коментарів
Поділитися статтею:

8 нових та оновлених функцій Google My Business для локального SEO

01.03.2021 687 на прочитання 6 хвилин

Переконайтеся, що ви користуєтеся перевагами цих недавно випущених функцій і атрибутів Google My Business, щоб поліпшити свою позицію в локальному пошуку. Google Мій бізнес цілком може бути важливіше вашого сайту, коли мова йде про просування вашого місцевого бізнесу в Інтернеті. Саме з цього слід оптимізувати свій профіль для пошуку.Google My Business


Атрибути безпеки

В кінці 2020 року Google My Business представила нові атрибути, щоб користувачі могли приймати обгрунтовані рішення про стандарти здоров'я на підприємствах, які вони хочуть відвідати.

Нові атрибути Google My Business:

- Попередній запис.

- Потрібна маска.

- Персонал носить маски.

- Персонал проходить перевірку температури.

- Необхідна перевірка температури.

Якщо ви будете слідувати більш суворим правилам, пов'язаним зі здоров'ям, ніж ваші конкуренти, і рекламувати ці рекомендації на Google My Business, ви цілком зможете залучити додаткових клієнтів, що піклуються про своє здоров'я.

Атрибути ресторанів, пов'язані з пандемією

Google рано почав впроваджувати атрибути, пов'язані з COVID, для ресторанів і інших підприємств в сфері громадського харчування. Ці атрибути з'явилися незабаром після відновлення роботи підприємств:

- Безконтактна доставка.

- Пообідати в.

Атрибути для онлайн-сервісів

У розпал пандемії багато людей вважали за краще віртуальність. Онлайн-зустрічі стали звичайною справою, а про Zoom знають практично всі. Ще в червні Google побачив можливість задовольнити потреби користувачів, що працюють тільки в Інтернеті, і зробив це, запропонувавши ще кілька атрибутів.

Ось атрибути, які компанії можуть використовувати, щоб вказати, що у них є віртуальні пропозиції:

    Онлайн-допомога.

    Онлайн-запис.

    Онлайн-оцінки.

    Онлайн-класи.

Журнал викликів

Він знаходиться в тестовому режимі, але варто придивитися. Google в даний час розробляє нову функцію, яка дозволить вам бачити недавні дзвінки клієнтів, що надійшли через пошук.

Ось що Google говорить про нову функцію:

"Ви можете використовувати історію дзвінків, щоб відстежувати телефонні дзвінки ваших клієнтів в Google Пошуку і на Картах. Всі ваші дзвінки знаходяться в одному місці, щоб допомогти вам відповісти на пропущені дзвінки і залишатися на зв'язку з вашими клієнтами.Ці дзвінки можуть полегшити вам пошук і ведення справ з клієнтами, які знайшли вашу компанію через Google. Будь-які дзвінки, що надходять з профілю компанії, будуть починатися з короткого повідомлення, в якому ви дізнаєтеся, що вони надходять від Google.

Ось, як це працює: коли користувач натискає кнопку "Подзвонити» в профілі, Google My Business реєструє дзвінок. Система реєструє, як пропущені, так і прийняті дзвінки. Потім ви можете переглянути зареєстровані виклики на вкладці «Виклики». Однак, він доступний тільки в додатку, а не в версії браузера.

Якщо ви вирішите використовувати функцію реєстрації викликів, додаток замаскує ваш реальний номер телефону, оскільки використовує номер для переадресації. "

Додаткові дані Google My Business Insights

Google також нещодавно поліпшив звіти про ефективність Google My Business. По-перше, Google My Business тепер повідомить вам, скільки людей звернулося до вас після відвідування сторінки вашого профілю. Крім того, платформа почала пропонувати додаткові звіти про пошук. По завершенні вони повідомлять вас, скільки разів профіль вашої компанії з'являвся в результатах пошуку. Ви також побачите дані про результати пошуку на Google Картах. Така інформація буде доступна протягом шести місяців.

Обмін повідомленнями

Google недавно розгорнув обмін повідомленнями в інтерфейсі робочого столу. Раніше він був доступний через мобільний додаток. Тепер, коли ви входите в Google My Business, ви можете побачити кнопку «Повідомлення» на лівій бічній панелі. Якщо ви натиснете на неї, ви потрапите в інтерфейс повідомлень.

Він дотримується стандартного шаблону «екран чату». Ви побачите обмін думками між вами і вашими окремими кореспондентами. Однак вам потрібно буде підписатися на послугу. Просто натисніть на ту ж кнопку «Повідомлення» і виберіть «Налаштування». Потім виберіть параметр, щоб включити обмін повідомленнями.

Переконайтеся, що ви відповідаєте на повідомлення протягом 24 годин, інакше Google може відключити обмін повідомленнями.

 

Якщо ви все ж втратите доступ, ви не будете заблоковані назавжди, але вам потрібно буде знову пройти процес реєстрації. Ви можете налаштувати повідомлення автовідповідача, але вони не вважаються «реальною» відповіддю протягом цього періоду. Якщо ви отримуєте підроблені повідомлення, відзначте їх, як спам, щоб Google міг вжити заходів. У вас також є можливість блокувати образливі повідомлення.

Black-Owned бізнес

Google оновив результати пошуку по магазинах, щоб людям було простіше знаходити компанії, що належать чорношкірим.

Знову ж таки, цей атрибут був запущений у відповідь на інтерес користувачів. Пошукові запити з такими термінами, як «книжкові магазини, що належать чорношкірим», «ресторани,що належать чорношкірим» і «товари для краси, що належать чорношкірим», різко зросли через расові нерівності, які підкреслювалися протягом 2020 року.

Ось що Google говорить про цей атрибут:

"Історично склалося так, що підприємства, що належать чорношкірим, служили місцем збору чорношкірих громад по всій країні і давали сильне почуття власності і приналежності для тих, хто був позбавлений рівних прав. І сьогодні, коли все більше Black-Owned компаній виходять в мережу, вони відкривають нові шляхи для економічних можливостей і добробуту поколінь в співтоваристві. Ми хочемо пролити світло на підприємства, що належать чорношкірим, відзначити їх стійкість і винахідливість. "

Майте на увазі, що при установці атрибуту «Black-Owned» може знадобитися деякий час, щоб зміна вступила в силу. На даний момент ця функція доступна тільки роздрібним продавцям Google Merchant Center в США.


Максимальний розмір відео

Google My Business також недавно зменшив максимальний розмір відео. Старий ліміт становив 100 МБ. Новий ліміт - 75 МБ. Так що, якщо вам подобається хвалитися своїм бізнесом на відео, вам доведеться хвалитися трохи менше для кожного відео.

Завжди слід бути в курсі останніх змін в Google My Business і подумати про те, як ви можете використовувати їх для більш ефективного просування свого бренду в Інтернеті. Переклад з блогу searchenginejournal.com.


Close Screen
Alla Rud
Статей: 1186
Оцініть статтю:


Дякую за відгук
Рейтинг: 5 з 5 Голосів: 1