13 способів просувати свій канал на YouTube як професіонал

YouTube придбав широку популярність - щомісяця в систему заходять 2 мільярди користувачів. Додатково до цього на платформі щодня використовується 1 мільярд годин відео.

Основна привабливість YouTube полягає в тому, що він надає користувачам практично нескінченну кількість розважального відеоконтенту. При такому рівні популярності маркетологам важче, ніж коли-небудь, ігнорувати цей основний канал відеомаркетинга. Також слід пам'ятати, що висока популярність означає високу конкуренцію, тому потрібно буде створити ефективні стратегії, які збільшать цінність вашого бренду і дозволять вам стати помітними серед безлічі конкурентів.Ви хочете набрати мільйони переглядів на YouTube? Надаємо вам прості і перевірені способи збільшення кількості переглядів на YouTube і залучення людей до перегляду вашого контенту.

Приберіть безлад на своєму каналі YouTube

Перш ніж розміщувати що-небудь на своєму каналі YouTube, обов'язково попрацюйте. Ви можете подумати, що ваш канал ідеальний, але це не так. Зберіть усі свої відео в одному місці, щоб вони виглядали професійно.

Поставте себе на місце своєї цільової аудиторії і гарненько подумайте, що вони хотіли б дивитися на вашому каналі. Ви також повинні перевірити канал свого конкурента, щоб побачити, що вони створили, і придумати щось ще більш креативне і захоплююче.

Уважно подивіться на свій канал і позбудьтеся від старого контенту, чогось, що було погано складено, або повністю провального відео. Це зробить вас більш надійним в очах потенційних клієнтів.

Створюйте привабливі заголовки

YouTube - це перш за все презентація. Ваші заголовки повинні бути переконливими і привабливими, щоб позитивно вплинути на продуктивність вашого відео. Перш ніж публікувати свій контент, запитайте себе, чи є ваш контент цікавим для перегляду або просто нормальним. У наші дні люди хочуть дивитися розважальний і цікавий контент. Працюйте над створенням привабливих назв, які змусять їх дивитися і виконувати дію.

Витратьте час на обдумування цікавих назв - і не забувайте, що довжина повинна складати від 41 до 70 символів. Експерти стверджують, що відео з такою кількістю символів отримують на 64 відсотки більше переглядів, ніж відео з більш ніж 70 символами. Висновок? Зробіть заголовок яскравим і коротким. Не сумнівайтеся, скористайтеся допомогою безкоштовних інструментів, таких як аналізатор заголовків CoSchedule або генератор заголовків SEMrush.


Публікуйте тільки цікавий контент

Важливо вчитися у конкурентів. Подивіться відео своїх конкурентів, запишіть, чого ви навчилися у них, і подумайте, як би ви змогли це поліпшити. Пам'ятайте: ваш кінцевий продукт повинен викликати сильні емоції.

Підготуйте сценарій. Навіть найвідоміший творець контенту повинен спланувати сценарій, а потім тільки приступати до створення відео.

Інвестуйте в обладнання. При зйомці будинку найголовніше необхідне обладнання - це фоновий набір, студійне освітлення і штатив. Ну і найголовніше якісна камера.


Залучайте аудиторію за перші 10 секунд

Зі зменшенням концентрації уваги стає важко залучити більше людей до ваших відео. За даними Інституту статистичних досліджень мозку, користувач проводить на веб-сайті в середньому 20 секунд, і 20 відсотків глядачів йдуть протягом перших 10 секунд перегляду вашого відео.

Ніколи не починайте відео з кліше вступу; замість цього покажіть кульмінацію на самому початку.


Створюйте мініатюри YouTube

Вам потрібні ідеальні ескізи YouTube, на які користувачі відразу ж натискають. Всі значки повинні відповідати змісту і назві відео і відповідати їм. Спробуйте розповісти історію за допомогою ескізів, щоб привернути увагу аудиторії. Тема і значок відео повинні передавати разом додаткову історію. Спробуйте дотримуватися цих порад по створенню власних мініатюр:

Вибирайте стандартні розміри відео, тобто 1280 × 720 або 1920 × 1080 пікселів.

Обов'язкова наявність якісних зображень.

Використовуйте заголовок відео на основі мініатюри, щоб привернути увагу.

Формати зображень JPG, PNG, GIF, BMP або TIF.

Виберіть співвідношення сторін 16: 9.

Використовуйте емоції.


Зосередьтеся на SEO для YouTube

YouTube - це пошукова система, яка використовує кілька сигналів ранжирування для організації результатів пошуку. Важливо розуміти основні сигнали ранжирування і старанно працювати, щоб отримати більше переглядів і трафіку. Для початку вам необхідно підготувати цільові ключові слова і ввести їх окремо, щоб сформувати список пропонованих пошукових запитів. Деякі ключові слова більш конкурентоспроможні, і їх може бути складно ранжувати.

Процес оптимізації ключових слів для YouTube повинен включати:

SEO для заголовків відео на YouTube: почніть заголовок з цільового ключового слова. Не потрібно ламати голову чимось складним; виберіть простий і лаконічний.

SEO для опису відео на YouTube: використовуйте цільове ключове слово хоча б один раз. Ви повинні знати, що ваш опис враховується при упорядкуванні результатів пошуку. Уникайте переповнення ключовими словами.

SEO для тегів відео YouTube: Ваші теги невидимі для користувачів YouTube (крім тих, які використовують спеціальне розширення Chrome). Ви повинні помітити свої відео, щоб продемонструвати свою релевантність алгоритмам YouTube.

Спробуйте всі можливі способи націлити на свої основні і другорядні ключові слова, щоб підвищити рейтинг по пошуковим запитам.

Слідкуйте за тривалістю відео

Середня тривалість відео - близько п'яти хвилин. За останні кілька років збільшення тривалості відео на YouTube стало тенденцією до збільшення утримання аудиторії для підвищення рейтингу. В наші дні маркетологи вважають за краще зберігати відео до восьми хвилин або довше, оскільки вони можуть розміщувати в відео рекламу в середині ролика.

Ютубери також створюють довші відео, тому що вони дають більше часу для розуміння історії та встановлення міцного зв'язку з брендом. Ви можете легко поекспериментувати з довжиною відео, щоб визначити, що найкраще підходить для максимальної взаємодії.

Співпрацюйте з іншими творцями контенту

Ви повинні пам'ятати, що кінцевою метою контент-маркетингу YouTube є створення справжнього контенту і збільшення кількості потенційних клієнтів. Його присутність не повинна зменшувати вашу здатність досягти певної мети.

Регулярно проводьте прямі трансляції

Живе відео - це остання тенденція, яка найближчим часом нікуди не дінеться. YouTube надає відео в прямому ефірі протягом багатьох років, навіть запустивши нині неіснуючий YouTube Live в 2008 році. Додатки для соціальних мереж, такі як Facebook і Instagram, пропонують функції відео в реальному часі, а YouTube пропонує свої власні функції прямої трансляції. Ви також можете використовувати його для створення вебінарів, інтерактивних навчальних програм, демонстрацій продуктів.


Проведіть конкурс або роздачу подарунків на YouTube

Ваші користувачі чекають конкурсу та розіграшу призів. Це спонукає людей підписуватися на ваш канал і брати участь. В обмін попросіть відвідувачів поставити лайк, прокоментувати і підписатися на ваш канал. Просто дотримуйтесь цих порад, щоб успішно провести конкурс в соціальних мережах.

Після проведення одного конкурсу постарайтеся набратися терпіння і уважно вивчіть коефіцієнт припинення підписки і показники залученості. Таким чином, наступного разу ви будете знати, що підготувати, щоб привернути увагу аудиторії, не втрачаючи часу, зусиль і грошей.

Взаємодійте зі своєю онлайн спільнотою

Ця платформа відома своєю процвітаючою спільнотою, де користувачі взаємодіють один з одним за допомогою лайків і коментарів. Приємно мати відкриті стосунки з передплатниками, щоб зміцнити їх. Коли у вас буде час, постарайтеся поставити лайк або закріпити коментарі клієнтів або просто подякувати.

Підготуйте свій власний плейлист

Якщо у вас є набір вебінарів або серіалів по одній і тій же темі, подумайте про те, щоб перетворити їх в набір для відтворення. Групування всіх ваших відео в плейлист YouTube допоможе вашим глядачам знайти все в одному місці без ручного пошуку або переходу до наступного відео. Це відмінна альтернатива для збільшення кількості передплатників, яка утримає людей на вашому каналі. В якості додаткового бонусу ви отримаєте добре організований відеоконтент.

Наприклад, Netflix допомагає користувачам знаходити телешоу та фільми за допомогою функції «колекції». Тут назви підбираються експертами і об'єднуються в колекції на основі аналогічних чинників, таких як жанр, тон, сюжетна лінія і риси характеру.

Додайте заклики до дій

Заклики до дії (CTA) - це інтерактивний елемент, який допомагає стимулювати кліки, продаж та залучення потенційних клієнтів. Постарайтеся не здатися дратівливим і використовуйте CTA правильно. Чітко і стисло повідомляйте, які дії потрібно зробити користувачам.

Спростіть завдання для вашої цільової аудиторії, додавши посилання на свій веб-сайт в кінці, щоб допомогти людям зрозуміти наступний крок. Розкажіть про свою мету і розумно викладіть її в своєму відео. Повірте - ваші зусилля будуть винагороджені в довгостроковій перспективі.

Збільшення вашої аудиторії на YouTube не відбувається випадково. Вам потрібно використовувати різні рекламні тактики, час і зусилля, щоб залучити більше уваги до вашого каналу. Переклад з блогу seoblog.com.