Як створити прибутковий інтернет-магазин з нуля? Тренди e-commerce у 2022 році

11.01.2023 на прочитання 20 хвилини

Інтернет-магазин – це спеціальний сайт, на якому продаються товари. Сьогодні онлайн магазин – це невід'ємна частина бізнесу. Навіть, якщо у вас є офлайн магазин, для розширення кількості покупців знадобиться створення інтернет-версії для продажу в інтернеті, а не тільки на локальному рівні.

Пошук ніші для онлайн продажу

Розгляд ваших захоплень та того, про що ви знаєте найбільше, допоможе вам знайти свою нішу. Запитайте себе:

Яка галузь вам найзручніша? У вас є досвід роботи у сфері моди, догляду за волоссям, комп'ютерів чи ще чогось? Як це вплине на вашу стратегію продажу?

Які проблеми ви хочете вирішити? Крім заробляння грошей, чого ви хочете досягти за допомогою свого онлайн-бізнесу? Бажаєте полегшити життя батькам чи допомогти дітям розважитися?

Якими продуктами ви захоплені? Якщо вам подобаються продукти, які ви продаєте, вам набагато простіше рекламувати їх таким чином, щоб привернути увагу аудиторії.

Коли ви маєте список потенційних продуктів і ніш, які ви хочете вивчити, вам потрібно буде перевірити свою ідею. Як тільки ви знайдете свою нішу, це вже буде стартом вашого бізнесу, вашою відправною точкою, яка допоможе визначитися в подальшому, що вам потрібно.

список ідей для інтернет магазину

Пошук постачальників

Як тільки ви визначилися з нішою, в якій хочете працювати, потрібно зрозуміти, з якими постачальниками вам буде вигідніше співпрацювати. Можливо, звичайно, вам і не потрібні постачальники, якщо ви продаєте власне виготовлені товари (хендмейд) або у вас своє виробництво.

Де шукати постачальників для інтернет-магазину? Насамперед, скористайтеся можливостями пошукових систем. Наприклад, ви збираєтеся продавати жіночий одяг, тоді запит у пошуковику буде купити жіночий одяг оптом. На сайтах постачальників ви зможете знайти умови співпраці, а також можливості вивантаження товару. Якщо вам потрібні європейські постачальники чи постачальники зі США, тоді зверніть увагу на майданчики EuroPages, 4WholesaleUSA, eSources, Goolzi, Sale2Ukraine, Yopt.org, eWorldTrade.

Перед початком співробітництва обов'язково перевіряйте репутацію продавця та якість товару, що надається.

Критерії вибору постачальника

- Ціна товару. Ви повинні критично оцінювати вартість закупівлі товару і, відповідно, скільки зможете заробити на його продажу.

- Правила оплати товару. Чи є передплата за товар чи можлива оплата після отримання товару клієнтом.

- Мінімальний обсяг для постачання.

- Умови доставки, умови одержання зразків товару.

- Способи оплати товару.

- Гарантії та сертифікація товарів.

- Наявність якісних фото та опис характеристик товару.

Як створити успішний інтернет-магазин? Для цього доведеться витратити час, гроші та сили, але, якщо все зроблено правильно, то обов'язково принесе позитивний результат та дохід.

Вибір домену та назва сайту

Доменне ім'я сайту - це назва сайту в інтернеті, його візитна картка, тому слід приділити час для підбору красивого доменного імені, яке легко запам'ятати та відтворити.

Зареєструвати та підібрати домен можна на сайті реєстратора доменних імен або на сайті хостинг-провайдера.

Ім'я домену ідентифікує ваш сайт для клієнтів. Виберіть коротке, просте та зручне для введення імені. Також важливо уникати подібності з існуючими доменними іменами, що може призвести до втрати трафіку та доходів.

Перевірте доступність вашого домену за допомогою whois сервісу. Якщо доменне ім'я недоступне, виберіть одну з таких рекомендацій.

Поради щодо вибору домену для сайту:

Вартість домену залежить від доменної зони, яку ви вибрали. Найбільш популярні комерційні домени в Україні - .com, .com.ua, їхня вартість порівняно низька, мінімальний термін реєстрації 1 рік. Також ви можете вибрати більш тематичні домени, залежно від тематики та напряму діяльності вашого сайту. Підібрати вільне ім'я у тематичній зоні простіше, але вартість буде дорожчою.

Цільова аудиторія. Цільова аудиторія – важливий елемент вашого майбутнього інтернет-магазину, це ваші потенційні клієнти, тому вам потрібно створити їхній портрет.

Складання портрета цільової аудиторії допоможе вам, як власнику сайту:

- налаштувати точне націлення;

- прописати більш ефективні посилання;

- визначити тригери для впливу клієнта;

- визначити канали просування.
Виходячи з цільової аудиторії, легше буде створити сам сайт і зробити його максимально зручним для користувачів.

Створення образу ідеального покупця складається з таких даних:

✓Демографічні дані: вік, місцезнаходження, професія, дохід.

✓Психографічні дані: інтереси, цінності, переконання, боротьба та прагнення.


портрет покупця

Як створити сайт для інтернет магазину

Це практично найважливіший момент, від якого залежить робота вашого онлайн-бізнесу. Ви можете замовити розробку сайту у професійній веб-студії, фрілансера або спробувати свої сили у сайтобудуванні та зробити сайт своїми руками.

Перший варіант розробки сайту на замовлення допоможе вам отримати дійсно професійний веб-сайт. Якщо ви плануєте розвивати бізнес в інтернеті, наприклад, вам потрібен інтернет магазин, то найкраще тут не економити і відразу замовити розробку сайту у професіоналів. Ви отримаєте повноцінний сайт, у процесі роботи вам зможуть додавати необхідний функціонал, а також змінювати дизайн, якщо це буде потреба. Це найдорожчий спосіб отримання сайту, але й найякісніший. Ви також можете звернутися за допомогою до фрілансерів веб-розробників, це буде трохи дешевше, але слід обережно вибирати людину, якій ви зможете довірити розробку сайту.

Більшість веб-студій надають цілий комплекс послуг з розробки, включаючи дизайн, бекенд, а також СЕО налаштування для просування вашого сайту. Вони допоможуть вирішити питання: як створити свій інтернет магазин одягу з нуля чи будь-який інший магазин онлайн.

Як створити свій сайт інтернет-магазин безкоштовно? Якщо ваш бюджет обмежений, можна спробувати зробити сайт самостійно за допомогою спеціальних конструкторів сайтів або безкоштовних CMS. Це не буде настільки професійний сайт, але ви можете його максимально вдосконалити, якщо витратите час та сили на його розробку.

Як створити інтернет-магазин в Україні? Розглянемо обидва варіанти безкоштовної самостійної розробки сайту, які доступні для створення сайту в Україні та не тільки.

Конструктор сайтів

Конструктор сайтів - це спеціальне програмне забезпечення, яке надає набір шаблонів для редагування та розробки сайту. Ви, як користувач, вибираєте шаблон і можете повністю змінювати його елементи – вставляти свій текст, змінювати фотографії, додавати свої дані для організації доставки та оплати клієнтів. Цілком весь сайт ви редагуєте для продажу свого товару або надання послуг. Це найпростіший і недорогий спосіб розробки інтернет-магазину, але слід врахувати, що він не підходить, якщо ви плануєте продаж великої кількості товару різних категорій. Для роботи з конструктором зазвичай надаються спеціальні вказівки, в яких покроково описані всі етапи створення сайту.

Плюси конструктор сайтів:

- вибір шаблонів;

- швидке налаштування;

- підходить для початківців;

- є безкоштовні варіанти.

Конструктор сайтів безкоштовний, наприклад, ГіперХост, але оплачується доменне ім'я сайту, а також хостинг, де зберігатимуться ваші дані, і з якого сайт буде доступний в мережі для відвідувачів. Є також платні конструктори, де необхідно оплачувати функціонал, який ви використовуєте для розробки сайту, що дуже не вигідно, якщо у вас обмежений бюджет на сайт інтернет-магазину.

Приклад вибору шаблонів за тематиками на конструкторі сайтів від ГіперХост:

Після вибору шаблону вам доступний повноцінний функціонал для редагування сайту та внесення даних. Після того, як сайт зроблений, ви можете його опублікувати, і він стає доступним в інтернеті. У процесі роботи сайту ви можете змінювати інформацію на ньому, додавати або видаляти товари, додавати сторінки сайту, мультимовність та ін.

У деяких випадках конструктора сайту недостатньо, наприклад, якщо ви маєте велику кількість товару або потрібен унікальний функціонал, якого немає в конструкторі. У таких випадках ми рекомендуємо використовувати безкоштовні CMS для розробки сайту. Для комерційних продуктів це може бути Wordpress або Joomla, але список лише ними не обмежується. Насправді, є багато безкоштовних CMS, які підійдуть для розробки інтернет-магазину малого або середнього бізнесу.

Розробка сайту на CMS

Перший крок повинен полягати в тому, щоб зрозуміти, які продукти ви плануєте продавати і скільки. Якщо ви плануєте вести невеликий бізнес, можна використовувати платформу без розширених функцій.

Однак у міру того, як ви масштабуєте свій бізнес, складність вашого сайту збільшуватиметься разом з ним. Чи надає платформа всі найважливіші основні функції електронної комерції спочатку? У що вам потрібно буде інвестувати, як розширення, або розробити самостійно, щоб заповнити недостатню функціональність? Виходячи з відповідей на ці питання, ви зможете зрозуміти наскільки масштабовану CMS вам потрібно вибрати. Кожна CMS розширює свій функціонал за допомогою спеціальних плагінів, які додатково встановлюються.

Є як платні, так і безкоштовні плагіни, тому цей момент також слід враховувати при розробці магазину.

Для розробки сайту на CMS спочатку вам потрібно буде вибрати систему, яка найбільше відповідає вашим вимогам, і в якій буде весь необхідний функціонал. Далі слідує установка на хостинг, в більшості випадків це можна зробити всього в пару кліків за допомогою автоустановника. На CMS ви також вибираєте тему - шаблон сайту та починаєте його покрокове редагування, аналогічно, як і на конструкторі сайтів, замінюючи шаблонні дані на свої.

Популярні CMS

Як створити інтернет магазин безкоштовно самому? Використовуйте для цього найпопулярніші безкоштовні системи CMS.

WordPress, як система управління контентом, дуже настроювана і гнучка, з її допомогою ви можете створювати сайти новин, сайти бронювання, особисті блоги, інтернет магазини для малого та середнього бізнесу, тобто практично все.

Вам просто потрібно завантажити його і завантажити його на свій хостинг або встановити прямо з хостингу, якщо у вас є Softaculous репозиторій.

З чого складається вордпрес? Теми - це зовнішня особа WordPress, без перегляду коду іноді неможливо дізнатися, чи створено сайт за допомогою WordPress, існують тисячі чи мільйони різних тем та безліч безкоштовних. Саме їх можна використовувати для розробки власного інтернет-магазину.

Плагіни. Вони додають додаткові параметри до вашого WordPress, наприклад, щоб перетворити його на магазин (Woocommerce), покращити весь SEO сайту (All In One Seo) та покращити завантаження (W3C Total Cache). Найкраще в плагінах те, що їх тисячі в WP репозиторіях, і завжди знайдеться той, який відповідає тому, що ви шукаєте. Додавання контенту. WordPress спеціалізується на керуванні контентом, тому створювати новий контент просто, за допомогою постів або сторінок, ми можемо публікувати новий контент на сайті, використовуючи текстовий редактор (Gutenberg), який пропонує безліч можливостей макета.

Недоліки WordPress. Використовуючи WordPress, ви є «заручником» середовища WordPress, якщо ви розробляєте сайт під системою, буде дуже складно перенести його на іншу CMS або на власну розробку.

Joomla. Після WordPress Joomla є другим прикладом системи керування контентом. Можливо, він не такий зручний для початківців, як WordPress, але він дуже гнучкий у низці аспектів веб-розробки та створення інтернет магазину.

Як і WordPress, це також CMS з відкритим вихідним кодом, яка дозволяє користувачам розробляти та створювати привабливі та професійно виглядаючі веб-сторінки без необхідності знання програмування або будь-яких інших технічних навичок. Joomla пропонує багатомовну підтримку, що позбавляє вас від використання плагінів або розширень для додавання мов на ваш сайт. Ви також можете використовувати кілька шаблонів або одночасно на одному сайті для різних типів контенту.
Drupal має всі функції, необхідні для хорошого CMS. Хоча він не такий простий у використанні та складніше, ніж WordPress або Joomla, це гарний приклад системи керування контентом, оскільки він був розроблений з урахуванням потреб розробників сайтів. Він вважається набагато безпечнішим, ніж WordPress і Joomla. Відомий своєю масштабованістю та функціями безпеки, що робить його найкращим варіантом для бізнес-сайтів CMS.

Typo3 – не дуже популярна CMS, що не робить її менш кращим варіантом для створення веб-сайту CMS. Основною відмінністю Typo3 від інших CMS є масштабованість. Він обслуговує таку нішу, як сайти корпоративного рівня. Typo3 забезпечує багатомовну підтримку та підтримує запуск кількох сайтів з однієї установки. Як і Drupal, він призначений для розробників сайтів чи людей, які мають деякий досвід у веб-розробці.

Незалежно від того, що ви оберете для безкоштовної розробки сайту, вам знадобиться витратити час на вивчення можливостей, оформлення дизайну, а також на додавання товарів на сайт. І для роботи конструктора сайтів, і для будь-якої CMS знадобиться хостинг. Про це докладніше у наступному пункті.

Хостинг для інтернет-магазину

Хостинг – це послуга, на якій розміщується сайт та забезпечується його робота в інтернеті. Для будь-якого сайту потрібен хостинг, для інтернет-магазину потрібен потужніший хостинг ніж, наприклад, для невеликого блогу. Яким має бути хостинг для інтернет-магазину? Хороший хостинг-провайдер повинен надати не тільки місце на сервері, а й швидку роботу серверної машини та сайтів на ній відповідно.

Сьогодні більшість клієнтів очікують, що веб-сторінки завантажуватимуться моментально, інакше вони просто підуть. Якщо час завантаження вашого сайту не потрапляє в потрібний діапазон, ви втратите багато клієнтів.

У більшості хостинг-провайдерів вже є вся інфраструктура, щоб зробити роботу сайт якнайшвидше, тому варто вибрати найбільш підходящий тариф хостингу, наприклад, на SSD дисках.

Безпека. Безпечний сайт оснащений шифруванням HTTPS за допомогою SSL. Якщо сторінка не зашифрована за допомогою HTTPS і не має сертифіката SSL, ваш сайт буде ідентифікований, як "Незахищений", а в лівому куті браузера з'явиться значок "Незахищений". Коли користувач відвідує ваш сайт і бачить це «Небезпечно», він не буде впевнений продовжувати робити покупки, не кажучи вже про оплату на сайті кредитною карткою.

HTTPS та SSL – це рівень шифрування, який шифрує кожну інформацію, яку обмінюються на вашій сторінці.

Також Google виступає за сайти, оснащені HTTPS і SSL, тому без них ви не зможете мати високі позиції в результатах пошуку. Отже, вам слід вибрати хостинг-провайдера, який пропонує шифрування HTTPS та SSL як частину свого тарифного пакету.

Максимальний uptime. Час простою – це період часу, коли сервер недоступний або перебуває в автономному режимі. Це час, коли система неспроможна забезпечити чи виконати свою основну функцію. Під час простою сайти, розміщені на цьому сервері, будуть недоступні та вимкнені.

З іншого боку, час безвідмовної роботи - це кількість часу, протягом якого сервер залишався в робочому стані. Зазвичай це вказується у відсотках, наприклад, час безвідмовної роботи 99,9%. Час безвідмовної роботи – відмінний показник того, наскільки добре провайдер хостингу підтримує працездатність своїх систем. Якщо у хостинг-провайдера високий відсоток часу безвідмовної роботи, то ваш сайт буде максимально доступний в інтернеті для користувачів.

Жоден хостинг-провайдер не може гарантувати 100% безвідмовну роботу, тому що завжди виникають несподівані технічні проблеми, і іноді хостерам доводиться обслуговувати свої сервери, наприклад, оновлювати програмне забезпечення. Але прийнятним вважається показник 99% і від.

Для інтернет-магазину підійде як звичайний віртуальний хостинг, так і приватний сервер. Другий варіант VPS/VDS використовується для розміщення вимогливих проектів, наприклад, інтернет-магазинів на CMS або зі специфічними базами даних.

Як тільки ваш сайт створений, вам також доведеться подбати про його SEO просування, щоб клієнти могли знаходити ваш сайт у мережі.

SEO просування інтернет-магазину

Як створити магазин в інтернеті ми вже розібралися, але як правильно його просувати? SEO просування – це цілий комплекс робіт, які необхідно провести над вашим сайтом.

Розглянемо основні моменти. Оптимізація сторінок сайту за допомогою заголовків та метатегів не тільки допомагає роботам Googlebot швидше сканувати та індексувати ваші сторінки, але також допомагає краще просувати ваш інтернет-магазин у звичайних результатах пошуку Google:

Мета-заголовок пояснює, про що ваш інтернет-магазин. Це короткий заголовок із 60-70 символів, який можна знайти на сторінках результатів пошукової системи.

Мета-опис - це короткий фрагмент із 160 символів, який узагальнює вміст сторінки.

Мета-ключові слова – це пошукові терміни, за якими ви хочете, щоб ваш сайт був знайдений пошуковими системами. Вставивши цільові ключові слова в поле мета-ключових слів на кожній сторінці, ви можете легко рекламувати контент для користувачів, які шукають ваші продукти, і отримувати кліки користувачів зі сторінок результатів пошукової системи.

Для правильного просування сайту вам спочатку потрібно подбати про кілька моментів:

Чи зручний ваш сайт для пошуку та навігації? Переконайтеся, що клієнти можуть знайти те, що вони шукають з мінімальною кількістю кліків. Використовуйте ключові слова, щоб ваші сторінки було видно під час пошуку.

Чи всі сторінки завантажуються правильно та швидко? Непрацюючі посилання та повільне завантаження пошкодять ранжування вашої сторінки.

Чи працює сайт також круто на мобільних пристроях, так як і на ПК? Мобільний досвід так само важливий, як і браузер, для сканерів пошукових систем, що ранжують ваші сторінки.

Також вам потрібно подумати про зміст вашого сайту. Чи є ваш контент значущим та корисним для клієнтів? Наявність інформативного контенту, актуального для користувачів, є життєво важливою для SEO. Регулярно оновлювані повідомлення в блогах - простий спосіб досягти цього.

Чи інші сайти посилаються на ваш контент? Посилання на контент із інших сайтів можуть додати авторитету. Ознайомтеся з цим посібником зі створення посилань для отримання більш детальної інформації.

Можливо, ви боретеся з технічною стороною SEO. Можливо, ви просто не можете ефективно керувати ним як малим бізнесом. Якщо так, слід звернутися до SEO фахівців, які допоможуть з налаштуваннями сайтів для його успішного просування.

Тренди створення інтернет-магазину у 2022 році

COVID різко змінив купівельну поведінку, і багато цих змін залишаться назавжди. Тому тренди створення інтернет-магазинів у 2022 році мають свої особливості.

Багатоканальний онлайн-покупець. Завдяки міцно вкоріненим звичкам онлайн-покупок споживачі сьогодні чекають на безперешкодний і зручний досвід роботи з інтернет магазином. Продавцям необхідно забезпечити єдиний процес здійснення покупок через онлайн-канали та звичайні магазини. Багатоканальна роздрібна торгівля залишається головною тенденцією онлайн-покупок. Покупці можуть знайти товар у магазині, але купити його в Інтернеті, коли повернуться додому. Або вони можуть купити онлайн та забрати свою покупку у звичайному магазині.

Максимальна персоналізація. Якщо ви звичайний продавець і думаєте, що можете просто перенести свій асортимент онлайн-сегмент у співвідношенні 1:1, ви глибоко помиляєтеся.

Успішна електронна комерція — це більше, ніж просто створення інтернет-магазину. Це набагато більше стосується вивчення вимог та очікувань ваших клієнтів. Це тому, що не буває двох однакових клієнтів. Наприклад, східноєвропейські продавці модного одягу все частіше охоплюють свої цільові групи за допомогою текстових кампаній, тоді як у Німеччині цей канал майже не використовується. Це показує, наскільки важливо ретельно узгоджувати свої пропозиції та маркетингові зусилля з вашими клієнтами та їх перевагами.

Найкраща багатоканальна роздрібна стратегія фокусується на каналах, найважливіших для ваших клієнтів, та забезпечує безперебійне обслуговування клієнтів.

Соціальна комерція набирає обертів. В останні роки соціальна комерція неухильно зростала, але різко зросла 2020 року під час карантину. Продавці активно використовують соціальну комерцію, особлив, якщо вони хочуть охопити наступне покоління споживачів там, де вони проводять час. Instagram, Facebook, WhatsApp та інші пропонують тут безліч варіантів. Очікується, що на представників покоління Z припадатиме майже дві третини глобальних витрат на соціальну комерцію, але старші покоління також підживлюють цю тенденцію.

Бренди просувають модель підписки. Бренди, орієнтовані безпосередньо на споживача, сприяли зростанню популярності послуг з передплати. Споживачі люблять, коли їх кураторські продукти доставляються за регулярним графіком разом із персоналізованими пропозиціями. Сьогодні усі сучасні інтернет-магазини намагаються відповідати цьому.

Потрібен інтернет-магазин? На хостингу від ГіперХосту ви можете скористатися як безкоштовним вбудованим конструктором сайту, так і за допомогою автоустановника встановити будь-яку необхідну CMS на хостинг. Ці обидва варіанти безкоштовні і будуть корисні для користувачів-початківців, які планують створити онлайн магазин у будь-якій ніші.

Конструктор сайтів


Close Screen
Alla Rud
Статей: 1188
Оцініть статтю:


Дякую за відгук
Рейтинг: 5 з 5 Голосів: 2