0 коментарів
Поділитися статтею:

35 ідей для вашого блогу, які однозначно стануть популярними

13.07.2021 0 126 на прочитання 14 хвилин

У статті зібрано 35 типів ідей, тем і підходів, які принесли величезний успіх блогерам в минулому і будуть продовжувати робити це в майбутньому. Ви можете скористатися цими ідеями і втілити їх у своєму блозі найближчим часом.

Практичні інструкції

Люди взагалі ненавидять читати інструкції по експлуатації. Їм набагато легше погуглити і знайти інформацію, як щось зробити. Наприклад, проект WikiHow став шалено популярним, грунтуючись тільки на статтях з практичними рекомендаціями. Чому б і вам не написати щось в цьому роді на ваш блог для залучення читачів? Наприклад:

Політика

Політика популярна протягом кожного сезону виборів. На національному або місцевому рівні знайдіть політичну тему для обговорення та приєднуйтеся до цієї розмови. Однак політика може бути ризикованою. Люди, як правило, дійсно поляризовані з політичних питань, тому будьте готові до деяких суперечностей.

Бекон

Здивовані? Всі люблять бекон. Huffington Post - один з найпопулярніших онлайн-блогів, в якому є цілий архів статей про бекон. Тому, якщо у вас є про що написати на таку тему, то чому б і ні? Ця тенденція не скоро зникне, так що приєднуйтесь.

Рецепти

Рецепти - відмінний спосіб збільшити відвідуваність вашого блогу. Завжди є нова дієтична течія, наприклад, сьогодні Whole30 - це вчорашній Аткінс, тому знайти нові рецепти досить просто.

Гіди для початківців

Перш ніж ви зможете переконати когось у тому, що розбираєтеся в просунутих речах, почніть зі 101 керівництва для початківців. Кожен повинен з чогось починати.

Керівництва для початківців - це популярний спосіб, яким блогери створюють органічний пошуковий трафік з самого початку.

Вичерпні інструкції

З іншого боку, експерти з предметної області завжди шукають найбільш надійні і вичерпні керівництва в своїй галузі знань. Словосполучення "повна інструкція" ви зможете замінити на: Основна інструкція; Інструкція без цензури; Остання інструкція по ____, яка вам коли-небудь знадобиться

Кожний раз, коли ви пишете інформативний посібник, підкріплюйте його статистикою. Використовуйте дані тільки з авторитетних джерел і перевіряйте інформацію. Додавання даних у ваші керівництва показує вашим читачам, що ваш контент є законним. Ви не просто черпали ідеї з повітря. Ви знайшли час, щоб провести дослідження, а потім сформували думку на основі своїх висновків.

Це допоможе вам отримувати трафік зі звичайних пошукових запитів, а також через зворотні посилання щоразу, коли інший сайт використовує ваше дослідження, як джерело інформації. Якщо ви в чомусь є експертом, створення повного керівництва - це, в кінцевому рахунку, відмінний спосіб вести найпопулярніший блог.

Це допоможе вам отримувати трафік зі звичайних пошукових запитів, а також через зворотні посилання.


Поширені запитання

Часті питання - золота жила для блогів в будь-яку епоху. Майте на увазі, що створення відповідей на типові запитання не завадить користувачам задавати додаткові питання. Алгоритм Google використовує питання,які часто задаються, як частину своєї мережі знань. Якщо вам пощастить, ви можете зайняти перше місце в цьому бажаному списку.

Інтерв'ю

Кращий спосіб виділитися з океану блогерів - отримати інформацію від галузевих експертів. Будь то люди з вашої команди чи представники інших компаній, влаштовуйте інтерв'ю, щоб отримати цінні знання від професіонала.

На щастя, вам не обов'язково перебувати в одній кімнаті зі співрозмовником, щоб поговорити з ним. Придумайте список питань, які можуть зацікавити вашу аудиторію, та відправте його по електронній пошті. Ви також можете публікувати питання через Twitter або інший канал в соціальних мережах.

Особисті історії

Хоча особисті історії можуть не бути ключовими елементами, які вам потрібні, вони, як і раніше, є цінним доповненням до будь-якого блогу. Поділившись особистими історіями, ви даєте читачам можливість торкнутися вашого бізнесу на особистому рівні, що допомагає зміцнити близькість до бренду. Навчитися розповідати історії - це мистецтво. Як тільки ви опануєте цей навик, якість ваших повідомлень в блозі покращиться. Хороша історія буде тримати ваших читачів в напрузі. Ви повинні розуміти, який вплив на наш мозок надає розповідь.

Коли читачі відчувають емоційну реакцію на вашу історію, з їх мозку виділяється дофамін. Використовуйте цю інформацію в своїх інтересах. Кращі історії написані для того, щоб викликати якісь емоції, якими б вони не були.

Вибір залишається за вами. Може бути, ви хочете, щоб ваші читачі сумували або злилися, читаючи ваші повідомлення. А деякі з вас можуть віддати перевагу викликати радість, здивування або любов. Якщо ви можете змусити своїх читачів відчувати емоції, вони з більшою ймовірністю продовжать читати блог. В результаті вони повернуться, щоб прочитати більше в майбутньому.

Благодійність і активізм

Про будь-які благодійні акції, заходи або активізм, які ви підтримуєте, слід повідомляти в блозі. Такі краудфандінгові сайти, як KickStarter, IndieGoGo, GoFundMe і т. д., звертаються до добра в людях і, демонструючи свою активність в цих спільнотах, можуть розширити коло читачів.

Огляди продуктів

Огляд продуктів та послуг - ще один відмінний спосіб підвищити відвідуваність вашого блогу. Огляди продуктів не тільки є надійним інтернет-ресурсом, що привертає трафік, але і джерелом доходу для блогерів. Якщо ви хочете миттєво монетизувати свій блог, це розумний крок. Роблячи посилання на сторінки продуктів через партнерські посилання, такі як Amazon Affiliates, ви можете майже повністю монетизувати блог на оглядах продуктів.

Наприклад, ви можете зробити огляд хостингу від ГіперХост і "вшити" своє партнерське посилання для заробітку (22% від усіх замовлень хостингу довічно).

Останні новини

Використовуйте свій блог, щоб обговорювати найсвіжіші новини. Коли справа доходить до останніх новин, час вирішує все. Не завжди краще бути першим, хто розповість історію. Іноді краще почекати, щоб опублікувати свій контент, поки не будуть встановлені всі факти.

Викриття міфів

У кожній індустрії є факти і вигадка, тому такі шоу, як «Руйнівники міфів», стали такими популярними. Чи існують деякі поширені помилки або міфи щодо вашої галузі або ніші? Складіть список, а потім використовуйте його, щоб створити дійсно цікавий пост для вашої аудиторії.

Тим не менш, переконайтеся, що ви підтверджуєте свої претензії. В іншому випадку читачі втратять інтерес, коли зрозуміють, що читають тиради когось, хто дійсно не розуміє, про що говорить. Підходьте до написання такої статті з метою надати якомога більше корисної інформації.

Автоматизація

Для підприємств B2B автоматизація - трендове слово, тому будь-які повідомлення про способи автоматизації - це золота жила в Інтернеті. Тема автоматизації дуже широка. Вам потрібно буде вибрати тип автоматизації, щоб залучати по-справжньому цінний трафік.

Інструкції по пошуку і усуненню несправностей

Керівництва по усуненню неполадок говорять про проблеми, які багато претендентів хочуть усунути. Вони хочуть вирішити проблему, і це саме те, що допоможе зробити ваше успішне керівництво щодо усунення неполадок в блозі.

Конкурси

Відмінний спосіб зацікавити і нагородити читачів - це провести конкурс. Колись конкурси мали погану репутацію, як шахрайські або дешеві, але тепер вони повертаються, як цінний метод управління трафіком.

Поради на всі випадки життя

І Lifehaker, і Lifehack стали відомі завдяки цінним порадам читачам практично по кожній темі. Життєва порада, незалежно від предмета, є цінним товаром в будь-якому блозі.

Поради по продуктивності

Люди хочуть працювати більше і швидше і завжди шукають інструменти, технології або поради, які допоможуть їм це зробити. Поради по продуктивності - це хліб з маслом для багатьох онлайн-блогів.

У свої майбутні повідомлення в блозі включайте цікаві поради по продуктивності, будь то демонстрація того, як ваш продукт або послуга підвищує продуктивність, або обмін інформацією про те, які поради та рекомендації щодо продуктивності працюють для вас. 

Подорожі

Незалежно від того, наскільки ми зайняті в повсякденному житті, подорожі завжди будуть популярною темою для пошукових запитів в Інтернеті. Люди завжди подорожують - або, принаймні, вони цього хочуть. Всі ми хочемо відправитися в екзотичне і нове місце. Завжди вітаються будь-які поради, як зробити це дешево. Залежно від сезону, ви можете написати про фізичні місцях, які ваша аудиторія може шукати, наприклад, Ямайку.

Які блоги виграють від статей про подорожі? Знайти зв'язок може бути не так вже й складно. Візьмемо, наприклад, ToDoIst. Вони продають додаток для підвищення продуктивності. Але вони пишуть про подорожі. Навіть такі виробники камер, як GoPro, можуть опублікувати кілька цікавих статей про подорожі, якими можна поділитися. Evernote знає, що подорожі - це тема, якою можна поділитися, і в її блозі є безліч статей про подорожі.

Історичні події

Уроки історії - відмінний спосіб наповнити блог корисною інформацією. Блогери зі стажем часто стежать за поточними подіями, тому періодичні "набіги" на історію допомагають створювати корисний і затребуваний контент.

Гіфки і меми

Buzzfeed був популярний не тільки завдяки спискам. Також на сайті широко використовуються меми та гіфки. Гіфки дають людям можливість побачити відео та, як правило, розважають. Чому б не зробити розважальну статтю з добіркою гіфок або мемів?

Історії з гумором

У цьому світі завжди знайдеться місце для гумору. Постами, які змушують людей сміятися, діляться в соціальних мережах. Buzzfeed, The Onion, Clickhole і BoredPanda не дарма є одними з найбільш популярних сайтів у світі.

Поради для батьків

Мами-блогери проводять конференції та з'їзди по всій країні, вчать людей йти по їх стопах і розвивають стійку індустрію. Папи-блогери також стають популярними і шанованими джерелами інформації. Якщо тематика вашого блогу дозволяє таку статтю, значить її однозначно слід написати.

Майбутні Події

Ви завжди можете визначити наближаючу подію по шуму в блогосфері. Будь то глобальні події, такі як Олімпійські ігри, або місцеві події, такі як концерт чи читання книжок, події насичують багато з найпопулярніших пошукових запитів в Інтернеті. Візьміть обов'язково цю інформацію для свого блогу.

Інтернет-зірки

Партнерство з найбільшими зірками Інтернету допомагає розширити коло ваших передплатників, тому багато творців контенту об'єднуються, щоб залишатися конкурентоспроможними. Знаходьте тих, хто має близьке відношення до вашої тематики.

Технічна підтримка

Компанії, що пропонують технологічні послуги, обладнання або програмне забезпечення, часто включають технічну підтримку в свої блоги. У Microsoft, Google і Facebook є великі онлайн-бази знань, і вони тільки ростуть разом з іншими.

Ідеї ​​подарунків

Зараз також популярні блоги в Інтернеті, які готують керівництва по подарункам до свят, щоб допомогти споживачам знайти правильні подарунки для своїх колег, друзів і сім'ї в період свят. Партнерські посилання можуть допомогти збільшити дохід від цих статей.

Найкращі моменти

Кращі ____ 2019 року, 2000-х років, цього століття і всіх часів - все це відмінні статті для читання. WatchMojo побудувала цілий бізнес в топ-10 списках, і багато інших слідують їх прикладу. Включення списків кращих матеріалів, присвячених всьому, що пов'язано з вашою галуззю, - відмінний спосіб привернути увагу читача.

Відповіді на коментарі читачів

Відповідаючи на запитання читачів, ви стаєте справжньою людиною,що веде справжню розмову, і дозволяє вирішувати індивідуальні проблеми, щоб довести свою турботу.

Статті-списки

Списки - це один поширений тип повідомлень в блогах. Одна з причин, по якій пости-списки так популярні, полягає в тому, що ваші читачі знають, чого очікувати. Вони можуть прокручувати кожен пункт у списку, не читаючи його цілком. Читачам подобається, коли контент прямий і організований.

Інфографіка

Як вже говорили раніше, вам потрібно включати візуальний контент в свої повідомлення в блозі. Але ви можете вивести цю стратегію на новий рівень, публікуючи повідомлення в блогах, які майже повністю представляють собою інфографіку.

Ймовірно, у вашому розпорядженні безліч фактів і статистики про ваші ніші і галузі. Зберіть релевантні з них і використовуйте їх, щоб створити привабливу інфографіку, якою можна поділитися в своєму блозі. Інші веб-сайти завжди шукають контент, який допоможе поліпшити їх повідомлення в блогах. Якщо ви зможете створити актуальну, точну і візуально привабливу інфографіку, ці сайти будуть використовувати її в своїх блогах. В результаті ви отримаєте вказівку на джерело зображення. Люди, які бачать вашу інфографіку на інших сайтах, можуть бути схильні вибрати посилання, щоб перейти на ваш сайт. Крім того, ці посилання також поліпшать ваш SEO-рейтинг.

Фітнес і здоровий спосіб життя

На щастя, існують натовпи людей, які хотіли б просто прокинутися з шістьма кубиками преса. Ось чому завжди є щось нове, що допоможе вам у цьому. Поки наука продовжує відкривати нові речі, будуть нові відкриття, про які варто поговорити - ідеальний варіант для публікацій в блогах! Пости в блогах про фітнес історично були одним з найпоширеніших жанрів контенту в Інтернеті. Залежно від вашої галузі ведення блогу про фітнес може працювати добре.

Почніть цей процес з пошуку в Google кращих фітнес-блогів і переглядайте їх, щоб дізнатися, про що говорить фітнес-індустрія. Напишіть про це пост, зв'яжіть його зі своїм бізнесом, і все.

Гроші та фінанси

Інтернет переповнений людьми, які хочуть поліпшити свої фінанси, вибратися з боргів, скласти плани на майбутнє і т. п. Це відмінна тема для блогу, і вона відмінно підходить для освітлення потенційних фінансових переваг, які дає ваш продукт або послуга.

Секрети особистого успіху

Ні, ми не говоримо видавати всі свої секрети. Краще встановіть більш тісний зв'язок зі своєю аудиторією, надавши їм інформацію про свої ділові практики і процеси «з перших вуст». Вся справа в прозорості і достовірності, і це знаходить відгук у читачів. Людям подобається відчувати, що вони володіють особливими знаннями. Може бути, пора відкрити завісу і поділитися своїми секретами в блозі. Деякі теми настільки великі, що не можуть бути адекватно висвітлені в одному пості - навіть в довгому. Коли ви зіткнетеся з одним з них, подумайте про те, щоб розбити його на серію для ваших читачів.

Ви також можете придумати щотижневу або щомісячну функцію публікації для свого блога. Наприклад, ви можете висвітлювати події, пов'язані з вашою нішею, в соціальних мережах щопонеділка або пропонувати новий продукт або послугу щомісяця.

Історії успіху ваших клієнтів

Якщо пощастить, задоволені клієнти час від часу будуть зв'язуватися з вами, щоб висловити свою подяку. Коли це станеться, запитайте їх, чи можете ви розмістити їх коментарі в блозі вашої компанії. У цьому типі повідомлень почніть з опису проблеми, з якою зіткнувся клієнт. Якщо можливо, включіть додаткові коментарі від реального клієнта, щоб зробити публікацію особливо цікавою.

Опишіть продукт або послугу, які вони використовували, а потім поясніть, як вони змогли вирішити свою проблему з їх допомогою.


Популярні теми приходять і йдуть. Ви можете вибрати певну тему сьогодні, а на наступний день виявити, що вона не принесла результат. Перераховані вище теми, прийоми і тактики однозначно допоможуть вам добитися популярності в блогосфері. Всі ці цікаві ідеї для вашого блогу з перекладу статті на quicksprout.com. Приклади написаних статтей з блогу хостинг-провайдера ГіперХост.


Close Screen
Alla Rud
Статей: 788
Оцініть статтю:


Дякую за відгук
Рейтинг: 5 з 5 Голосів: 1