Чим замінити Calltouch, Roistat та Utmstat?
Наскрізна аналітика - це збір інформації для відстеження шляху покупця від першого кліка до замовлення, це один із інструментів маркетингу, який дозволяє грамотно розподілити рекламний бюджет. Для заміни програм Calltouch, Roistat та Utmstat можна використовувати ще зручніші альтернативи, наприклад, Ringostat, OWOX, Binotel Calltracking, CallRail, CallTrackingMetrics. У цьому огляді розглянемо особливості кожного сервісу.
Ringostat - телефонія, коллтрекінг та аналітика
Даний сервіс допоможе підвищити продажі, оптимізувати рекламні бюджети та отримати максимальний результат для вашого бізнесу. Що пропонує Ringostat:
- систему коллтрекінгу для відстеження дзвінків клієнтів;
- наскрізну аналітику з рекомендаціями та прогнозами розвитку продажів виходячи з вкладеного бюджету;
- АТС для покращення якості дзвінків;
- онлайн-форма для автоматичного передзвону вашому клієнту після того, як він залишив заявку на сайті;
- сервіс Ringostat Smart Phone для дзвінка лише одним кліком;
- Ringostat Insider - ви дізнаєтесь про всю необхідну інформацію про клієнта для того, щоб якомога успішніше закрити продаж.
- Ringostat Messenger – для використання месенджерів для спілкування з клієнтами.
Ringostat допоможе підвищити продуктивність спілкування з вашими клієнтами та отримувати ще більше заявок. Ringostat – чудова альтернатива сервісу наскрізної аналітики на заміну Calltouch, Roistat та Utmstat.
OWOX – платформа наскрізної аналітики для бізнес-користувачів
OWOX BI – це повнофункціональне програмне забезпечення для бізнес-аналітики, призначене для обслуговування агенцій та стартапів. OWOX BI надає комплексні рішення для Windows. Ця онлайн-система бізнес-аналітики пропонує аналіз даних, візуалізацію даних, індикатори тенденцій/проблем, ключові показники ефективності в одному місці.
Переваги OWOX: зрозуміла в роботі, є технічна підтримка; легка інтеграція із API-платформами; сервіс постійно зростає та розвивається, що дозволяє надавати користувачам оновлення та новий корисний функціонал для роботи наскрізної аналітики.
Binotel Calltracking - швидке налаштування та ефективне використання
Binotel Call Tracking – спеціальний сервіс для швидкого відстеження дзвінків, які прийшли по інтернет-рекламі. Інформація про дзвінок надається у звіті в дрібних деталях: джерело, номер телефону, менеджер, який прийняв дзвінок, час і тривалість розмови, скільки клієнт очікував, рекламна кампанія, ідентифікатор клієнтам та спеціальне посилання в Google аналітику.
З Binotel Calltracking ви точно знаєте, чому прийшов клієнт, що зачепило його в рекламі, чому він зробив/не зробив замовлення, як можна виправити помилки. Це ідеальна та дуже інформативна наскрізна аналітика для вашого бізнесу, для покращення показників та продажів загалом. Binotel Call Tracking – заміна для Calltouch, Roistat та Utmsta.
CallRail – аналітика для відстеження дзвінків на вашому сайті
CallRail – це маркетингова платформа, яка дозволяє компаніям відстежувати телефонні дзвінки, класифікувати потенційних клієнтів та аналізувати ефективність своєї реклами. З CallRail можна створити кілька телефонних номерів, які будуть переадресовуватися на ваш робочий номер. Ви можете розмістити кожен номер телефону в окремій рекламі свого бізнесу, наприклад один у рекламі в метро і один в рекламі Google і ви можете проаналізувати, скільки потенційних клієнтів ви отримали з кожного номера.
Цей продукт ідеально підходить для компаній, які витрачають великі бюджети на рекламу та хочуть аналізувати окупність інвестицій для кожної рекламної кампанії.
Сервіс інтегрується з Housecall Pro, Slack, Zapier, Integrately, Wix, WordPress, Google Analytics, Google Ads, Facebook, Instagram.
CallRail - це добре продумана платформа, що допомагає клієнтам відслідковувати дзвінки, управляти потенційними клієнтами та дізнаватися про рентабельність інвестицій у свої маркетингові кампанії.
Клієнти CallRail загалом дуже задоволені цим інструментом, і єдині недоліки, які відзначають, у тому, що панель інструментів не інтуїтивно зрозуміла для навігації, і може бути багато додаткових витрат коштів.
CallTrackingMetrics - відстеження зовнішніх дзвінків для бізнесу та рекламних агенцій
CallTrackingMetrics – глобальний постачальник аналітики зовнішніх розмов, що надає маркетологам дані для ухвалення стратегічних рішень. Більше 100 000 користувачів, у тому числі The Washington Post, Verizon Connect та ServiceMaster, покладаються на CallTrackingMetrics при прийнятті рішень про рекламу на основі отриманих даних.
Переваги використання:
Багатоканальні дзвінки
Параметри відстеження
Відстеження чатів, використання функції швидкого залучення потенційних клієнтів.
Нескінченні варіанти номерів відстеження для задоволення потреб вашого бізнесу
Відстеження кожної конверсії стимулювання продажів.
CallTrackingMetrics - сервіс для відстеження дзвінків компанії, успішної наскрізної аналітики, як альтернатива Calltouch, Roistat та Utmstat.