коментарів
Поділитися статтею:

17 безкоштовних способів просування Instagram для бізнесу

30.12.2020 5693 на прочитання 13 хвилин

Instagram - це один з кращих безкоштовних інструментів для виходу на цільовий ринок з сотнями мільйонів активних користувачів в день. Але не можна просто додавати в публікації і чекати результатів. Регулярні публікації важливі, але вони повинні бути частиною ширшої стратегії просування вашого профілю Instagram. Чим більше користувачі знайомі з вашим брендом на цій платформі, тим більше довіри до вас, і тим ефективніше будуть інші ваші маркетингові зусилля. Що чудово, так це те, що існує безліч способів просування вашого облікового запису Instagram - і все це безкоштовно. У цій статті розповімо про 17 таких стратегій.instagram

Причини просування бізнесу через Instagram

Просувати бізнес в цілому нескладно, але давайте поговоримо про те, чому просування вашого бізнес-профілю в Instagram варто вашого часу.

Instagram - другий за завантаженням безкоштовний додаток в магазині додатків Apple. Instagram - третя за популярністю платформа соціальних мереж в світі з 1 мільярдом активних користувачів на місяць і 500 мільйонами активних користувачів в день.

Instagram є найбільш гендерно-нейтральною з платформ соціальних мереж: 50,9% жінок і 49,1% чоловіків, що означає, що ваші рекламні акції корисні для підключення до обох сегментів вашої цільової аудиторії.

Клієнти: з такою великою користувальницької базою ви можете бути впевнені, що охоплюєте великий відсоток свого цільового ринку в Instagram. А завоювання довіри і побудова відносин за допомогою такого широко використовуваного додатка допоможе вам залучити й утримати більше клієнтів.

Перш, ніж ви почнете просувати свій аккаунт в Instagram, спочатку переконайтеся, що ви налаштовані максимально ефективно просувати свій обліковий запис. Це передбачає наявність бізнес-профілю, публікацій та заповнення біографії.

1.Переконайтеся, що у вас є бізнес-аккаунт в Instagram.

Перш ніж почати залучати більше людей до свого облікового запису Instagram, переконайтеся, що ваш обліковий запис відноситься до бізнес-профілю. Якщо ви використовуєте особистий обліковий запис для свого бізнесу, переключитися на бізнес-аккаунт насправді дуже просто. У правому нижньому кутку головного екрану виберіть значок людини, а потім колесо в правому верхньому куті екрану. Ви потрапите на екран «Параметри», де зможете вибрати «Перейти до бізнес-профілю».

2.Заповніть свій профіль.

Будучи візуальною платформою, неповні профілі в Instagram вкрай непривабливі. Щоб заповнити бізнес-профіль, додайте корисну інформацію про ваш бренд, використовуйте високоякісне зображення у профілі, включіть посилання на свій веб-сайт або цільову сторінку в свою біографію.

3.Зробіть себе видимим

Ви не зможете просувати свій аккаунт в Instagram і заробляти більше передплатників, якщо вони не можуть вас знайти. Так що просто перевірте, щоб переконатися, що ваш профіль загальнодоступний. В іншому випадку ваші повідомлення можуть бачити тільки ті, хто вже підписаний на вас.

Одночасне використання різних платформ для залучення підписників

Цифровий маркетинг не відноситься до одного каналу зокрема. Ефективна стратегія передбачає одночасне використання декількох каналів, і завдяки узгодженості контенту, створює цілісну систему, яка взаємодіє одна з одною для досягнення результатів. Ось, як можна використовувати різні інші маркетингові канали для безкоштовного просування свого облікового запису Instagram:

Електронна пошта

Додавати значки соціальних мереж використовуваних платформ в нижній колонтитул маркетингових листів або навіть в свій підпис для звичайних листів це хороша ідея. Це не сприятиме зовнішньому просуванню облікового запису в Instagram, але дає аудиторії ще одну точку доступу до вашого профілю. Крім того, в вашому списку розсилки є певні сегменти, які є або лояльними клієнтами, або висококваліфікованими лідами, тому шанси, що вони можуть потрапити в ваш аккаунт Instagram через один з ваших листів, значний. Ви також можете відправляти маркетингові електронні листи, які безпосередньо просувають ваш аккаунт в Instagram. Якщо проводите конкурс, роздачу подарунків або захід, ви можете направити читачів в свій профіль в Instagram, щоб вони могли взяти участь.

Ваш сайт

На цьому етапі клієнти очікують, що значки соціальних мереж будуть перебувати на веб-сайті компанії, як правило, внизу в нижньому колонтитулі, тому обов'язково додайте ці значки і посилання. Крім того, якщо ваш бізнес сильно залежить від візуальних ефектів (наприклад, фотографії до і після, красиві пейзажі, дизайн інтер'єру); якщо ви фотограф або дизайнер; або якщо у вас є стрічка продуктів в Instagram.

Три безкоштовних способи підключити сторінку вашого сайту до стрічки Instagram:

1) Підключення стрічки Instagram за допомогою коду, якщо ви розбираєтеся в технологіях.

2) Безкоштовні плагіни для тих, хто використовує WordPress, наприклад, Smash Balloon.

3) Безкоштовні інструменти, такі як Forever-Free Instagram Widget від EmbedSocial для веб-сайтів.

Через інші соціальні мережі

Якщо у вас багато передплатників або високий рівень залученості в інших соціальних мережах, таких як Facebook, Twitter або LinkedIn, використовуйте ці платформи в якості інструментів перехресного просування для свого облікового запису Instagram. Ви можете зробити це, використовуючи прямі заклики до дії, просуваючи посилання на свою біографію в Instagram або публікуючи свої останні фотографії та відео з Instagram на цих платформах. Оскільки багато людей активні в більш ніж однієї соціальної мережі, ви зможете переконати деяких підписатися на вас і в Instagram.

Використання принципів побудови відносин для просування в Instagram.

Наведені нижче стратегії допомагають просувати ваш обліковий запис Instagram, а також створюють відчуття спільноти навколо вашого бренду і дають передплатникам право вибору.

Почніть з сім'ї і друзів. Ця порада особливо корисна для малого або місцевого бізнесу, а також для тих, хто тільки починає займатися маркетингом в Instagram. Навіть, якщо вони не просувають ваш аккаунт безпосередньо, їх взаємодія з вашим профілем буде відображатися в їх стрічці, і таким чином їх підписники зможуть дізнатися про вас.

Зробіть взаємодію з підписниками пріоритетним напрямком.

Підписникам подобається, коли їх чують, тому чим більше ви відгукуєтеся на їх коментарі, тим більше коментарів ви отримаєте. Але не реагуйте тільки на свою участь; активно ставте лайки і коментуйте повідомлення інших акаунтів і підписуйтесь на них у відповідь. Кожне з цих дій органічно просуває ваш обліковий запис Instagram, в той же час, зміцнюючи ваші відносини з аудиторією.

Діліться призначеним для користувача контентом.

Призначений для користувача контент може підвищити вашу залученість в Instagram, а також просувати ваш бізнес. Немає кращої форми рекламного контента, ніж реклама реальних клієнтів. Велика частина користувацького контенту створюється природним чином, але ви також можете запросити його безпосередньо - через конкурс або будь-яке простий і захоплюючий захід по взаємодії.Наприклад, попросіть своїх клієнтів поділитися фотографіями, на яких вони зображені, використовуючи свій улюблений продукт. Ця стратегія може надихнути ваших передплатників відзначати тих, хто ще не підписаний на ваш аккаунт в Instagram. Просто переконайтеся, що ваші зусилля приводять до появи передплатників, зацікавлених у вашому бізнесі.

Підписуйтесь на впливових осіб Instagram і спілкуйтеся з ними.

Співпраця з впливовими особами може дійсно підвищити вашу популярність в Instagram, але ви також можете просто взаємодіяти з ними таким чином, щоб підтримати їх бренд, а також надати вам додаткову популярність.

Додатковою перевагою цієї стратегії є те, що регулярна взаємодія з впливовими особами може допомогти вам залишатися в курсі галузевої інформації і популярних тенденцій у вашій ніші.

Публікуйте корисні повідомлення.

Це один з перевірених способів безкоштовно просувати свій аккаунт в Instagram, а точніше - просувати свій бізнес в цілому. Привабливий, цікавий і корисний контент дає користувачам привід підписатися на вас. Ось кілька ідей і порад по створенню корисного контенту:

Класичний пост в блог - це пост в Instagram, що містить заголовок або короткий виклад повідомлення в блозі, а потім посилання на нього.

Повідомлення з довгими витримками: витягніть ключові пункти з найбільш ефективних повідомлень блогу і включіть їх в повідомлення Instagram з відповідним візуальним оформленням.

Контент з інших джерел: діліться галузевою статистикою за допомогою діаграм, графіків та інших привабливих візуальних елементів, обов'язково позначаючи вихідне джерело. Якщо ви постійно надаєте високоякісний контент, використовуючи свій унікальний бренд, ваш обліковий запис Instagram обов'язково отримає міцну репутацію і передплатників.

Публікуйте захоплюючі високоякісні зображення.

Вам не потрібно бути професійним фотографом або мати дороге обладнання, щоб створювати привабливі і захоплюючі зображення для Instagram. У самому Instagram і інших додатках є безліч безкоштовних інструментів для редагування фотографій і відео, які допоможуть вам створювати привабливі і якісні зображення, наприклад, Canva або Layout.

Публікуйте в певний час.

Важливо регулярно і послідовно публікувати повідомлення в Instagram, але ви мало що зробите для просування свого облікового запису, якщо не будете розміщувати публікації в потрібний час. «Слушна нагода» залежить від вашої цільової аудиторії, типу бізнесу і інших чинників.

Наприклад, якщо ваш цільовий ринок складається в основному з керівників, найкращий час для публікації може бути в кінці роботи, близько 17:00 або під час їх ранкової поїздки на роботу. Але, якщо ваша аудиторія - це матері маленьких дітей, найкраще публікувати контент пізнім ранком. Експериментуйте і подивіться на свою аналітику, щоб визначити час, протягом якого публікації будуть найбільш ефективними для просування вашого профілю Instagram.


Задавайте питання в своїх повідомленнях.

Використання підписів або питань, що відноситься до вашої ніші, - відмінний спосіб підвищити залученість і прискорити зростання вашого Instagram. Подумайте про питання, на які буде цікаво відповісти, чи про теми, які важливі для вашої цільової аудиторії; також уникайте занадто особистого або суперечливого, оскільки в результаті ця взаємодія може прийняти неприємний оборот.


Завжди використовуйте #hashtags.

Коли справа доходить до просування вашого профілю в Instagram, хештеги дуже важливі. Використовуйте відповідні хештеги в своїх повідомленнях та історіях, щоб виділити свій обліковий запис:

Хештеги на основі розташування. Це допоможе вам підвищити впізнаваність бренду в вашому місцевому співтоваристві і привернути увагу найближчих клієнтів.
Галузеві хештеги. Ці хештеги можуть допомогти вашому профілю Instagram виділитися.
Популярні хештеги: цікаві хештеги, креативні хештеги, наприклад, присвячені дням тижня, можна використовувати разом з вашими більш цільовими хештегами.

У своїх повідомленнях можна використовувати до 30 хештегів, але це не означає, що вам слід використовувати їх усі. Зосередьтеся на тих, які будуть просувати ваш аккаунт для потрібної аудиторії.

Використовуйте функції Instagram для просування свого облікового запису. Stories, Story Highlights, IGTV в Instagram має безліч функцій, які допоможуть вам створити і просувати свій профіль. Ось кілька безкоштовних стратегій, які можна спробувати:

Регулярно публікуйте свої історії в Instagram.

Історії з Instagram схожі на маленькі альбоми для вашого бізнесу, які можуть містити зображення, відео, стікери, опитування і багато іншого. Контент оновлюється кожні 24 години, тому це відмінне місце для демонстрації більш сирого і прозорого контенту, який допомагає зробити ваш бізнес цікавим. Користувачі люблять Instagram Stories, тому регулярне використання цієї функції - це один з кращих способів самореклами вашого профілю.


Використовуйте Instagram Story Highlights.

Це добірки контенту, який ви раніше публікували в своїй історії Instagram. Зазвичай вони називаються «альбомами» і можуть бути згруповані за різними категоріями. У Instagram Story Highlights чудово те, що вони не зникають, як історії; вони постійно живуть у вашому профілі, прямо під вашим розділом біографії і над вашою звичайною стрічкою.


Використовуйте IGTV.

IGTV (Instagram TV) працює аналогічно YouTube і звичайного телебачення, оскільки користувачі можуть перегортати канали своїх улюблених акаунтів або тем.

Для цього потрібна мінімальна робота. Завантаження вашого першого відео IGTV автоматично створить унікальний канал вашого бренду. Крім того, ви можете перепрофілювати або навіть повторно публікувати вже створені відео на Facebook і YouTube, потенційно отримуючи доступ до абсолютно нового сегменту ваших передплатників в Instagram.


Використовуйте Instagram Live.

Проведення навчальних програм, семінарів, інтерв'ю через сеанс Instagram Live - ще один відмінний спосіб просунути свій обліковий запис. Не забудьте заздалегідь повідомити своїм передплатникам, що у вас буде пряма трансляція, щоб вони допомогли розповсюдити інформацію, а ви могли збільшити кількість глядачів. Бачити, як ви або хтось у вашій компанії щось говорите або демонструєте, - це ефективний спосіб зміцнити довіру.


Анонсуйте оновлення і рекламні акції.

Якщо ви проводите будь-який розпродаж, запускаєте новий продукт або послугу або хочете оголосити, що популярний товар знову в наявності, опублікуйте їх в своїй стрічці Instagram або в історії. Коли передплатники дізнаються, що ви постійно використовуєте цей канал для отримання інформації, яку не можна пропустити, вони будуть частіше перевіряти вашу стрічку і поділяться вашим обліковим записом з іншими. Тільки будьте обережні, щоб у вашій стрічці не було занадто багато рекламних повідомлень, це може мати протилежний ефект для вашої аудиторії.


Користуйтеся трендами.

Говорячи про тренди, це можуть бути потужні інструменти для просування вашого облікового запису в Instagram. Тенденція може бути такою ж простою, як використання нової функції Instagram, такою же захоплюючою, як виконання новітнього вірусного виклику.

Публікація якісних і зі смаком постів на актуальні теми, швидше за все, призведе до того, що ваші підписники будуть робити репости в своїх мережах, ще більше розширюючи ваше охоплення і допомагаючи зміцнити основні цінності вашого бренду. Але не забувайте використовувати пов'язані хештеги.


Не зовсім безкоштовний спосіб розкрутити свій аккаунт в Instagram - реклама.

Це не безкоштовна тактика, але все ж включимо її сюди. Кілька основних переваг правильно налаштованої реклами в Instagram. Оскільки це візуальна реклама, ви можете красиво просувати свій бізнес серед своєї аудиторії, одночасно підвищуючи впізнаваність бренду. Реклама в Instagram часто виглядає, як звичайна публікація. Це не завжди добре, оскільки користувачі часто можуть відчувати себе обдуреними, натискаючи на оголошення, але з точки зору користувацького досвіду це дійсно забезпечує більш плавну прокрутку стрічки. Ви також можете запустити Instagram Story Ads або використовувати Instagram Shopping, якщо у вас є бюджет на платні стратегії просування.

Тепер, коли у вас є ідеї про те, як просувати свій аккаунт, чому б не розробити план? Виберіть одну або кілька з цих стратегій і тимчасові рамки, встановіть кілька цілей і побачите відчутні вигоди.

Просування вашого профілю Instagram допоможе вам створити якісну аудиторію передплатників, які не тільки зможуть отримати вигоду з ваших продуктів і послуг, але також нададуть корисні відгуки та розкажуть про ваш бізнес. Цей тип взаємодії в кінцевому підсумку допоможе вам завоювати довіру і залучити більше клієнтів за допомогою вашої маркетингової стратегії в Instagram. Переклад з блогу wordstream.com.


Close Screen
Alla Rud
Статей: 1186
Оцініть статтю:


Дякую за відгук
Рейтинг: 5 з 5 Голосів: 2