0 коментариев
Поделиться статьей:

7 кроссплатформенних інструментів для дослідження ключових слів

Alla Rud 23.02.2021 0 19 на прочтение 7 минут

Для кожного маркетолога ключові слова є важливою частиною повсякденного робочого життя. Будь то пошук відповідного хештега для кампаній на YouTube або Facebook, пошук нових ключових слів для сезонної пошукової кампанії в Google або просто розвиток існуючих кампаній для розширення охоплення або звуження вашої уваги, ключові слова є основною частиною ваших зусиль в області інтернет-маркетингу. Але просто наосліп придумувати варіанти ключових слів - неефективна стратегія ... Ось чому потрібно знайти правильний інструмент, який відповідає вашим потребам.seo keywords


Навіщо використовувати інструмент дослідження ключових слів?

Це заощадить вам час і гроші. Кроссплатформенні інструменти дослідження допомагають знайти ключові слова для кампаній в соціальних мережах, пошукових кампаній, кампаній у Медійній мережі, SEO для веб-сайтів, SEO для відео і т. д.

Ключові слова, які мають потенціал зростання для вашої галузі, які не будуть сильно відрізнятися між платформами, тому має сенс використовувати один надійний інструмент, щоб отримати всі можливості, якими ви повинні скористатися.

Ми виділили кожен інструмент, щоб ви могли оцінити переваги та недоліки, щоб почати підбирати правильні ключові слова для своїх маркетингових кампаній.

Дослідник пошукових систем Rank Tracker

Rank Tracker від Link-Assist.com - це інструмент пошуку ключових слів, який дозволяє досліджувати більше 400 пошукових систем.

Плюси:

Відстеження позиції ключового слова: з'ясуйте, яке місце займають ваші ключові слова або ключові слова конкурентів, перевірте позиції вашого сайту в глобальному або локальному масштабі в більш ніж 400 доступних пошукових системах.

Географічний рейтинг: ця функція дійсно корисна, особливо для підприємств, де місце розташування має значення. Відстежуйте рейтинг в залежності від вашого місця розташування, будь то країна, місто або точна адреса.

Інструменти аналізу ключових слів: вони допоможуть вам визначити пріоритети, які ключові слова приведуть до найбільшого трафіку.

Функції конкурентної розвідки: хто не любить шпигувати за вашими конкурентами? Відстежуйте їх ключові слова і їх органічний рейтинг.

Функції звітів про рейтинг.

Програма безкоштовна.

Мінуси:

Складне навчання для роботи з інтерфейсом.

Платформа являє собою десктопне програмне забезпечення.

Планувальник ключових слів від Google

Google надає користувачам власний Планувальник ключових слів. Немає кращого місця для дослідження ключових слів, ніж найпопулярніша пошукова система.

На Google припадає більша частина пошукових запитів у всьому світі, обробляючи в середньому 40 000 пошукових запитів в секунду.


Плюси:

Безкоштовно.

Простий у використанні.

В інструменті є зручна функція прогнозування, яка допомагає прогнозувати кліки та конверсії.

Специфіка розташування дозволяє шукати ключові слова в певному регіоні.

Інструмент включає функції мовної фільтрації.

Мінуси:

Технічно це не багатоплатформовий інструмент дослідження ключових слів, але його можна використовувати в цьому питанні, якщо припустити, що ключові слова Google працюватимуть аналогічним чином на інших платформах.

Інструмент пошуку ключових слів WordStream

Відразу почнемо з переваг даного сервісу:

Безкоштовно.

Інструмент пропонує дані, включаючи аналіз конкуренції і витрат, за ключовими словами в Google Рекламі і Microsoft Advertising.

Адаптуйте своє дослідження до географічного обсягу і даним про продуктивність по країнам або регіонам.

Галузева фільтрація дозволяє налаштовувати дані за ключовими словами, щоб вони відповідали вашому бізнесу.

Надточні дані про обсяг пошуку надходять безпосередньо через API дослідження ключових слів Google і Microsoft.

Надається звіт в CSV.

Використання отриманих ключових слів практично безмежне: оголошення Google і Microsoft, сайти, ключові слова з довгим хвостом, мінус-слова, мета-ключові слова, ключові слова PPC, ключові слова SEO та багато іншого.

Унікальний інструмент Jaaxy

Інструмент збирає дані про ключові слова з Google, Bing і Yahoo, а також власні дані, щоб гарантувати надійність дослідження.

Плюси:

Унікальний інструмент для пошуку нової ниші, в якій немає конкурентів.

«Шпигунський» інструмент, який перевіряє веб-сайти конкурентів, метатеги, якість / довжину контенту і т. д.

SiteRank, який дозволяє відстежувати органічний рейтинг в Google, Yahoo і Bing.

Функція пошуку високоякісних доменів.

Мінуси:

Не безкоштовний. Фактично, він включає тільки 30 безкоштовних пошукових запитів. Вартість інструменту починається з 49 доларів в місяць.

Немає параметрів фільтрації.

Немає доступних географічних фільтрів.

Інструмент пошуку від Moz

Moz найбільш відомий, як лідер в галузі програмного забезпечення для SEO. Moz пропонує надійний набір інструментів, які допоможуть маркетологам збільшити трафік, поліпшити рейтинг і підвищити видимість в результатах пошуку. Одним з цих інструментів є їх інструмент для підбору ключових слів.

Плюси:

Інструмент дослідження даних по більш ніж 500 мільйонам ключових слів, орієнтованих на трафік.

Функція оцінки ключових слів, яка допомагає розставити пріоритети за ключовими словами за темами.

Можливість експортувати свої дані.

Прогнозні дані за ключовими словами, включаючи складність ключових слів, обсяг, органічний CTR і т. д.

Можливість сортування по країнам.

Функція аналізу конкурентних ключових слів.

Тарифи Moz починаються з 99 $ на місяць.


Інструмент підбору ключових слів SEMrush

Ще один інструмент для пошуку ключових слів, на який варто звернути увагу - це інструмент дослідження ключових слів SEMrush.

SEMrush - прямий конкурент Moz, що пропонує надійний набір інструментів SEO для маркетологів, одним з яких є їх інструмент дослідження ключових слів.

Плюси:

Доступний збір даних в реальному часі для ваших SEO та PPC-кампаній про ціну за клік, обсяг, тенденції, текст реклами і т. д.

Можна дізнатися, що використовують основні конкуренти в якості ключових слів, а також доступний перегляд їх популярних цільових сторінок.

Доступні довгі ключові слова.

Мінуси:

Подібно Moz, цей інструмент дослідження ключових слів не є окремим продуктом і вимагає підписки на набір інструментів SEMrush. Плани починаються з 99 доларів в місяць.

Перевірка рейтингу ключових слів і їх групування AuthorityLabs

AuthorityLabs пропонує кілька безкоштовних інструментів для роботи з ключовими словами, в тому числі Keywork Rank Tracker і Keyword Grouper. Групировщик ключових слів - спосіб зібрати великий список ключових слів і згрупувати їх в організовані і релевантні групи.

Плюси:

Ці інструменти можуть бути дуже корисні для організації довгих списків ключових слів.

За допомогою засобу перевірки рейтингу ключових слів ви можете завантажувати дані в електронну таблицю і створювати діаграми і звіти.

Безкоштовно.

Мінуси:

Функціональність інструменту обмежена з точки зору даних і докладної інформації, яку ви можете отримати.

Сподіваюся, це керівництво допоможе вам вибрати кроссплатформений інструмент пошуку ключових слів, який відповідає вашим унікальним потребам. Переклад з сайту wordstream.com.


Close Screen
Alla Rud
Статей: 662
Оцените статью:


Спасибо за отзыв
Рейтинг: 5 из 5 Голосов: 1