коментарів
Поділитися статтею:

Фішки просування у Pinterest |🎙 Підкаст

20.05.2021 на прочитання 10 хвилини

Ю.К. Зазвичай, я багато анекдотів розповідаю, коли в нашому ефірі зустрічаємось з психологом Танею Гнатюк. Особистостні стосунки, і народ багато з цього приводу розповідає анекдотів,али,ви знаєте, я і сьогодні,незважаючи на те, що буду говорити не про особистостні стосунки, також розкажу на початку анекдот.
На початку бувальщина. Якось одна близька мені людина днями каже:” Слухай, то ти виявляється є у Пінтересті?” ( Pinterest-це соц.мережа)
Я кажу:”Ну да! І шо?” Знаєте,чому я це запитую? Був колись такий анекдот. Зустрічаються дві жінки. Одна каже:” Ви знаєте,така біда! Мій чоловік за кожною спідницею! А друга каже:” Не турбуйтесь. Послухайте. Ви знаєте мого песика Фєсю? Да. Так він за кожною машиною бігає,бігає. Ну і шо? Він наздогонить її,а що далі робити він же не знає!”

До чого я. Це я і Пінтерест,наприклад. І тому я зараз із задоволенням послухаю Юрія Прокопишина,нашого невипадкового гостя,маркетинг менеджера компанії ГіперХост,з яким будемо сьогодні говорити,як працює Пінтерест. Можливо,і я щось зрозумію.

Ю.К. Доброго дня,Юро!

Ю.П. Вітаю! Дуже влучний анекдот. Оскільки вже шостий ефір поспіль ми говоримо про соц. мережі і стимулюємо усіх обрати свою соц.мережу, котра надасть йому свободу, перш за все, фінансову. Оскільки соц. мережі-це не лише про спілкування.
Сьогодні ми будемо говорити про Пінтерест. Насправді, не найпопулярніша соц. мережа у світі. Вона лише на 14 місці. 14 місце і дуже специфічна аудиторія, котра дійсно дозволяє нам говорити про те, що є ніші, де можна зайнятися своїм бізнесом і отримати непоганий прибуток.

Сьогодні про Пінтерест, котрий з’явився у 2010 році, а у 2012 році-це був сайт з найшвидшою кількістю нарощеної аудиторії за рік. Відповідно досить популярний, і на це є свої причини.

На сьогоднішній день близько 300-400 млн.користувачів щомісяця-стабільна аудиторія. Більшість з них-це винятково мобільна аудиторія, 82%. Більшість жінок, 60 до 40. Вікова аудиторія 25-35 років-це найбільша група,проте далі на спад іде доволі повільно аудиторія: до 55 років активність ще зберігається,а після 55 років навіть трішки зростає.

Ю.К. Що таке мобільна аудиторія?

Ю.П. Це та аудиторія,користується Пінтерест лише зі своїх смартфонів,з додатку на смартфоні.

Саме головне в будь-якій соц.мережі-це контент. Оскільки основний слоган Пінтерест:” Ділись ідеями”, він якраз і закликає до того, щоб усі користувачі завантажували свій унікальний контент, свою розробку. Це в основному фото,зображення, невеличкі ролики.

Що таке Pin?  Це прищепка, якою ми приколюємо наші ідеї до якоїсь дошки. Ось на цьому будується уся соц.мережа. Ми беремо свої ідеї і начіплюємо на дошку, а потім показуємо цю дошку іншим. Цю дошку можуть знайти за однією ідеєю або всі ваші ідеї за одною дошкою. Кому подобається ваша ідея,можуть відкрипити вашу ідею і прікрипити до своєї дошки. Таким чином всі ідеї розповсюджуються по мережі.

Ю.К. Таким чином,Пінтерест-це сигнальні прапорці для вашого бізнесу.

Ю.П. Можна їх і так розглядати. Існують поняття піни, як твіти, і репіни, коли вашу ідею беруть і прікріплюють собі на дошку. Ідея ваша, проте знаходиться на дошці у сотні і тисяч людей.

Пінтерест має всі основні ознаки соц.мережі. Тут можна підписуватись на інших користувачів, писати їм в особисті, тегати користувачів, залучати когось до дискусії, коментувати піни або дошки інших користувачів, можна створити окремо бізнес сторінку і окремо себе, як бренду, якщо ви просуваєтесь особисто. Єдиний мінус Пінтересту в нашому регіоні це те,що на даний момент не активний рекламний кабінет, проте цим Пінтерест і цікавий. Це чи не єдина соц.мережа,де без вкладів коштів можете непогано просуватися і стати відомим.

Чому  звернути увагу на Пінтерест?

83% користувачів Пінтерест зізнаються, що використовують його, коли планують будь-що: подорож до іншої країни (таким чином вони дізнаються про цікаві місця), ремонт у квартирі(таким чином вони дивляться ідеї інших ремонтів), рецепти, ідеї у дизайні, ідеї у стилі, ідеї картин, тобто 83% користувачів Пінтерест підключаються до мережі для того, щоб надихатися ідеями інших, не красти їх, але надихатися.

78 % зізнаються, що брендовий контент у Пінтерест допомагає приймати рішення. Щоб ви зрозуміли, на даний момент брендового контенту у Пінтерст абсолютна меншість, менше 5 % з усіх інших ідей. Навіть великі компанії, коли розміщують свої ідеї, вони не брендують свої зображення. Їм достатньо мати лише назву своєї дошки, наприклад, дошка компанії, яка займається розробкою одягу, і сотні і тисячі фотографій одягу або людей у цьому одязі просуваються таким чином.

88% людей зізнаються, що їм приємно бачити інші бренди у Пінтерест. Це така не звична річ, нам не звично дивитись на Adidas, коли вони викладають перелік своїх майбутніх ідей. Якщо ми говорили про Інстаграм, що це залаштунки бізнесу, то тут щось дещо глибше, інтимне, ідеї, котрі з’являються в кабінеті якогось дизайнера, прикріплюються на його дошку і стають відкритими для інших користувачів.

58% користувачів Пінтересту кажуть,що він допомагає їм в здійсненні покупок, а 67% зізнаються, що вони проглядають свої репіни перед тим, як ідуть в якійсь магазин. Коли вони йдуть до магазину одягу, вони проглядають, що я там зарепінив, можливо я відклав ідеї, які вже я забув. Так і з інтер’єром, наприклад, коли ви йдете обирати дизайнерські або звичайні речі, просто хочете зберегти собі кольорову гаму.

Ю.К. Підбираєте собі бра.

Ю.П. Ви навіть можете не бути користувачем Пінтерест, але він дозволяє вам промотати кілька ідей. Ви часто зустрічали це, можливо ви просто не звертали увагу, що ви користувач Пінтерст вже сьогодні. Пінтерест вже впливає на здійснені вами покупки.

З відомих магазинів середня статистика показує, що коли переходи йдуть з Пінтерест, це в середньому приносить 59$ з однієї покупки. Наприклад,з Фейсбуку 55$, тобто в Пінтерест навіть більш платоспроможна аудиторія.

Кому не варто займатись Pinterest

Окремо варто зазначити, кому не варто займатись просуванням через Пінтерест. Ця соц.мережа однозначно не для всіх. Це потрібно розуміти.

1. Перш за все, якщо у вас локальний бізнес. Дуже важко буде просунутись у глобальному Пінтересті,якщо у вас перукарня у центрі Вінниці. Краще зорентуватися на іншій соц. мережі. Попередньо ми багато про них говорили. Якщо ви не можете надати послуги іншою мовою,якщо ви,наприклад,якійсь коуч або ви проводите якісь тренінги і не можете зробити це англійською мовою,швидше за все Пінтерест обмежить вашу аудиторію,і ви не зможете розкритися по повній.

2. Якщо ви не можете відправити товар в іншу країну. Ми говоримо зараз про Європу і Америку(56% користувачів Пінтерест-американці). Я вважаю, якщо ваш хендмейд, наприклад, ви малюєте картини чи вишиваєте картини, і вони дійсно достойні,зазвичай у нас вартість такого хендмейду значно дешевше, ніж в Європі, він там цінується більше. Якщо ви продумаєте логістику, можливість відповідати вашим замовникам, наприклад, англійською мовою (з перекладами це все можливо), тут ви якраз і можете виходити на Пінтерест.  

3. Якщо ви не можете красиво подати товар, тут, як Інстаграм. Тут вам потрібно виділятися і красиво презентувати свій товар або свою послугу. Тут вже потрібно підключити свій креатив.

Як просуватись у Pinterest

Як просуватись у Пінтерест, якщо ви все ж таки підходити під ці категорії?

1. Підготовчий етап. Реєструєтесь, як компанія або, як персона, якщо ви просуваєте свій бренд.

2. Обов’язково розробляєте контент-план. Які фото, у якій кольоровій гамі (для Пінтерест кольорова гама-дуже визначна річ,ми про це ще поговоримо). Сьогодні ви постите вашу картину на стіні вашого замовника, а сьогодні ви постите вашу картину в майстерні, де ви брудні і заляпані працюєте з нею, а завтра ви накидаєте, як з 10 картин ви зберете одну.

3. Публікуєте контент до відповідності правил Пінтересту. Пінтерест  розуміє, що 82% користувачів зі смартфонів,тому він вимагає дотримуватись певних норм в розміщенні фотографій.

До речі у Пінтерест абсолютно повне обмеження на 18+ контент тому, якщо ви просуваєтесь на дитячу тематику,тут ви можете знайти свою цільову аудиторію,адже 25-35 років-це потенційно батьки дітей.

3. Не забувайте про те, що кожне розміщене ваше фото буде шукатися іншими користувачами за певними ключовими словами, тому опис цих фото має бути максимальний. Ви повністю маєте передати те, що відбувається на цьому фото і що це таке,щоб людина розуміла-це ваш творчий процес,а це результат вашого творчого процесу. Або ви готові продавати ці речі,а не просто хизуєтесь ними.

4. Обов’язково під кожним піном не забувайте про посилання на ваш сайт, вашу соц.сторінку або на ваш фріланс, якщо ви, наприклад, фрілансер і у вас вже є готове портфоліо, чому б не продублювати його у Пінтересті, і це дасть вам додатковий трафік.

Фішки просування у Pinterest

Кілька фішечок у просуванні в Пінтерест, яких ви, можливо, не знайдете або доволі довго треба буде шукати, оскільки Пінтерест не така популярна соц.мережа на пост СНГ просторах,відповідно ця інформація доволі актуальна.

1. Використовуйте по можливості піни без облич. Багато хто, зацікавившись ідеєю, не захоче репінити собі на дошку чуже обличчя. Він би хотів, наприклад, бачити фото одягу, проте давайте без персоналізації. Це на 23% піднімає кількість репінів.

2. Піни в конкретній кольоровій гамі піднімають кількість репінів і реакцій вдвічі,а то і втричі, тобто визначте,в якій кольоровій гамі вам зручно працювати, наприклад,це буде жовто-гаряча або навпаки сині відтінки кольорів, і працюйте в цих кольорах.

Ю.К. Як я розумію,це індивідуалізує сторінку.

Ю.П. Це індивідуалізує і виділяє вас з поміж інших пінів. Якщо відкрити Пінтерест,а потім зайдете на будь-якого користувача, ви побачите, наприклад, на одній дошці рецепти, далі ідеї для дому, а тут ідеї для себе. Буде круто, якщо це все буде в різноманітних кольорових гамах.

3. Менше акцентів на фон. Коли ви буде фотографувати якісь свої речі, пам’ятайте, що чим менше фону, менше 30% займає фон, вдвічі, а то і в чотири рази в деяких випадках зростає кількість репінів. Люди хочуть акцентувати увагу на головному.

4. Стосовно кольорових гам. Звісно, у кожного все особисто проте, якщо ви можете, використовуйте червоний, помаранчевий або коричневий кольори. Це збільшує кількість репінів і реакцій вдвічі, оскільки однозначно буде виділятись з поміж інших кольорових гам у стрічці,коли ви будете проглядати свій Пінтерест.

Ю.К. Тобто це спостереження, що саме ці кольори впливають на увагу, так?

Ю.П. Так,це фактично статистичні дані.
Підсумовуючи усе вище сказане, можна лише підтримати Пінтерест і порекомендувати усім не боятися ділитися своїми ідеями, оскільки вам може здаватися,що ця ідея не настільки крута,а хтось готовий заплатити за неї гроші.

Ю.К. Ви знаєте, я мовчав увесь цей час. Ви розумієте чому? Я вже на початку вам пояснив, сам намагався розібратись, як працює Пінтерест. Юро, я тобі дякую!
Принаймі я для себе багато чого зрозумів.Чи мені потрібен Пінтерест.

Ю.П. Сподіваюсь на це, і що кожен знайде відповідь на це запитання для себе особисто.

Ю.К. Мій невипадковий гість Юрій Прокопишин. Тримайтеся нашої хвилі.

 


Close Screen
Yurii Prokopyshyn
Статей: 177
Оцініть статтю:


Дякую за відгук
Рейтинг: 5 з 5 Голосів: 1