коментарів
Поділитися статтею:

9 помилок email маркетингу, яких слід уникати

02.07.2021 566 на прочитання 8 хвилин

Стратегія email маркетингу є одним з кращих способів привернути потенційних клієнтів до продажу для вашого бізнесу. Якщо ви хочете максимізувати рентабельність інвестицій, ви повинні створити ефективну стратегію. А це означає, що потрібно уникати поширених помилок електронної пошти.

У цьому огляді ми розгялнемо дев'ять помилок електронного маркетингу, яких слід уникати:

✓ Ігнорування привітального листа

✓ Обрізаний рядок теми

✓ Непрофесійний дизайн

✓ Ігнорування заклику до дії (CTA)

✓ Відмова від персоналізації

✓ Занадто продажне звучання

✓ Відмова від використання програмного забезпечення для автоматизації

✓ Ігнорування перевірки електронної пошти

✓ Відмова від скорочення списку розсилкиemail marketing strategy

№1: Ігнорування вітального листа

Першим в нашому списку помилок електронного маркетингу є нехтування вітальним листом. Як тільки люди вирішать підписатися на вашу розсилку, ви не захочете залишати їх в підвішеному стані. Ви захочете показати їм, що ви цінуєте їх увагу до вас, а також надасте їм додаткову інформацію про вашу компанію. Багато компаній нехтують відправкою привітального листа. Не робіть цю помилку, так як це може негативно вплинути на вашу аудиторію і змусити її відчути, що вони не мають вирішального значення для вашого бізнесу.

Кращий спосіб уникнути цієї помилки електронного маркетингу - це відправити вітальний лист. У вітальному листі ви:

- Подякуйте підписникам за те, що вони приєдналися до вашої розсилки.

- Поясніть підписникам, що вони отримають, підписавшись на вашу електронну пошту.

- Розкажіть про деякі продукти і послуги вашого бізнесу.

№2: Обрізаний рядок теми

Наступним в нашому списку грубих помилок електронного маркетингу є відключення рядків теми. Багато компаній роблять помилку, відправляючи електронні листи, в яких не відображається вся тема. Хоча це може здатися несуттєвим на перший погляд, але насправді сильно впливає на те, чи будуть ваші передплатники взаємодіяти з вашими електронними листами.

По-перше, обрізані рядки теми можуть здатися непрофесійними. Вони можуть здатися неохайними, або тема може не мати сенсу, тому що була обрізана.

Повідомлення електронної пошти з відповідним рядком теми виглядає більш професійним і послідовним. Обрізаний рядок теми електронного листа не має граматичного сенсу. Якщо ви хочете, щоб люди цікавилися вашими електронними листами, ви повинні тримати рядки теми листа в межах ліміту.

Перш ніж ви почнете розсилати електронні листи своїм підписникам, знайдіть час, щоб переглянути свій лист і подивитися, як він буде виглядати для вашої аудиторії з боку. Ви повинні проаналізувати кожну версію, щоб переконатися, що вона добре виглядає на всіх пристроях.

Оскільки обмеження на кількість символів сильно різниться на різних пристроях і платформах електронної пошти, краще дотримуватися коротких і лаконічних рядків теми електронної пошти, щоб гарантувати, що вони не будуть відключені на будь-якій платформі.

№3: Непрофесійний дизайн

Одна з найсерйозніших помилок, які здійснюють компанії в сфері електронного маркетингу, - це зневага аспектом дизайну своїх листів. Ви не можете просто скомпонувати кілька зображень, додати кілька кольорів і після відправити лист. Ваш дизайн відіграє важливу роль у визначенні того, чи продовжить аудиторія взаємодіяти з електронною поштою.

Якщо ваш дизайн виглядає непрофесійно або недбало, аудиторія не захоче взаємодіяти. Вони їх закриють або, що ще гірше, відпишуться. Якщо ви хочете уникнути цієї помилки, ви можете почати з інвестицій в дизайн своїх листів.

№4: Ігнорування призову до дії (CTA)

Наступним в нашому списку поширених помилок електронної пошти є ігнорування вашого заклику до дії (CTA) в електронному листі. Ваш CTA - один з найбільш важливих елементів вашого електронного листа, тому що він допомагає вашим передплатникам зробити наступний крок. Якщо у вашому листі немає заклику до дії, користувачі не будуть знати, що робити далі.

Ось деякі поширені помилки:

- Використання незрозумілих закликів до дії

- Неправильне розміщення закликів до дії

- Вибір неправильного кольору для ваших закликів до дії

Якщо ви хочете уникнути цієї помилки електронного маркетингу, вам необхідно оптимізувати кнопки CTA. Коли ви створюєте кнопку з закликом до дії, подумайте про те, як вигідно виділити її на сторінці. Коли ви створюєте свій заклик до дії, переконайтеся, що текст зрозумілий і каже вашій аудиторії, що ви від неї хочете.

Крім того, пам'ятайте, де ви розміщуєте свій заклик до дії в електронному листі. Якщо ви розмістили його занадто далеко в повідомленні, люди можуть його не помітити. Ви повинні переконатися, що розмістили його там, де ваша аудиторія може його побачити, і клацнути по ньому для подальших дій.

Коли ви створюєте свій заклик до дії, переконайтеся, що текст зрозумілий і каже вашій аудиторії, що ви від неї хочете.

№5: Відмова від персоналізації

Одна з найсерйозніших помилок, які здійснюють компанії в сфері електронного маркетингу, - це відмова від персоналізації. Ваші підписники отримують електронні листи від десятків компаній, які борються за їх увагу. Якщо ви хочете привернути їх увагу, не можна нехтувати персоналізацією.

Багато компаній розсилають своїм підписникам стандартні електронні листи, щоб спростити маркетинг. Однак проблема такого підходу в тому, що не всі зацікавлені у вашому бізнесі по одним і тим же причинам. У поштових скриньках вашої аудиторії так багато листів, що вони, швидше за все, пропустять ваш лист, якщо він не викличе інтересу.

Щоб поліпшити роботу з електронною поштою для своєї аудиторії, вам потрібно зробити дві речі: сегментувати підписників і персоналізувати їх електронні листи.

З цього моменту ви можете персоналізувати інформацію, яку надсилаєте цим сегментам, зосередивши увагу на тому, що їх цікавить найбільше. Наприклад, якщо у вас є магазин одягу, у вас може бути сегмент жінок, зацікавлених в спортивному одязі, і сегмент, який цікавиться діловим одягом. Ви можете відправляти їм електронні листи з цікавими товарами, щоб вони робили покупки у вас. Ви можете зробити ще один крок до персоналізації, включивши імена підписників в свою електронну пошту. Це невеликий штрих, але він істотно впливає на те, як люди сприймають вашу компанію.

№6: Занадто продажне звучання

Коли ви відправляєте електронні листи зацікавленим потенційним клієнтам, ваша мета - перетворити їх в клієнтів. Щоб збільшити продажі швидше, багато компаній надмірно хочуть продати і тим самим відлякують людей.

Важливо пам'ятати, що електронна пошта - відмінне місце для реклами ваших продуктів або послуг, але не варто перестаратися. Якщо ви постійно засипаєте передплатників пропозиціями про свої продукти або послуги, ви ризикуєте розсердити їх і втратити. Створюючи електронні листи, в більшій мірі орієнтовані на продаж, пам'ятайте, що у вас будуть передплатники на різних етапах циклу покупки. Наприклад, у вас може бути хтось, хто недавно підписався на ваші електронні листи і хоче дізнатися більше про те, що ви пропонуєте.

Для тих, хто близький до конверсії, ваші електронні листи можуть підвищити продажі. Знову ж, електронний лист трохи просуває продукт, але не занадто. Коли ви створюєте свої електронні листи, вам потрібно збалансувати інформацію з просуванням вашого продукту.

№ 7: Відмова від використання ПЗ для автоматизації

Коли у вас великий список підписників, і ви відправляєте пару листів щодня, відправка всіх цих листів стає занадто трудомісткою. Відмова від використання програмного забезпечення для автоматизації електронної пошти - одна з найбільш поширених помилок електронної пошти, але її можна легко уникнути або виправити. Ви можете допомогти своєму бізнесу заощадити час, інвестувавши в програмне забезпечення для автоматизації електронної пошти.

№ 8: Ігнорування перевірки листів

Коли ви вперше створюєте свій електронний лист, це не завжди буде найкраща версія вашого електронного листа, але багато компаній нехтують тестуванням для подальшого поліпшення. Якщо ви не перевіряєте електронну пошту, ви втрачаєте потенційний дохід для свого бізнесу.

Якщо ви хочете уникнути цієї помилки в електронному маркетингу, вам потрібно часто перевіряти свої електронні листи. Ви можете провести A / B-тестування, щоб визначити кращу версію свого електронного листа.

№ 9: Відмова від скорочення списку розсилки

Багато компаній зберігають свій список адрес електронної пошти і ніколи більше не переглядають його. Проблема з цим підходом в тому, що ці компанії витрачають гроші, відправляючи електронні листи людям, які їх більше не читають.

Якщо ви хочете максимально скоротити свій бюджет, не забудьте перед цим скоротити список розсилки.

Щоб у вас був активний список розсилки для маркетингу, вам потрібен час від часу скорочувати свій список розсилки. Перегляньте список підписників і видаліть всіх, хто довгий час не взаємодіяв з вашим брендом. Регулярне виконання цього завдання допоможе переконатися, що ви витрачаєте гроші на потенційних клієнтів, які хочуть почути від вас. Джерело webfx.com.

 


Close Screen
Alla Rud
Статей: 1186
Оцініть статтю:


Дякую за відгук
Рейтинг: 5 з 5 Голосів: 1