Топ 12 сервісів для e-mail розсилки
Ваш бізнес безпосередньо пов'язаний з Інтернетом? Тоді Ви напевно вже не раз стикалися із завданням запуску e-mail розсилки для клієнтів. Саме за допомогою неї можна донести необхідну інформацію до клієнта, а найголовніше сповіщати про знижки, акції або нововведення. Лист на e-mail скриньку клієнта - один із найзручніших і найпрактичніших методів спілкування з користувачами в Мережі. Звичайно ж, листи вручну надсилати кожному клієнту окремо дуже тимчасово затратно і складно. Тому було розроблено спеціальні сервіси для вирішення такого роду завдань. Ви, напевно, вже ознайомилися з матеріалом на нашому блозі про Email-маркетинг, ця стаття допоможе вам здійснити розсилку по клієнтах і зробити її максимально успішною. Але не допускайте того, щоб ваші листи сприймали як поштовий спам, це негативно позначиться на репутації вашої компанії.
У цій статті розглянемо найбільш популярні та практичні сервіси для розсилки листів. Ознайомимося з їхнім функціоналом, інтерфейсом і ціновою політикою. Сподіваюся, ця добірка допоможе зробити Вашу розсилку ще більш вдалою та швидкою.
Отже, у статті представлено такі сервіси для здійснення розсилки: eSputnik, GetResponse, UniSender, Campaign Monitor, MailChimp, Sendsay, WIX Shout Out, SendExpert, Sendinblue, AutoWebOffice, ElasticEmail, Sendpulse.
Як обрати інструмент для розсилки листів?
Для того, щоб вибрати найефективніший сервіс для Вашого бізнесу, спочатку необхідно визначитися з кількома критеріями:
- яка частота розсилки Вам необхідна;
- яку базу підписників Ви маєте;
- чи потрібні листи з елементами HTML або Ви готові використовувати запропоновані шаблони;
- чи є можливості аналітики та інтеграція з Google Analytics;
- бюджет, який Ви готові витратити на використання сервісу.
Sendpulse
Sendpulse - сервіс для організації розсилки Вашим підписникам. Надає можливість зробити розсилку не тільки по e-mail, а й webpush-повідомлення та SMS-розсилки. Свої розсилки Ви зможете без проблем інтегрувати в існуючі проекти.
Можливості сервісу:
Сегментування передплатників за країною, мовою браузера, сторінкою і датою підписки, браузером або платформою.
Безкоштовні push-повідомлення для всіх користувачів.
Проста і швидка інтеграція з будь-яким веб-сервісом.
Кожен користувач отримує виділену IP адресу для здійснення розсилок.
Зручний мобільний додаток для роботи з сервісом.
Надається блоковий редактор і шаблони листів на вибір.
Email-маркетинг "під ключ" - комплексне рішення для отримання швидкого результату.
Підтримка сервісу здійснюється, крім стандартних e-mail і чату, за багатоканальним телефоном.
На сайті є розділ "База знань" з великою кількістю корисної інформації з Email-маркетингу.
На вибір клієнта надається 4 варіанти співпраці:
1. Безкоштовний - якщо у Вас менше 2,5 тис. підписників і плануєте розсилати не більше 15 тис. листів на місяць.
2. Щомісячна підписка - вартість залежить від кількості підписників і частоти розсилки.
3. Оплата тільки за надіслані листи. Цей варіант підходить для тих, хто рідко робить розсилки.
4. У Вас понад мільйон підписників? Тоді Вам необхідний ВІП-тариф. На сайті його вартість не вказується, необхідно зв'язуватися з відділом продажів для уточнення цієї інформації. Цей варіант - чудове рішення для великих компаній.
eSputnik
eSputnik - практичний і гнучкий сервіс для проведення комплексного e-mail маркетингу. Доступні для зв'язку з клієнтами канали email, SMS, web-push. Вони можуть застосовуватися і для масових, і для тригерних розсилок.
Функціонал сервісу.
Інтерфейс сервісу eSputnik досить простий і зрозумілий, з ним буде легко розібратися навіть новачкові. При цьому на першій сторінці сервісу розміщена спеціальна інфографіка, яка допоможе зробити користувачеві розсилку.
Надіслати розсилку можна кількома способами всього в три кліки. Наприклад, у вкладці Повідомлення або у вкладці Групи контактів.
Система має шаблони блоків. Тому при створенні нового листа вам надається обрати одну з кількох типових структур.
Які можливості надає сервіс розсилки?
- створення унікальних листів за допомогою спеціального редактора;
- генератор карток товарів для створення товарних блоків;
- API-інтеграція;
- редактор сценаріїв листів;
- просунута сегментація;
- функція додавання будь-яких полів у профіль контактів;
- персоналізований контент у листах, наприклад, які товари подобаються клієнту;
- є спеціальний "Рівень занепокоєння", який зроблений для того, щоб не перевантажувати підписника листами.
Які можливості аналітики надає eSputnik?
Перше, що потрібно зазначити, що вона досить детальна. Наприклад, листи у звітах поділено на автоматичні (активні) та ручні (завершені). За замовчуванням сервіс додає до кожного посилання в листі 5 видів UTM-міток, що дає можливість аналізувати результати в Google Analytics і Яндекс.Метриці.
Листи можна тестувати: задавати різні теми і після розсилки дивитися, яка краще спрацювала.
Рубрики за автоматичними листами: графік динаміки відкриттів і переходів, кількість відправлених, доставлених листів, кількість прочитань, переходів, відписок, скарг на спам.
Звіт за ручними розсилками трохи інший. У ньому є рубрика "Статистика за доменами". З її допомогою ви зможете побачити, чи є проблеми з доставкою на певний домен. Найважливіший блок аналітики знаходиться у вкладці Контакти. Це блок Статистика. Він показує: динаміку приросту бази, активності аудиторії за відрізками часу, структуру контактної бази за активністю і за каналами комунікації. Надається когортний аналіз і RFM-аналіз для більш детальної аналітики Вашої розсилки.
Вартість сервісу залежить від бази контактів, за якою Ви збираєтеся робити розсилку, і від кількості листів, які необхідно відправити за місяць. Але зверніть увагу, що сервіс також пропонує 2500 пробних email і 10 SMS. Для новачків, у яких кількість адрес не перевищує 500, розсилки безкоштовні. Є спеціальний тариф "Під ключ", який пропонує повний комплекс емейл-маркетингу за певну суму на місяць.
GetResponse
GetResponse - сервіс розсилки листів від польських розробників. Він досить популярний як у російськомовному сегменті, так і за кордоном. Його широко використовують і радять для розсилки листів навіть іноземні блогери.
Яку функціональність пропонує сервіс?
Для користувача пропонується дуже зручний і корисний конструктор для складання листів. Завдяки безлічі функцій можна створити практично будь-який лист, але крім цього скористатися готовими шаблонами, яких налічується понад 500 штук. За допомогою сервісу GetResponse Ви зможете створювати форми реєстрації, цільові сторінки, адаптивний дизайн листів, проводити A/B тестування розсилок, налаштувати автоматизацію листів, наприклад, для привітання з днем народження або проведення акцій.
Сервіс багатий на функціонал і забезпечує:
- інтеграцію із соціальними мережами;
- галерею безкоштовних зображень на різноманітні тематики для використання їх у листах;
- автовідповідачі листів;
- вбудовувані в листи опитування;
- інтеграцію за API.
Що являє собою аналітика сервісу? Це багатофункціональна внутрішня аналітика, яка дає змогу простежувати поведінку користувачів щодо ваших листів у різні дні та різний час; розбивати передплатників за різними ознаками; порівнювати результати кількох розсилок. Ви зможете налаштувати повідомлення на пошту зі звітами про проведені розсилки.
Підтримка: Є база знань із запитаннями та відповідями, підтримка телефоном англійською мовою, live-чат і email. Якщо Вам знадобиться допомога, то Вам буде куди звернутися за оперативною підтримкою.
Цінова політика: GetResponse пропонує 7 готових тарифів для користувачів, але крім них є 30-денний тестовий період. Вартість тарифу безпосередньо залежить від кількості Ваших передплатників: 1000 передплатників - $15 на місяць; 2500 передплатників - $25 на місяць; 5000 передплатників - $45 на місяць; 10000 передплатників - $65 на місяць; 25000 передплатників - $145 на місяць; 50000 передплатників - $250 на місяць; 100000 передплатників - $450 на місяць.
UniSender - один із найпопулярніших сервісів у російськомовному сегменті для здійснення не тільки емейл, а й SMS розсилок.
Що пропонує функціонал сервісу?
За допомогою сервісу Ви зможете створювати листи трьома способами: за допомогою блочного редактора, за допомогою шаблону листів і створення листа з вашим дизайном.
1.Спеціальний конструктор - блоковий редактор. З його допомогою можна швидко створити простий лист. Для цього необхідно просто натискайте на блоки листа і коригуйте їх.
2.Unisender пропонує близько 50 готових шаблонів, зокрема спеціальні тематичні, наприклад, свята, розпродажі тощо.
3.Функція "Лист з вашим дизайном" відкриває HTML-редактор, який дає змогу створити власний лист або завантажити вже готовий з файлу чи web-сторінки.
Електронні листи дуже корисно поєднувати з SMS-розсилками, а цей сервіс дає змогу це зробити легко. Так ви завжди матимете два канали для зв'язку з клієнтом.
Що ще цікавого?
- RSS-розсилки;
- інтеграція з CMS, CRM і за API;
- створення власних форм підписки/відписки;
- платні консультації фахівців з email-розсилок;
- готові рішення email-розсилок для банків, інтернет-магазинів, турфірм, інфобізнесу, салонів краси, клінік і бізнесу з продажу квитків.
Які можливості надає аналітика сервісу?
Перш за все, це вбудований сервіс аналітики. Він показує відсоток відкриття листів, переходів. Дає змогу підключитися до Google Analytics і Яндекс.Метрики.
Пропонує систему спліт-тестування, за допомогою якого можна протестувати будь-яку частину листа і найбільш ефективно налаштувати рекламну кампанію.
Яку підтримку надає сервіс?
Підтримка здійснюється через форму на сайті, телефоном і в чаті. Цього цілком вистачає для якісної та результативної роботи з сервісом.
Вартість сервісу. Для користувача на вибір пропонується 4 тарифи, перший з яких безкоштовний. Звісно ж, він має обмеження - 100 підписників і 1500 листів на місяць.
Campaign Monitor
Campaign Monitor - сервіс для здійснення розсилки, популярний в англомовному сегменті. Дуже простий в управлінні і з ним впорається навіть той, хто не має знань у HTML.
Можливості сервісу. Наприклад, для оформлення листа Ви можете вибрати готовий безкоштовний шаблон, їх розроблено близько 70. Або завантажити вже готовий лист у HTML. Якщо завантажите звичайний текстовий, то сервіс не зможе відстежити кількість кліків і відкриттів. За допомогою функції попереднього перегляду можете побачити, який вигляд матиме Ваш лист на мобільному та ПК. А в разі чого підправити недоліки.
Які ще переваги має сервіс Campaign Monitor?
- майже 250 інтеграцій з іншими корисними додатками;
- цікаві статті про маркетинг на офіційному сайті компанії, щоправда, англійською мовою.
Аналітика сервісу. Campaign Monitor інтегрується з Гугл Аналітікс і дає змогу отримувати та відстежувати результати Ваших розсилок. Є спеціальні вбудовані звіти, які дуже докладні. Крім цього надаються можливості А/Б тестування.
Підтримка сервісу здійснюється виключно за допомогою спеціальної форми зворотного зв'язку на сайті. Багатьом користувачам такого способу зв'язку недостатньо, а альтернатива поки що не надається.
Ціни в Campaign Monitor. Безкоштовного тарифу наразі немає. Щодо платних тарифів: можна оплатити одразу за місяць без будь-яких обмежень або платити окремо за кожен надісланий лист. Вартість безпосередньо залежатиме від кількості підписників.
MailChimp
MailChimp - один із найпопулярніших сервісів для здійснення розсилок. Сервіс англомовний, тому якщо у вас немає знання цієї мови, то доведеться трохи складно працювати з додатком.
Які типи листів і шаблони надає сервіс?
За допомогою сервісу Ви зможете провести такі типи кампаній: регулярну, просту текстову, A/B тестування та RSS-кампанію.
Регулярна: створення та редагування листів з використанням HTML. Проста текстова: створення листа без використання зображень. A/B тестування: завдяки йому можна відстежити, який із листів є найбільш успішним.
RSS-кампанії: з їхньою допомогою розсилка надсилатиметься автоматично, коли на Вашому блозі відбулися будь-які оновлення. Ваші підписники дізнаються про це першими.
Які ще можливості пропонує сервіс?
- інтеграція за API. Надається інструкція як із цим працювати;
- мобільні додатки, що дають змогу подивитися вигляд вашого листа на різних пристроях;
- інтеграція з Facebook, Twitter, Google, Shopify, SurveyMonkey, популярними CMS і SaaS платформами.
Аналітика має доступний і приємний інтерфейс із безліччю корисних функцій. Надано дані про кількість передплатників, відсоток відкриття листів, кількість кліків за посиланнями. Можна інтегрувати з Google Analytics для більш ефективної роботи з підписниками. Доступне A/B тестування.
Підтримка складається з великої бази знань, також є електронна пошта і чат, за якими можна швидко зв'язатися з адміністрацією сервісу.
Щодо вартості сервісу: надається кілька тарифів на вибір користувача.
Безкоштовний тариф "Starting Up" допоможе вам зробити розсилку до 2 тисяч користувачів. Але не більше 12 тисяч листів на місяць. Тариф "Growing Business" - до 20 тисяч передплатників; "Pro Marketer" - понад 20 тисяч передплатників; "High Volume Sender" - понад 600 тисяч передплатників. Помісячна оплата передбачає ціну від $10 за 500 передплатників, а варіант з оплатою за кожен лист - $0,03 за 300 листів і до $0,02, якщо передплатників понад 7500.
Sendsay
Sendsay - сервіс для розсилки електронних листів із російськомовним інтерфейсом і російськомовною підтримкою кількома каналами зв'язку.
Можливості сервісу Sendsay
- розсилка email і sms, RSS-розсилка.
- Тригерні послідовності та транзакційні розсилки.
- Автовідповідачі.
- Сегментація клієнтської бази та виведення статистичних даних.
- Спліт-тестування.
- Інтеграція з Google Analytics.
- Безкоштовні шаблони і можливість налаштування експрес-розсилок.
- Розподіл прав доступу співробітникам.
- Соціалізація розсилок, можливість створювати анкети та опитування для підписників.
- Можливість API.
Sendsay є комплексним рішенням для розсилки листів і повідомлень, тому сервіс користується популярністю серед російськомовного сегмента користувачів. Особливо часто його використовують для інтернет-магазинів.
Sendsay дасть можливість користувачеві створювати маркетингові компанії, які включають E-mail, SMS розсилки, опитування, A/B тестування. Спеціально підібраний розширений перелік інструментів дасть змогу збільшити ефективність розсилки завдяки врахуванню особливостей передплатників і їхніх дій на сайті та в тілі розсилки.
Вартість сервісу. Для користувача на вибір надається три тарифні плани: Старт, Бізнес та Індивідуальний. Тариф Старт безкоштовний і підходить для компаній-початківців, які тільки збирають базу своїх підписників. Тариф Бізнес передбачений для бази передплатників до 100 тис. А вже від їхньої кількості залежить і вартість розсилки. Тариф Індивідуальний - це комплексне рішення для великого бізнесу, вартість якого розраховується виходячи з потреб і завдань замовника.
WIX Shout Out
WIX Shout Out - сервіс для запуску та оформлення розсилки. Тим, хто користуються послугами компанії Wix, зручно буде виконувати розсилку за допомогою цього сервісу. Так само він легкий і простий для розуміння новачкам.
Безкоштовний тариф включає: 3 кампанії та 5000 листів/міс. А цього цілком достатньо, якщо Ви раніше не робили розсилок, і наразі вирішили зайнятися емейл-маркетингом. Для інших користувачів розроблені тарифні плани: Стартовий, Бізнес і Безлімітний.
Особливості програми WIX Shout Out
Усього шість готових шаблонів, щоправда, всі вони досить сучасні;
Слабке API (тільки робота з контактами);
Гарний і сучасний інтерфейс;
Є мобільний додаток
SendExpert
SendExpert - сервіс поштової розсилки, головною особливістю якого є те, що Ви платите тільки за кількість надісланих листів, на передплатників обмежень немає. Якщо купувати 3 місяці, то ціни з 25% знижкою. На ринку СНД поки що цей сервіс маловідомий, але він має багато можливостей для налаштування ефективної розсилки для Ваших клієнтів.
Особливості сервісу SendExpert
Підтримує SMS-розсилки;
Немає готових шаблонів листів;
Повні звіти про відкриваність листів, переходи і відмови від розсилки;
Перевірка листа на спам перед відправленням;
Можливість імпорту контактів у систему списком або внесенням їх вручну. Передплатників можна рознести по групах, а розсилку робити частинами;
Сервіс надає хорошу довідкову систему і корисний блог із порадами про проведення розсилки.
Sendinblue
Sendinblue - ще один малопопулярний сервіс для проведення емейл-маркетингу для Вашого сайту. Особливістю додатку є те, що Ви платите виключно за кількість надісланих листів, на підписників обмежень немає.
Особливості Sendinblue
Інтерфейс англійською;
Можливість надсилання SMS і конструктор листів;
Наявність зручного мобільного додатка;
Можливість надсилати листи через SMTP-сервер сервісу;
Розширене планування;
Імпорт HTML;
WYSIWYG-редактор;
Аналітика одержувачів;
Доступ до SMTP сервісу;
Виділений IP для входу в електронну пошту зі свого домену;
Гнучкі автовідповідачі;
Персоналізація форми підписки;
Робота з Google Analytics і наявність звітів з детальною статистикою;
Доступ до API;
Плагіни для Prestashop, Magento, WordPress, WooCommerce, EDD.
Можна підсумувати, що це молодий сервіс, що розвивається, з хорошими цінами і функціоналом.
AutoWebOffice
AutoWebOffice - спеціалізований сервіс, який надає не тільки можливості для розсилки, а й систему продажу товарів.
Особливості сервісу AutoWebOffice
Немає безкоштовної версії;
Відсутні готові шаблони для листів;
Можливість редагування контактів через API і підписка без підтвердження доступна тільки на найдорожчих тарифах;
Не зовсім зрозумілий інтерфейс, але якщо детально розібратися, то працювати з сервісом буде просто;
Є можливість А/Б тестування листів.
Висновок: цей сервіс буде комфортним і зручним для використання, якщо Ви вибрали високий тариф.
ElasticEmail
ElasticEmail - не російськомовний сервіс, дуже цікавий інтерфейс з низькими цінами і багатофункціональним безкоштовним тарифом. Тому якщо Ви хоча б трохи знаєте англійську, то обов'язково протестуйте цей сервіс для надсилання листів. Вартість визначається кількістю листів на місяць плюс кількістю контактів окремо. На безкоштовному тарифі Ви маєте можливість відправити 150000 листів/міс.
Особливості сервісу ElasticEmail
Інтерфейс тільки англійською, як і підтримка сервісу;
Сторінка відписки тільки англійською;
Створення опитувань для одержувачів;
Можна додати більше ніж 2 варіанти в А/Б тестування;
Можна організувати А/Б тестування серії листів;
Є SMTP сервер;
Можна створювати динамічні списки, в які за певними критеріями потрапляють передплатники;
Нестандартна логіка інтерфейсу;
До проходження модерації надсилання листів обмежене 50 на день.
Для того, щоб обрати саме той сервіс, який буде ідеальним рішенням для Вашого бізнесу, необхідно кілька з них протестувати. Крім того більшість із представленого списку мають безкоштовний період або безкоштовні тарифи, які й допоможуть Вам визначитися з вибором.
Бажаю Вам успішної розсилки! Вам також буде корисною інформація про популярні поштові сервери, детальніше за посиланням.