо говорити про соціальну мережу LinkedIn. Скажу відверто, мені дуже цікаво буде послухати, що розкаже Юра, тому що мене багато, хто запрошував в LinkedIn, але я там не реєструвався,і так багато де зареєстрований.

 

Ю.П. Саме так. Ми продовжуємо цикл наших ефірів, присвячених просуванню вашого бренду, вас особисто, як бренду, у різних соціальних мережах. Вони дійсно відрізняються, і це потрібно враховувати, коли ви приймаєте рішення, чи зареєструватись або, якщо ви зареєстровані, приймати рішення, що розміщувати в даній соціальній мережі.
Сьогодні говорим про LinkedIn. LinkedIn-це одна з найстаріших соціальних мереж у світі. Вона зареєстрована у 2003 році і вона не така популярна. На це є ряд особливих причин. На сьогодні в LinkedIn зареєстровано близько 700 мільйонів користувачів.

 

LinkedIn одна із найстаріших соц.мереж, зареєстрована у 2003 році.


Ю.К. Я спробую одразу задати питання. Наскільки я розумію, на відміну від багатьох соціальних мереж, таких як інстаграм, це не розважальна соціальна мережа?


Ю.П. Так. На відміну від "Однокласників", у вас в підписниках не колишні однокласники або ваші "колишні", а ваші колеги по роботі, нинішні, колишні і майбутні. На LinkedIn підписано близько 700 мільйонів людей, що, в порівнянні з фейсбуком, втричі менше. Але в них є цікава фішка. В чому суть, ви зараз зрозумієте. 51% американців з вищою освітою, а ви знаєте ,що в Америці вища освіта-це мається на увазі випускники коледжів, університетів і т.д., більшість американців з вищою освітою підписані на LinkedIn. Більшість американців, у кого середній дохід вище 75 000$, підписані на LinkedIn.

Тобто ми говоримо про зріз, який дуже не характерний для інших соціальних мереж. Зокрема в LinkedIn підписані юзери, користувачі від 25 до 45 років. Тобто це люди, котрі або визначилися, виходячи із своєї освіти, чим вони будуть займатися у житті, або активно зараз займаються чимось професійно і розвиваються. До 45 років це якраз час, коли ми активно розвиваємось, досягаємо своїх вершин.

Самі розумієте, що в цій соціальній мережі знаходиться доволі платіж спроможна аудиторія, аудиторія розумна, розважлива, активна, для якої важливо професійно розвиватися, саме рухатись, рухатись і рухатись. Тому ви маєте прийняти рішення, як реєструватись у соціальній мережі.

До речі цікавий факт: Україна зараз знаходиться в топах реєстрації в LinkedIn. Це можна пов’язати з розвитком IT індустрії, яка проникає в наше суспільство,і Україна виходить на IT світовий ринок. Саме тому Україна в топах. Це доволі цікаво. Можна запригнути в цей потяг. Вас там чекають з розгорнутими обіймами.

 

Розвиток IT індустрії регіону сприяла тому, що Україна на сьогодні в лідерах по новим підписникам на LinkedIN


Ю.К. Є ще вільні місця.

Ю.П. Там є вільні місця, повірте. Є вільні місця, є вільні ніші-це дуже важливо. Там все більше реєструються власники бізнесів, люди, які приймають рішення. Саме те, що потрібно для компаній, котрі надають якісь сервісні послуги. Ви можете достукатись напряму людині, яка приймає рішення в певній компанії. І що найцікавіше. Більшість зареєстрованих там мають якесь відношення до сучасних технологій, до IT.

Проте ви, як людина, яка надає будь-які послуги, можете цим виділятися. Адже айтішники також їдять, також їздять на відпочинок, також лікують зуби, також користуються юридичними послугами, послугами психолога. Тому ви можете прийти до них і пропонувати свої послуги.

Три основні вектори,як працює LinkedIn. 

Перше, це розвиток власної кар’єри і пошук роботи. В LinkedIn, як не в якій соц.мережі, ви можете сформувати свою особисту сторінку, як ваше портфоліо, оскільки LinkedIn прийнято рахувати, як найбільш офіційну соціальну мережу і, навіть, в порівнянні з фейсбуком, як ми вже говорили.

Linkedin найбільш офіційна з поміж усіх соц.мереж

Якщо фейсбук-це візитівка компанії, то LinkedIn-це щось навіть вище, це щось канонічне, де ви публікуєте основну інформацію про вашу компанію або, якщо ви користувач LinkedIn, основну інформацію про себе. Це ваше портфоліо,це ваша особиста сторінка в інтернеті. Там є інструменти, які дозволяють лише підтвердити це.

Отже перше-розвиток кар’єри. Цікава фішка LinkedIn-ви можете за певним напрямком (там десь близько 50 напрямків) проходити тестування LinkedIn. Тести кожен раз міняються. Вам не вдасться в інтернеті підгледіти відповіді. Якщо ви заявляєте, що ви професійно володієте, наприклад, інструментами Word, Excel, ви можете пройти тести в лінкедіні і підтвердити,на якому рівні ви володієте цими інструментами.

Це доволі круто, оскільки в звичайному резюме ви можете написати: ”Професійно володію інструментами Word Excel” або іншими інструментами. А тут ви можете підтвердити пройденим тестовим завданням ваш рівень спеціалізації. І тоді, коли роботодавець буде проглядати ваші соц.мережі,а зараз це прийнято робити, тобто ви відкриваєте сторінку соціальної мережі для HR, людини, котра вас наймає, відповідно ви можете дати LinkedIn і більше нічого. Тобто, якщо у вас є соціальна мережа LinkedIn, бо фейсбук-це особисте ,а є офіційна сторінка у LinkedIn.


Друге-це бізнес. Оскільки LinkedIn має велику кількість або компаній або власників бізнесу, тут зручно будувати зв’язки. Тобто коли ваша компанія, ви, ваш сервіс надає послуги іншим компаніям, тут ви можете дуже зручно їх шукати. Далі я поясню, чому це відбувається.


Ну і третє-це пошук співробітників. Якщо ви-компанія,ви можете шукати по уже розміщених умовних резюме інших працівників,здобувати собі працівників.
Це три основних вектори.

Із фішечок LinkedIn. Ви можете бачити,хто конкретно проглядав ваш профіль.

Ю.К. В багатьох соціальних мережах це неможливо.

Ю.П. Це мрія багатьох.

Ю.К. Зверніть увагу-відвідував. Не лайкав, не коментував, а саме відвідував.

Ю.П. Так. Оскільки ваша сторінка-це портфоліо, оскільки сторінка вашого бренду-це важлива інформація про ваш бренд, вам дуже цікаво було б знати, хто заходив на ваші сторінки. І уявіть собі, ви оновили портфоліо, ваше резюме, і до вас зайшов Ілон Маск або хтось попростіше, Безос(Джеф Безос, засновник Amazon), наприклад=)

Ю.К. Марк Цукерберг.

Ю.П. Ну щось попростіше.

По-перше, ви повинні задати собі питання: “Що відбувається? Чому мною зацікавились?”
По-друге, якщо, наприклад, це HR або сторінка іншої компанії, ви можете відправляти їм резюме або звертатись до них напряму: ”Ви зацікавились моєю сторінкою, яка причина цього?”. Доволі цікава штука для просування себе, як бренду. Це класно працює.

До публікацій ви можете додавати не лише стандартні картинки, гіфки, відео і тд, ви можете додавати word - овські документи або pdf файли. Це зручно, оскільки ви можете свої портфоліо, резюме викладати прямо у pdf,де ви можете гарно відформатувати інформацію і розмістити,додати ці дані до свого профілю,до свого посту.

 

В постах ви можете додавати документи Word та PDF

Третє. Публікація статей. Напевно єдина соціальна мережа,де ви можете у вигляді посту розмістити відформатовану в гарному вигляді свою власну статтю.


Як у фейсбуці ви публікуєте? Кинули 15 картинок,величезний пост, який дуже важко читати через відсутність можливості форматування. Мало хто дочитає це до кінця, важко утримати увагу людини і тд. У лінкедіні ви можете замість свого посту публікувати статтю, де ви їй надаєте заголовки,форматуєте її, розміщаєте фотографії в процесі розміщення публікації і тд. Це фактично мікроблогінг.

Ю.К. Який дозволяє ще редагування до публікацій. Дуже цікаво.

Ю.П. Вашу особисту публікацію. Так. Якщо це цікава тема,ви будете у пошуку гугл,ваша сторінка,вас по ключовим словам можуть знайти в лінкедіні(дану статтю),і загалом базовими безкоштовними інструментами лінкедіну ви можете вести свій мікроблог. Доволі класна крута штука.

Ю.К. Юро, лінкедін це сьогодні самостійна мережа, чи хтось її вже викупив? Я маю на увазі із величезних гравців.

Ю.П. Я точно вам не скажу. Мені здається, що з 2016 року він належить Microsoft, і саме з 2016 року були заявлені ці основні фішки,які належать лінкедіну,і почався стрімкий ріст. Вони майже в два рази виросли за останні 3 роки.

Linkedin придбано компанією Microsoft у 2016 році за 26 млрд.


Йдемо далі. Ваш профіль, ваше резюме-це те, про що я говорив. Проте, тут є цікава фішка. Тут немає статусу “В активному пошуку”,як у інших соціальних мережах. Проте,тут є статус “Активно подаю заявки”. Тобто людина може працювати в якійсь компанії і поставити собі статус “Активно подаю заявки”.

Так інші ейчари, люди, які хочуть найняти вас на роботу, бачать, що він зараз активно подає заявки, проте активно працює в цій компанії,а раніше працював в цій компанії. Відповідно я можу йому писати. Класна штука. “Активно подаю заявки”-ще раз говорить про те,чим являється LinkedIn. Це професійна соціальна мережа,професіоналів для професіоналів.

Ю.К. Навіть в дрібницях,бо “В активному пошуку” в інших соціальних мережах це може носити абсолютно інший зміст.

Ю.П. Так. Далі. Ви можете створити профіль компанії і підв’язати під профіль компанії  профіль ваших працівників. Наприклад, ви створили компанію, а ви знаєти, що 30 ваших працівників також зареєстровані в лінкедіні. І компанія підв’язує їх і показує іншим: ”Дивіться,у нас в компанії працює 30 чоловік. У нас є спеціалісти з певних інструментів

Ю.К. Я так розумію,це дозволяє зайти на профіль компанії і з профіля компанії передивитись працівників цієї компанії. Дуже цікаво.

Ю.П. Саме так. І від зворотнього. Ви можете знайти цікавого працівника і побачити, як власне відбувалося. У нас є люди, котрі надають послуги адміністрування. Є працівники, котрі безпосередньо працюють в цій компанії. Компанія не може пройти тестування. Проте, працівники можуть пройти тестування.

Окремі адміни проходять тестування за окремими мовами програмування, і загалом формується профіль компанії. Ми бачимо, що в цій компанії працюють спеціалісти з цього, з цього і цього. Відповідно ми можем працювати з цією компанією конкретно. Саме так цікаво компанії розвивати своїх співробітників і показувати всім:” Бачите,які у нас співробітники працюють”. Це також цікава така штука.

Ви можете підписуватись на ваших кокурентів, відповідно бачити їх співробітників і їх контрагентів, з ким вони працюють. Можете отримувати розширену статистику. Це певно єдина соц.мережа,в якій доступні 4 платних тарифних плани. Мінімальний 30$-для приватного користування.

У вас буде більше можливостей відправляти масові сповіщення,якщо ви хочете кільком людям відправити,більш широка статистика тих,хто вас відвідував,можна робити свої сторінки анонімними. Є тарифи для бізнесу, преміум бізнесу,де ви отримуєте повні доступи про інші компанії і бачити їх зв’язки і тд.

Мінуси Linkedin

Єдиним мінусом лінкедіна-це дороговизна реклами. Якщо ви захочете рекламуватися в лінкедіні,уявіть собі,що мінімальна ціна кліку по вашій рекламі коштує 2 долари. З одного боку, ви отримаєте чітку можливість сегментувати цільову аудиторію. Тут ви можете вибрати по назві компанії,по галузі,посадові обов’язки,які виконує конкретна людина. Ви можете націлити рекламу лише на власників бізнесу,уявіть собі-лише на власників бізнесу.
З іншого боку ваша реклама,ваша пропозиція має бути настільки унікальною і чипляючою,що ви готові будете заплатити за неї 2 долари за один клік по вашій рекламній компанії.

Ю.К. Ну і у мене є підозра,що ціна,тобто цінник,виставлений на рекламу,виставлений не з “будуна”, а, скоріш за все,він підкреслює ефективність реклами перш за все. Людям не платили би стільки,якби вони не отрумавали результат від цього.

Ю.П. Ефективність,статусність платформи. Якщо підведемо межу,ми маємо зрозуміти,що лінкедін-це максимально професійна соц. мережа. Це мережа,в якій знаходяться люди,які вже чогось досягли. Якщо ви хочете просувати свої послуги саме тут, ви можете добитися до людини,до юзера,користувача,котрий приймає рішення в своїй компанії. Тут має бути максимально офіційний контент. Тут ви можете розміщувати свою рекламу,проте ця реклама не має бути розважальною,це має бути інформативна реклама. Це,мабуть,одна із найофіційніших соціальних мереж з усіх загалом. Пам’ятаючи це,ви можете вибудувати дійсно грамотне просування в цій,не досить популярній в Україні,соц. мережі,проте є також її фішкою, оскільки тут дуже багато вільних ніш.

Ю.К. А я в свою чергу додам, що у цьому випадку можливо є сенс переглянути вашу присутність в інших соц. мережах,тому що дехто,зважуючи, подумає: ”Коли я буду встигати?”
А ви просто оптимізуйте, проаналізуйте, чи варта ваша присутність там, де вона не приносить вам результату,і викорастати більш ефективні інструменти для просування вашого бізнесу.

І маємо питання від В’ячеслава:”Яка твоя думка про ситуацію,коли співробітники через просування,якого ти просував собі в компанію в лінкедіні, переманюють інші?

Ю.П. З одного боку, так працює ця соц.мережа. Вона стимулює вас розвивати вашого співробітника,проте потім будь-хто може перетягнути вашого співробітника собі. А з іншого боку вона буде стимулювати вас сформувати такі відносини в колективі і такі умови для праці цієї людини,щоб переманути її було дійсно важливо. Якщо ваша компанія надає такий рівень для свого співробітника роботи, робочу атмосферу, що її доволі легко перетягнути, то це зробить будь-хто з його друзів найближчим вечором за келихом пива.

Ю.К. Пригадаємо доволі відоме прислів’я:”Від добра добра не шукають.” Якщо співробітнику у вас добре,наврят він буде шукати,де ще краще.

Ю.П. Можливо навпаки, він буде розповідати, що тут краще, ніж деінде.

Ю.К. Так. Без сумніву. Погоджуюсь. Нагадаю,сьогодні ми говорили про розвиток у соц. мережі лінкедін для професійного росту,для того,аби вдосконалювати просування вашого бізнесу. І мій невипадковий гість,маркетинг менеджер компанії HyperHost Юрій Прокопишин, сьогодні на цьому і наголошував. Дякую,Юро,за корисний ефір! Тримайтеся нашої хвилі. До наступних зустрічей!


Close Screen
Yurii Prokopyshyn
Статей: 146
Оцініть статтю:


Дякую за відгук
Рейтинг: 5 з 5 Голосів: 3