Як захистити себе від спаму

01.02.2021 1675 на прочитання 2 хвилини

Спам-розсилки не несуть в собі ніяких позитивних моментів, а навпаки викликають масу незручностей і негативних емоцій.

Якої шкоду створює спам на вашій пошті

  • Серед великої кількості незрозумілих заголовків листів можна легко втратити важливий вам лист.
  • Якщо говорити про інтернет бізнес, де адреса компанії в легкій доступності, на розбір спаму йде маса часу працівників.
  • Нерідко через спам звичайні користувачі потрапляють в капкан до шахраїв, які надсилають підроблені листи з різними посиланнями, повідомленнями про виграш і т.д.
  • Заражені файли для злому.
  • Навіть на перший погляд невинна розсилка з вашого улюбленого магазину може в майбутньому почати викликати негатив.
  • Забиває вільне місце поштового аккаунта, створює навантаження на поштовий сервер.

Загальні правила захисту пошти від спаму

На жаль, позбавиться від такого роду повідомлення неможливо на всі 100%, хоча зараз і існують різні ліміти на кількість відправок, створюються все нові і нові інструменти пошуку, спамери і далі продовжують успішно провертають свої справи, але звести кількість спаму до мінімуму під силу. Є й друга сторона медалі, від великої кількості різноманітних перевірок, трапляються нерідко випадки, що звичайні листи позначаються, як спам.

Захист можна налаштовувати на різних рівнях в системі, а також виконувати пошук спаму, як на етапі відправлення листа на поштовий сервер, так і на етапі після його отримання. Звичайно, найкращим варіантом буде ідентифікувати спам на етапі прийому листа сервером, але для цього необхідні знання і досвід в проведенні подібних конфігурацій.

Але навіть виконання простих правил призведе до видимого результату. Виділимо деякі рекомендації, як убезпечити свою поштову скриньку від розсилок спам-повідомлень.

  1. Перша порада найпростіша - це не вказувати свою пошту на форумах, сайтах, анкетах, в соц.сетях і т.д. Намагайтеся відразу, якщо вам не цікаві новини компанії, не підписуватися на розсилку повідомлень.
  2. Окрема пошта. Якщо ж вас цікавлять акції, новини і т.д. від різних ресурсів, кращим варіантом буде виділити окрему пошту на такі листи і окремо мати чисто робочу.
  3. Реєстрація ящика на віддаленому SMTP. Багато організацій з надання поштових послуг має відмінні вбудовані фільтри по спаму, перед реєстрацією можна ознайомиться з цією інформацією. Наприклад, Google пошта.
  4. Використовуйте фільтри від спаму в поштових клієнтах. Більшість поштових клієнтів мають вже свої вбудовані фільтри по спаму, а також додаткові опції по налаштуванню вхідних листів. Якщо вас вже турбує спам, варто почати саме з цього меню.
  5. Якщо лист виглядає явно, як спам, дайте знати про це почтовику, позначте лист, як спам, згодом спам-фільтр навчиться розпізнавати схожі повідомлення і відразу не пропускати їх в папку з вхідною поштою.
  6. На сервері через панель управління хостингом або консоль також є можливість здійснити налаштування пошти з додаванням нових спам-фільтрів, блокування електронних скриньок відправників спаму, IP адрес і доменів з яких йде розсилка і т.д., складання так званих "сірих" і "чорних "списків. Ці опції через панель є безкоштовними.
  7. Підключення спеціалізованого ПЗ. Додатковим захистом є різні програмні продукти, модулі захисту від спаму, антивіруси, які можуть сортувати листи, шукають спам і аналізують вміст вкладених файлів на віруси. Гарне рішення для комерційних організацій, де пошта доступна безлічі користувачам. Більшість інструментів є платними.

Close Screen
Maria Kholodnitska
Статей: 220
Оцініть статтю:


Дякую за відгук
Рейтинг: 5 з 5 Голосів: 1