SEO
коментарів
Поділитися статтею:

SEO vs PPC: що обрати для вашого бізнесу?

16.12.2020 1008 на прочитання 6 хвилин

Питання про те, що краще: пошукова оптимізація (SEO) або реклама з оплатою за клік (PPC) - один з найбільших суперечок, з якими ви можете зіткнутися в сфері маркетингу. Якщо ви новачок в онлайн-бізнесі, ви повинні знати плюси і мінуси обох. Але, що найважливіше, ви повинні дізнатися, як найкраще збільшити продажі.

Якщо ваш бізнес якийсь час вже присутній в Інтернеті, ви, можливо, чули загальну думку, що реклама PPC коштує дорого, але ви отримуєте швидкі результати, тоді як SEO не вимагає великих витрат, але вимагає багато часу, і тільки після послідовних зусиль ви почнете бачити позитивні результати.SEO vs PPC

Насправді це дуже узагальнений погляд, і є ще кілька аспектів, які необхідно враховувати при обговоренні того, яка стратегія краще. У цій статті ми розглянули цю тему з усіх боків, щоб покласти край нескінченним змаганням SEO та PPC.

Переваги та недоліки SEO

Багато компаній (особливо стартапи) люблять SEO і пошуковий маркетинг. Основна причина в тому, що це безкоштовно. Це маркетингова стратегія підвищує впізнаваність вашого бізнесу в Інтернеті. Коли все зроблено правильно, у нього є можливість просунути ваш сайт в топ звичайних результатів пошуку.

Однак пошукова оптимізація вимагає часу, зусиль і послідовності і, якщо у вас є налагоджений онлайн-бізнес, ви знаєте, що час - гроші. Використання SEO для просування вашого бізнесу багато в чому залежить від вашої ниші і її унікальності. Першокласний контент - ключ до успіху будь-якої стратегії SEO. У той час, як платні рекламні кампанії приносять швидкі результати, правильно оптимізований контент генерує трафік на ваш сайт і зміцнює довіру у вашої аудиторії.

Список важливих елементів стратегії SEO:

☑ Внутрішнє і зовнішнє SEO

☑ Технічна оптимізація

☑ Генерація ключових слів

☑ Створення контенту

Коли ви виконуєте правильне SEO, це творить чудеса для вашого бренду в Інтернеті. Перш за все, ваш сайт заробить репутацію одного з самих надійних та шанованих ресурсів для відвідувачів.

Плюси органічного пошуку (SEO)

Він не вимагає витрат на рекламу або перерв в роботі (ці маркетингові стратегії використовуються в контекстній рекламі). Він працює для вашого бізнесу день і ніч і діє, як постійне просування. Коли справа доходить до успіху вашого онлайн-бізнесу, це кращий варіант. У довгостроковій перспективі це більш вигідно, ніж PPC. Коли SEO правильне, ваш сайт займає вищі позиції в органічному пошуку.

Коли ваш веб-сайт входить в десятку топ результатів звичайного пошуку, це свідчить про його успіх. Споживачі знають, що Google ставить на перше місце надійні і якісні сайти. Переважання органічного пошуку допомагає створити позитивний імідж серед клієнтів.

Якщо на вашому веб-сайті багато сторінок, адекватно оптимізований контент, то це може привести до гарних результатів. Правильна оптимізація URL-адрес веб-сайтів принесе користь вашого поточного і майбутнього контенту.

Ви можете використовувати творчий потенціал своєї команди в цій стратегії, створюючи такі речі, як інфографіка, слайди або відео.

SEO дає вам перевагу над конкурентами. Це допомагає показати цінність вашого сайту.

Мінуси SEO

Це трудомісткий процес. Вам потрібно витратити достатньо часу, щоб побудувати правильну стратегію SEO, а потім послідовно оптимізувати, щоб в кінцевому підсумку отримати результати. Хоча PPC приносить швидкі результати, для збільшення продажів за допомогою тактики SEO може знадобитися близько шести місяців.

PPC нічого не дає, якщо ви не вкладаєте гроші, але добре оптимізована стратегія контенту і стратегія пошукового маркетингу постійно забезпечують значне повернення інвестицій протягом багатьох років.

 

Крім цього недоліку є ще один. Ця маркетингова тактика залежить від алгоритмів Google, які часто змінюються. В результаті, кожний раз, коли алгоритм змінюється, ви повинні змінювати свої стратегії і відстежувати їх. Якщо ви не отримаєте бажаних результатів, вам доведеться знову внести зміни, щоб зберегти відвідуваність і позицію в рейтингу.

Коли вибрати SEO?

Це не обмежена послуга. Оскільки на отримання результатів йде більше шести місяців, краще почати роботу над ними, як можна швидше. Вирівняйте тактику SEO, яку хочете використовувати при плануванні платформи і структури веб-сайту вашого бізнесу. Пам'ятайте - чим раніше ви почнете, тим швидше отримаєте результат.

Переваги та недоліки PPC

PPC ідеально підходить, якщо у вас є сайт електронної комерції, наприклад, інтернет-магазин. Це відмінна тактика для просування вашого продукту або послуги. Багато хто вважає, що контекстна реклама - це дорогий і менш ефективний метод маркетингу, це не завжди вірно.

Простіше кажучи, контекстна реклама - це набагато більше, ніж традиційна реклама. Вона дозволяє вам продемонструвати ваш продукт / послугу прямо тоді, коли споживач шукає її, виконавши пошук за певним ключовим словом. Більш того, вам потрібно платити за цю послугу тільки тоді, коли споживач натискає на ваше оголошення.

Плюси контекстної реклами

PPC приносить швидкі результати. Це основна причина, по якій багато хто воліє цю стратегію. Йому просто потрібна правильна цільова сторінка, гідний заклик до дії (CTA), помітні заголовки і якісний контент. Хоча часом це трохи дорого, але з його допомогою ваш сайт може потрапити в трійку кращих результатів пошуку за все за день (чого неможливо досягти за допомогою SEO).

PPC легко вивчити порівняно з SEO. Простіше кажучи, ви повинні вивчити тактику PPC, знаючи, як витрачати гроші. Але, коли ви запускаєте дві або три рекламні кампанії, ви знаєте, що робити далі. Ви платите тільки тоді, коли споживачі натискають на ваше оголошення. Це робить рекламу PPC орієнтовану на покупця. З PPC вам не потрібно турбуватися про оновлення Google. На те, щоб зрозуміти, схвалили ваше оголошення чи ні, йде не більше півгодини. Це дозволяє без проблем провести A / B-тест. Ви просто запускаєте дві рекламні кампанії, і виграє та, яка має більш високий рейтинг кліків (CTR).

Мінуси PPC

Як і у будь-якої іншої маркетингової тактики, у контекстної реклами є свої недоліки. Справа в тому, що деякі недоліки можуть не бути мінусами для деяких брендів. Наприклад, якщо ваша компанія має більш значну маржу прибутку і може дозволити собі витрачати на рекламу, то PPC - це швидкий і легкий спосіб досягти мети.

Коли ви починаєте працювати з PPC, ви також маєте справу з багатьма іншими факторами, включаючи групи оголошень, CTR, ставки, ключові слова, мінус-слова і так далі. Цей процес трохи стомлює. Ця стратегія орієнтована на гроші. Простіше кажучи, немає грошей - немає результату.тВи повинні зробити вкладення, якщо хочете продажів, а не всі компанії можуть дозволити собі такі вкладення.

Коли вибрати PPC?

Це просто: коли у вас є бюджет, переходьте на PPC. Це буде сприяти процвітанню вашого бізнесу, одночасно генеруючи органічний трафік на ваш сайт.

Що вибрати SEO або PPC?

Як і раніше, важко визначити остаточного переможця серед цих двох маркетингових тактик, оскільки їх результати варіюються від бренду до бренду. Для більшості онлайн-компаній комбінація того й іншого принесла найкращі результати.

Інтеграція SEO та PPC може підвищити цінність вашого бренду. Це також допоможе вам досягти, як довгострокових, так і короткострокових цілей. Само собою зрозуміло, що коли PPC і SEO використовуються разом, ви можете отримати максимальну рентабельність інвестицій. Переклад з seoblog.com.


Close Screen
Alla Rud
Статей: 1186
Оцініть статтю:


Дякую за відгук
Рейтинг: 5 з 5 Голосів: 1