коментарів
Поділитися статтею:

Вибір чат-програми для вашого сайту

05.10.2021 1910 на прочитання 13 хвилин

Чи знаєте ви, що 75% людей вважають за краще чат в реальному часі будь-якому іншому каналу зв'язку з компанією? Якщо на вашому сайті немає програмного забезпечення для чату, ви втрачаєте прекрасну можливість поспілкуватися з потенційними клієнтами, у яких є питання і які хочуть отримати додаткову інформацію, наприклад, без дзвінка до вашої компанії. В огляді підібрано 6 варіантів програмного забезпечення для живого чату на вашому сайті.

Чат для сайту від єдиної платформи для маркетингу та продажів SendPulse

SendPulse є універсальним сервісом, який дозволяє автоматизувати комунікацію з клієнтами та продажі за допомогою різних маркетингових інструментів. Серед них чат для сайту, email розсилки, чат-боти для Telegram, Viber, WhatsApp, Instagram, Facebook Messenger, SMS, web push повідомлення, CRM та інші.

SendPulse дозволяє працювати в команді, підключати такі платіжні системи як PayPal чи Fondy, використовувати телефонію, вибудовувати мультиканальні автоматизовані воронки продажів і зберігати історію взаємодій з клієнтами.

Особливості чату для сайту від SendPulse

  • Адаптивний дизайн онлайн-чату. Можна налаштовувати зовнішній вигляд відповідно до свого корпоративного стилю.
  • Підключення штучного інтелекту. За допомогою прямої інтеграції ChatGPT від OpenAI бот зможе взаємодіяти з клієнтами живою мовою.
  • Управління чатами на одній сторінці. Перегляд діалогів з клієнтами доступний у межах одного списку незалежно від месенджера.
  • Додавання угод через чат. За допомогою безкоштовної внутрішньої CRM можна налаштувати автоматичне створення угод прямо в онлайн-чаті.
  • Можливість прийому оплат. Через інтеграцію з платіжними системами можна приймати оплати клієнтів автоматично прямо у чат-боті.
  • Додавання мультимедійних повідомлень. Передбачена можливість надсилання фото та файлів.
  • Система автоматичного розпізнавання голосу. Завдяки підключенню Whisper від OpenAI можна приймати від підписників голосові повідомлення, автоматично обробляти їх та миттєво надсилати текстові відповіді за допомогою ChatGPT.

Інтерфейс сервісу доступний українською, англійською, російською та іншими мовами. Є цілодобова підтримка та база знань для самостійного налаштування інструментів та підвищення ефективності роботи. Вартість використання чату для сайту залежить від кількості клієнтів, перші 500 підписників безплатно.

Helpcrunch - адаптований віджет для вашого сайту

Helpcrunch надає інструмент онлайн-чату для вашого сайту, який забезпечує зручне спілкування з відвідувачами. Віджет встановлюється за кілька секунд. Після встановлення ви зможете адаптувати його під унікальний стиль вашого сайту, вибираючи фон, розмір та колір кнопок, а також мову спілкування з клієнтами. Чат систему можна спробувати безкоштовно. Мінімальний тарифний план для 1 оператора від 12€ на місяць.

Набір функціоналу Helpcrunch включає: швидкі відповіді, відслідковування друку тексту, обмін файлами між оператором та відвідувачем, можливість підключити один акаунт відразу до кількох ваших сайтів, інформація про відвідувачів, відправка копії діалогу після його закриття, мультиканальність, звіти про ефективність співробітників, система оповіщень у браузер, на пошту або в Slack, статус клієнтів та операторів, можливість швидкої інтеграції з вашими системами (наприклад, WordPress, Slack, OpenCart та іншими популярними).

Helpcrunch надає безкоштовний період на 14 днів, щоб ви змогли ознайомитись з усім функціоналом та випробувати його на своєму проекті.

Це зручний бізнес-месенджер від українських розробників для залучення нових клієнтів до вашого бізнесу та якісного обслуговування вже існуючих.Helpcrunch

LexxChat — зручний чат для листування та обміну файлами

LexxChat є частиною платформи Lexx.me, яка створена для розвитку інтернет-продажів. Це чат для сайту дозволяє швидко та зручно переписуватися з клієнтами у режимі реального часу. Усі консультації можна провести без телефонних дзвінків та офіційних листів.

lexx online chat

Один оператор може працювати у сервісі безкоштовно

Серед інших цікавих функцій та можливостей:

  • Необмежену кількість операторів. Для роботи з великою базою клієнтів додайте до чату будь-яку кількість операторів
  • Сповіщення оператору в Telegram про нові повідомлення. Менеджер чату отримує повідомлення про нові розмови та повідомлення підписавшись на Телеграм бота
  • Брендовий дизайн. Кольори чату налаштовуються у стилістиці головного сайту компанії
  • Швидкий обмін файлами та скріншотами. Надсилайте файли та скріншоти прямо у вікні листування через буфер обміну
  • Безпека даних. Важливі дані та будь-яка інформація надійно захищені системою шифрування
  • Спільна робота із популярними месенджерами. Оператор чату може отримувати та обробляти вхідні повідомлення з Telegram, Viber, Rozetka та OLX

Клієнти спілкуються із реальною людиною, отримуючи не шаблонні, а індивідуальні відповіді на свої запитання. Крім того, вони можуть самостійно знайти потрібну їм інформацію. Для цього у вікні чату доступ до бази знань для самообслуговування клієнтів.

Програма для онлайн спілкування на сайті - Jivochat

Є безкоштовний базовий план для перших п'яти користувачів, доступна 14-денна пробна версія. Jivochat - один із кращих інструментів чату, який допоможе вам поєднати всі ваші канали зв'язку. Jivochat - це універсальний інструмент, який дозволяє підприємствам спілкуватися через:

    -живий чат

    -телефон

    -ел. адреса

    -соціальні медіа


Це програмне забезпечення для живого чату пропонує безліч функцій, які допоможуть вам допомогти клієнтам, в тому числі:

Проактивні запрошення: з потенційними клієнтами, які довгий час взаємодіють на сторінках, ви можете створювати активні повідомлення в чаті для відправки. Наприклад, якщо хтось був на сторінці продукту протягом 20 секунд, ви можете автоматично запустити чат з питанням: «Чи потрібна допомога у виборі [назва продукту]?»

Чати з колірним кодуванням: потрібна допомога в розстановці пріоритетів і організації чатів? Jivochat дозволяє вам виділяти кольори в чатах, щоб ви могли зосередитися на тому, хто в першу чергу потребує допомоги.

Інтеграція з CRM: хочете знати, з ким ви розмовляєте? Jivochat дозволяє інтегрувати ваше програмне забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), щоб ви могли отримувати інформацію про потенційного клієнта і краще їм допомагати.

Jivochat також має безліч функцій LiveChat, включаючи швидкий перегляд повідомлень і готові відповіді.


Jivochat


Живий чат на сайті з LiveChat

Доступна 14-денна безкоштовна пробна версія.

LiveChat дозволяє вам створити персоналізований чат в реальному часі, що забезпечує максимальну зручність. LiveChat пропонує кілька інструментів чату, щоб ви могли краще допомагати своїм клієнтам:

Попередній процес написання повідомлення: ця функція дозволяє вам бачити, що набирають ваші клієнти, так що ви можете швидше відповідати на питання.

Шаблонні відповіді: вам ставлять одне і те ж питання кілька разів на день? За допомогою шаблонів відповідей ви можете налаштувати швидкі відповіді на загальні питання.

Теги чату. Додайте теги в розмови з клієнтами, щоб ви завжди знали, про що вони говорять, і які проблеми виникають.

Передача чату: за допомогою передачі чату ви можете передавати розмови іншим членам вашої служби підтримки в реальному часі, краще підготовленим для вирішення проблем клієнтів.

На додаток до інструментів чату LiveChat пропонує безліч функцій для підвищення залученості клієнтів. За допомогою цього інструменту ви можете:

✓ Відправляти цільові повідомлення через чат, щоб залучити найбільш цінних потенційних клієнтів до співпраці з вашим бізнесом.

✓ Дозволяти потенційним клієнтам повідомляти про вашу компанію в будь-який час і підтримувати розмову, коли ваша команда обслуговування клієнтів доступна

✓ Створювати привабливі віджети, щоб спонукати потенційних клієнтів розповісти про вашу компанію і дізнатися більше про ваші пропозиції.LiveChat


Програма з набором зручних функцій - Zendesk

Zendesk дозволяє вам створити чат в реальному часі, який краще відповідає потребам ваших клієнтів. Zendesk пропонує безліч зручних функцій, в тому числі:

Інтеграція через різні платформи: Zendesk дозволяє вам спілкуватися з потенційними клієнтами, де б вони не знаходилися. Ви можете використовувати Zendesk для спілкування через месенджери, онлайн-чат, соціальні мережі, електронну пошту і по телефону.

Персоналізація взаємодії з клієнтами: за допомогою Zendesk ви можете персоналізувати взаємодію з клієнтами за допомогою автоматизації і ботів на базі штучного інтелекту.

Маршрутизація заявок: Zendesk має вбудовану маршрутизацію, яка дозволяє призначати заявки оператору, який найкраще підходить для надання допомоги.

За допомогою Zendesk ви можете створити інтегрований довідковий центр і форум спільноти, які допоможуть вам надати своїй аудиторії відповіді на їхні запитання

Zendesk


Програмне забезпечення Olark - простий чат для вашого бізнесу

Якщо ви уявляєте малий і середній бізнес, якому потрібна просте у використанні програмне забезпечення для живого чату, Olark - відмінний варіант. Це програмне забезпечення для живого чату легко налаштувати і використовувати на вашому сайті, тому воно відмінно підходить для компаній, які тільки починають з онлайн-чату, і компаній з невеликими групами обслуговування клієнтів.

Функції програми:

Налаштування вікна чату: Olark дозволяє створити стилізований чат, який буде відповідати унікальному зовнішньому вигляду вашого бренду. Це дозволяє вам створити єдиний бренд для вашої аудиторії. Від кольору до положення вікна чату ви можете контролювати його зовнішній вигляд.

Автоматичні повідомлення в чаті: хочете привернути увагу потенційних клієнтів і спонукати їх поспілкуватися з вашим бізнесом? За допомогою автоматичних повідомлень в чаті від Olark ви можете відправляти індивідуалізовані повідомлення прямо своїй аудиторії, коли вони переглядають ваш сайт.

Форми інформації про клієнтів: якщо ви хочете отримати дані про клієнтів, які спілкуються з вами, Olark спрощує створення форм.

Аналітика чату: Olark надає вам звіти в реальному часі, щоб побачити дані про обсяг вашого чату, активності операторів і їх оцінок.Olark Chat

Ще один варіант для живого чату на сайті - LiveAgent

Доступна 14-денна безкоштовна пробна версія. LiveAgent пропонує більш 100 функцій, які спрощують спілкування з клієнтами та управління ними:

Система продажу квитків: LiveAgent пропонує систему продажу квитків, яка дозволяє вам краще керувати потоком запитів клієнтів до вашого бізнесу. Це програмне забезпечення для чату перетворює запити в тікети, щоб ваша команда могла розставляти пріоритети і допомагати клієнтам у міру появи їх тікетів.

Ведення нотаток: якщо вашим операторам потрібно залишати замітки для інших співробітників в заявці, LiveAgent дозволяє вам документувати інформацію всередині, щоб будь-який член вашої команди міг її бачити.

Запис даних про клієнтів: LiveAgent дозволяє додавати поля в ваші чати для запису даних про клієнтів, щоб допомогти їм у подальшому.

Активні запрошення в чат: запрошуйте відвідувачів поспілкуватися з вашою компанією, поки вони переглядають ваш сайт. Незалежно від того, переглядають чи вони продукти або вашу домашню сторінку, ви можете відправити їм потрібне повідомлення в потрібний час.LiveAgent

Інтерком - багатофункціональний онлайн чат для сайту

Відразу приступимо до корисних функцій сервісу Intercom:

Інтеграція чат-ботів: Intercom спрощує інтеграцію чат-ботів в ваш онлайн-чат, щоб допомогти керувати питаннями клієнтів. Ви можете надати своїй аудиторії автоматичні відповіді, щоб швидко отримати відповіді, і при цьому звільнити час для ваших агентів.

Персоналізація взаємодія з клієнтами: Intercom дозволяє надати вашій аудиторії особисті точки дотику, щоб допомогти їм взаємодіяти з вашим брендом. Ви можете відправляти індивідуальні повідомлення, щоб залучити потенційних клієнтів в потрібні моменти.

Інтеграція додатків: Intercom дозволяє інтегрувати понад 250 додатків для чату.Intercom


Переклад з блогу webfx.com.

А яку чат програму для спілкування з клієнтами на вашому сайті використовуєте ви? Поділіться своєю думкою в коментарях під статтею.


Close Screen
Alla Rud
Статей: 1186
Оцініть статтю:


Дякую за відгук
Рейтинг: 5 з 5 Голосів: 1