SMM
0 коментариев
Поделиться статьей:

Особливості просування у Facebook | 🎙 Підкаст

Yurii Prokopyshyn 07.04.2021 0 170 на прочтение 12 минут

 

 

З 2017 року відбулось 100+ ефірів на радіо Такт 103,7 FM спеціалісти HyperHost підіймають актуальні теми з  підтримки сайтів та просування бізнесу у Інтернеті. Від сьогодні, регулярні ефіри будуть опубліковані у блозі HyperHost та доступні у відео та текстовому форматі.

 

Юрій Квітень  (Ю.К.)- Згадую наші перші ефіри з Юрієм Прокопишиним, нашим невипадковим гостем, з яким ми вдаємось до порад стосовно того, як просувати свій бізнес в мережі. Пам’ятаю одразу, хтось із наших слухачок в одній із зустрічей написали: “ Кому належить такий приємний тембр голосу?”. Тому нагадую, цей приємний тембр голосу, і наші змістовні зустрічі належать маркетинг менеджеру компанії HyperHost Юрію Прокопишину.
Юра, доброго дня!

Юрій Прокопишин(Ю.П.) - Вітаю!

Ю.К. - Сьогодні будемо говорити про дуже важливе, зважаючи на те, що люди вдаються до використання різних соціальних мереж, аби просувати якісь товари, послуги та, власно кажучи, інколи самого себе, створюючи з власного імені справжній бренд. Ви знаєте, що є і таке.
Але кожна соціальна мережа має свою особливість, свої методи, способи просування і свій зміст. Сьогодні будемо говорити про фейсбук.

Ю.П. - Саме так. Минулого тижня ми говорили про те, яким має бути відеоконтент під кожну соціальну мережу, чим вони відрізняються. Ми тему розкрили. Запрошую всіх на фейсбук подивитись попередній ефір.

Ю.П. - Я подумав, а чи з того ми почали? Чому одразу про відео? Ми не розповіли, не розкрили тему, чим взагалі відрізняється одна соціальна мережа від інших?

А їх можна нарахувати штук десять, якщо добре порахувати, не лише ж  фейсбук і інстаграм. Тому я пропоную в оновленій студії, яку всі можуть побачити, в новому ефірі на фейсбук на сторінці Юрія Квітня, на радіо Такт і Юрія Прокопишина відкрити нову чергу відео про соціальні мережі. Чим власне відрізняється SMM в різних соціальних мережах.

Сьогодні ми говоримо про одну з найпопулярніших соціальних мереж і не марно, оскільки щомісяця активних користувачів на фейсбук близько 2 млрд, щодня до фейсбук конектиться близько 1 млрд. юзерів. І я хочу запитати, якщо вас там ще немає, то власне чому? Сьогодні розкриємо це питання.

Загалом на фейсбук представлена найбільш широка цільова аудиторія по віковим групам, проте найбільша група користувачів складає 30-45 років, тобто найбільш платоспроможна аудиторія. А це має зацікавити саме тих, хто надає послуги, продає певні товари або презентує свою компанію, свій бренд у фейсбуці. 

Чим відрізняється контент у фейсбуці?

Перш за все, ми вже говорили - це офіційність. Фактично, фейсбук (профіль) можна рахувати, як офіційну візитівку - сторінку вашої компанії. А отже, контент, який ви маєте подавати там, має бути перемішаний - офіційний з розважальним. І тут, якщо не 50/50, то, звісно, переважати має більше офіційний, оскільки ви повинні рахувати, якщо якусь інформацію не знайде людина, ваш клієнт, споживач на вашому сайті, або взагалі у вас немає сайту, він, швидше за все, піде на фейсбук.

Унікальність контенту

І тут вам потрібно розбити ваші послуги, які ви надаєте, на певні категорії і презентувати їх на фейсбуці у вигляді окремих дописів. Коли будете створювати такі дописи, пам’ятайте про унікальність контенту. Фейсбук дуже любить унікальний контент. Скачати фотографію з фотостоку і розмістити ії з не унікальним текстом не вдасться, оскільки пам’ятайте про те, що фейсбук з певної точки зору являється пошуковою мережею ( ми ще про це поговоримо).

Фактично,дуже важлива унікальність контенту. Якщо ви будете публікувати унікальний контент, фейсбук буде “любити вас”, ”гладити по голівці” і “казати”:

F.B - “Молодець! Давай ще! Мені це подобається, і я буду показувати ці дописи частіше користувачам, які на вас навіть і не підписані”.

Ю.П. - А взагалі,щоб ви зрозуміли,наскільки це не проста задача бути унікальним, щодня на фейсбук завантажується 350 мілн фото. Давайте спробуйте виділитись у цьому =)

Регулярність публікацій

Ю.П. - Йдемо далі. Якщо ви вже вирішили щось постити на фейсбуці, робіть це регулярно. Визначне певний календар, згідно якого будете публікувати ваші пости, дописи. Не потрібно робити 10 постів на день. Достатньо буде визначити регулярність, наприклад, два поста на тиждень, і цього буде достатньо.

В принципі, саме головне, щоб ви були послідовними. Фейсбук, як соціальна мережа, як нейромережа, буде розуміти, що ваш бізнес дозволяє вам постити двічі на тиждень, і це добре. Якщо ваші дописи будуть набирати лайки, ви помітите, як охоплення вашими дописами, навіть, якщо не буде збільшуватися кількість підписників, буде зростати, тобто фейсбук буде бачити, цей хлопець публікує регулярно дописи, вони більш-менш подобаються публіці, а, отже, я буду рекомендувати їх потенційно іншим схожим групам і аудиторії.

Фото для привернення уваги

Ю.П. -  Коли ви не знаєте що сфотографувати, потенційно ви можете надавати послугу, яку неможливо описати фотографією, розмістіть фото для привернення уваги.

Ви часто бачили таке, коли фото взагалі не відповідає тексту,який там написаний. Тоді дописувач пише: “Фото для привернення уваги. А тепер читаємо текст”. Дуже часто використовують меми, якісь жартівливі фото, або фото, які ви, наприклад, ніколи не очікували побачити на фейсбуці.

Тобто, коли ви не знаєте, що постити, постіть будь-що, щоб привернути увагу. І тоді, коли буде гортатися стрічка, користувач фейсбуку зможе побачити, якби зачепитися за фото і подумає: ”Стоп! А що воно тут робе? Ага! Зрозуміло!”, і буде читати ваш допис. Чим більше взаємодій,тим більше буде просувати вас соціальна мережа.

Додавайте хештеги

Ю.П. -  Додавайте хештеги, проте ніколи не робіть їх забагато. 30, 50 бувають додають цих хештегів, вигадують свої хештеги. Ви маєте розуміти, хештеги-це ключові слова. Якщо це #blackfriday, нехай це буде хештег #blackfriday, а не #чорнап’ятницяуперукарнінасоборній, такий один хештег. Хто знайде вас по такому хештегу? Чи ще один може бути такий хештег, яку суть взагалі може передавати цей хештег?

З іншого боку, хештеги можуть бути, як частина маркетингових компаній, коли, наприклад, ви кажете: “Напишіть допис, помітьте хештегом, і ми потім по хештегам знайдемо вас “. Доволі цікава штука для взаємодії з потенційними клієнтами.

Звертайтесь до аудиторії спілкуйтесь з нею

Ю.П. -  Через фейсбук ви можете звертатись до аудиторії,спілкуватись з вашою аудиторією. Фейсбук-це найбільша мережа,в якій представлений реально весь абсолютно розріз вікових груп людей. 64% - ось цей баланс, тобто немає перегибів у 64-х випадках зі 100. Що це значить? Це значить, що потенційно, швидше за все, будь-яка цільова аудиторія, буквально будь-який вік, який вам потрібен, доступний у фейсбуці.

Пам’ятайте про це,коли налаштовуєте рекламу, тобто не обмежуйте рекламу лише 30-45 років. Насправді, ви можете робити доволі широкий спектр цільової аудиторії. Далі у мене підбірка з кількох цікавих фактів. Спочатку вони в мене були просто так про фейсбук, а потім я  подумав,якщо ви не здогадаєтесь, для чого я цей факт розмістив,тому я спробую їх трішки “розжувати”.

Ю.К. Давай!

Факти про Facebook

Ю.П. -  Більше 50% користувачів фейсбуку користуються ним тільки з телефонів. Також 78% доходу приносять саме мобільні користувачі. Про що це говорить? Потенційно, якщо ви хочете рекламуватись, швидше за все, ваша цільова аудиторія сидить в мобільних телефонах. Пам’ятайте про це, коли ви розміщуєте фотографію, не зручну для перегляду з мобільного, тобто там, де дрібний текст, там, де неможливо розрізнити мілкі деталі. Пам’ятайте про те, коли ви хочете розміщати рекламу, швидше за все, її побачать з мобільного телефону, зі смартфону.


Другий цікавий факт. 84% батьків підписані на своїх дітей у фейсбуці. Саме це відштовхує молоду аудиторію від фейсбуку останні кілька років,мабуть років п’ять.

Ю.К. - Тому що мама з папою будуть слідкувати.

Ю.П. - Так. Проте пам’ятайте, це можна викорастити доволі цікаво. Так, наприклад, якщо ви в своїй рекламі звертаєтесь до цільової вікової групи, яка потенційно має дітей, у 84% випадках вони підписані на своїх дітей, а отже, якщо ви хочете звернутись до підлітків через батьків, працюйте не на підлітків, адже це більш дорога аудиторія, а працюйте на батьків.

84% батьків підписані на своїх дітей у Facebook

Батьки частіше репостять те, що бачать, а, отже, це побачать їх діти з великою ймовірністю, тобто, коли ви рекламуєтесь, пам’ятаючи це, ви маєте враховувати дві справи: ви або хочете, щоб це побачили діти батьків, або, навпаки, не хочете.

Тоді пам’ятайте, яку інформацію ви доводите, адже може бути зарепощене не зовсім те, що ви б хотіли, щоб побачили діти ваших батьків. І навпаки, якщо батьки підписані на дітей, ви можете звертатись до батьків через дітей.

Це особливо стосується, наприклад, якихось послуг у сфері здоров’я, або, в тому числі, краси, оскільки все більш дорослі люди, люди у віці цікавляться збереженням своєї краси.

Щодня два мільярди пошукових запитів здійснюються через фейсбук,а через гугл 3,5. Уявіть, фейсбук майже, як гугл. Так, у фейсбуці шукають людей, шукають компанії, шукають якісь події. Проте, уявіть собі масштаби взагалі, а потенційно, ви повинні думати про просування у фейсбуці так само, як і просування в пошукових мережах.

2 млрд. пошукових запитів на добу здійснюєтсья у Facebook

У своїх дописах використовуйте унікальний контент, який буде цікавий ,у своїх дописах ключові слова, за якими ви б хотіли, щоб вас знайшли, повинні бути також викоростані. Думайте про просування у фейсбуці так само, як і про просування у пошуковій мережі Google.

Шість нових користувачів на секунду. Поки ми з вами говорили(поки ви читали цей текст), фейсбук приріс на добрих кілька сотень підписників. Поки ви протягом дня думаєте, що моя реклама не працює у фейсбуці, моєї цільової аудиторії немає у фейсбуці, за цей день у фейсбуці з’являється 500 мільйонів нових користувачів. Тобто, скоріш за все, цільова, яка вчора не спрацювала, сьогодні може бути взагалі іншими новими людьми, яка з якоїсь вікової групи вийшло добрячий мільйон, і в яку зайшло мільйон.
Відповідно, це така динамічна структура системи, яка постійно змінюється,і ви можете щось вносити нове, і вона вам щось віддасть також цікаве нове щодня. 

 

На Фейсбук 6 нових користувачів на секунду 


Ю.К. - Отже, висновок з останнього твого цього факту говорить про те,що, якщо у вас щось не виходить, це не означає, що фейсбук поганий, скоріш за все, можливо, ви щось робите не так.


Ю.П.  - Потенційно так. В принципі, ми маємо зрозуміти, що 60 мільйонів активних компаній представлено в фейсбуці, і чотири(млн.) з них рекламуються. Тепер уявіть, чотири мільйони, в порінянні з двома мільярдами, це не таке велике число, тобто потенційно перевірте свою цільову, можливо в вашій групі вашого сервісу на фейсбуці представлено не так і багато спектрів послуг або товарів саме в вашому сегменті.

Чотири мільйона компаній на два мільярди населення планети(зареєстрованих в FB) - це не так багато, насправді. 75% брендів рекламуються,тобто вони хоча б раз за всю історію прорекламували свій допис.

Про що це говорить? Це говорить про лише про те, що реклама у фейсбуці працює, просто нам потрібно навчитись з нею працювати.


І останній факт. Фейсбук заробляє приблизно 12$ на кожному користувачеві на рік. Отже,всі ми розуміємо,звідки це береться. Кожен користувач,з 500 мільйонів нових,принесе фейсбуку 12$. Давайте ламати систему і давайте заробляти на фейсбуці.

 

12$ щорічний дохід Facebook на кожному користувачеві мережі


Ю.К. Прекрасно. Дякую, Юра. Сьогодні, ви бачите, ми не розпилювались з а акцентували увагу по фейсбуку. Невеличке зауваження. Ми ще будем говорити про ютюб,але для тих, хто створює відеоконтент, невеличка підказка, для мене особисто це було цікаво. Фейсбук не настільки перебірливий до якості відео. Це, між іншим, не погана новина для тих, хто створює відеоконтент.

Наведу приклад: я минулого тижня вирішив подякувати компанії, яка допомогла нам вирішити технічні питання покращення нашого відео в нашому відеострімі,хто зараз дивиться, і говорив з власником компанії.
Кажу:”Дякую тобі,що ви взяли участь у тому,що зараз наше відео вже не лагає”.
Відповідь така:” А що,воно раніше лагало?”.
Я кажу:”Ну да,ще й доволі сильно”.

Тобто це говорить про те,що людина слухала наши ефіри. Він вмикав, у нас звук був завжди якісний,ну переважно,якщо не єдиний якійсь був не такий коннект,людина вмикала,побачила:”От Юра Прокопишин в ефірі”. Тобто отримала достатньо інформації, а далі на якість відео особливо не дивилась, тобто картинка є, а головне-якісний звук. На ютюбі, між іншим, так не зовсім проходить, на ютюбі, все ж таки, потрібне більш якісне відео. Це для порівняння.

Ю.П. - Так само і інстаграм. І про це ми будем говорити в наступних зустрічах.

Ю.К. - Дякую,Юро,за змістовний ефір!


Close Screen
Yurii Prokopyshyn
Статей: 132
Оцените статью:


Спасибо за отзыв
Рейтинг: 5 из 5 Голосов: 4