Аналоги колтрекінгу сервісу CallbackHunter
У цій статті розглянемо, чим замінити популярний сервіс коллтрекінгу CallbackHunter. Ми підібрали 5 програм для організації віртуальної АТС, які підійдуть для різних видів бізнесу.
Callback (Ringostat) – наскрізна аналітика, коллтрекінг та віртуальна АТС
Ringostat - платформа для відстеження та аналітики дзвінків для фахівців з маркетингу та продажу. Вона допомагає підвищити ефективність продажів та маркетингу, а також побачити джерела конверсії та доходів за рахунок передачі даних у єдиний інтерфейс.
Ringostat включає відстеження дзвінків, віртуальну АТС, зручне розширення для браузера, віджет зворотного дзвінка та аналітику в реальному часі для торгових представників. Дані Ringostat можуть передаватися в CRM, Google Analytics, Google Adwords і т.д.
Коллтрекінг Ringostat замінює телефонні номери та визначає, звідки телефонують. Відстеження викликів здійснюється різними методами, такими як статичне відстеження, коли номер присвоюється певному джерелу відвідувачів та підходить для офлайн-реклами. Динамічне відстеження дзвінків відображає різні телефонні номери для кожного відвідувача сайту. Часто використовується для відстеження інтернет-реклами.
Можливості Ringostat
Відстеження дзвінків. Статичні, динамічні та комбіновані. Визначає джерело дзвінка, аж до каналу, кампанії та ключового слова.
Віртуальна АТС. Гнучкі схеми переадресації дзвінків, голосова пошта та черга дзвінків – функціонал, який дозволяє уніфікувати навантаження на торгових представників.
Віджет зворотного дзвінка. Досвід користувачів Ringostat показує, що віджет зворотного дзвінка допомагає збільшити кількість дзвінків на 48%. Є можливість налаштувати колір та дизайн віджету так, щоб він відповідав сайту.
Наскрізна аналітика. Дозволяє порівнювати витрати на кампанії з рекламних систем із доходами з CRM. Автоматично підраховує ROI на кожному каналі, а також вартість дзвінка.
Інтеграція з більш ніж 20 системами. Серед них CRM-системи, системи аналітики, рекламні акаунти, CMS/Конструктори, системи оптимізації конверсії, управління ставками та надсилання повідомлень.
CallCatcher (Phonet) – комплекс рішень для вашого бізнесу
Віджет зворотного дзвінка Phonet CallCatcher використовується для бізнесу в усьому світі. Ця IP телефонія стане чудовою альтернативою сервісу CallbackHunter. Якщо у вас спортивний клуб, кол центр або велика компанія, то CallCatcher стане чудовим доповненням для зв'язку з вашими потенційними клієнтами в Україні, або за кордоном.
Набір сервісів від Phone CallCatcher
✓ Віртуальна АТС Phonet та коробкова версія IP PBX Phonet для компаній різного рівня,
✓ Phonet Call-Tracking для відстеження реклами, за якою йдуть дзвінки,
✓ Віджет замовлення зворотного дзвінка CallCatcher, який може значно збільшити кількість дзвінків з вашого сайту.
Серед корисного функціоналу Phonet також виділимо: аудіозаписи дзвінків, можливості пошуку дзвінка, безкоштовні дзвінки всередині компанії, голосове вітання, переклад на іншого співробітника, прийом дзвінків у разі відключення електрики, інтеграція з CRM системою, можливість вибору індивідуального дизайну для віджету на сайт, можливості прийому факсу на емейл та інші.
Загалом дуже корисний сервіс для колтрекінгу допомагає збільшити конверсію до 55% за словами розробників сервісу.
Є безкоштовний тариф та тестовий період. Підтримка мов: українська, англійська, російська.
GetClient (StreamTelecom) - швидке підключення для швидкого зворотного зв'язку
GetClient – віджет для зворотного зв'язку, заміна для CallbackHunter. Є безкоштовна версія та платні тарифи від 10 до 20 євро. Щоб налаштувати GetClient на своєму сайті, необхідно виконати кілька простих кроків:
Виберіть форму, колір, текст та розташування віджету за допомогою інтуїтивно зрозумілого конструктора → Вкажіть тип дзвінка (відповідно до позиції в черзі або автоматично протягом 30 секунд) → Прив'яжіть опцію зворотного дзвінка до конкретної послуги → Налаштуйте час роботи віджету (вихідні, свята, обідню перерву) → Налаштуйте синхронізацію даних з Google Analytics.
GetClient надає набір можливостей для роботи з телефоном:
✓ Безкоштовні дзвінки та швидкий зворотний зв'язок
✓ Можливість «ловити» гарячі ліди
✓ Прийом заявок поза робочим часом та автоматичне створення черги
✓ Автоматичне введення контактів із віджету в CRM-систему
✓ Автоматичне перенаправлення до будь-якого вільного співробітника протягом 30 секунд
✓ Запис усіх розмов з клієнтами
✓ Суттєве збільшення конверсії та продажів.
Lirax - преміум телефонія для вашого бізнесу
Віртуальна АТС Lirax підходить для компаній різного рівня, у тому числі для малого бізнесу. Дане програмне забезпечення забезпечує гарну якість зв'язку з клієнтами, а також дозволяє налаштувати всі можливості власного колцентру.
Переваги Lirax
✓ Якісна ІР телефонія;
✓Використання безпечних протоколів передачі даних та захисту від прослуховування: TLS, SRTP, DTLS;
✓Мінімальний набір пристроїв для роботи з клієнтами;
✓Масштабованість, що дозволяє використовувати програму як для великих, так і для малих компаній;
✓Віджет зворотного дзвінка, який постачається безкоштовно;
✓Швидке налаштування та інтеграція системи у ваш бізнес;
✓Запис розмов;
✓Зручна інтеграція з вашою CRM системою;
✓Функціонал для створення “особистого менеджера”
Callback Binotel - розумна телефонія для вашого бізнесу
Callback працює цілодобово, і в робочий час і не в робочий час вашої компанії. У робочий час після того, як клієнт залишає номер телефону, перенаправляє дзвінок до вільного менеджера для подальшого зв'язку. У неробочий час фірми клієнт залишає номер телефону і вказує зручний час для дзвінка, після чого заявка перенаправляється вільному менеджеру, який і зв'язується з клієнтом.
Переваги Callback Binotel
→ повна інтеграція із вашою CRM системою;
→ інтеграція з Google Analytics для відстеження результатів;
→ запис усіх розмов для відстеження ефективності працівників;
→ недорогий та простий колл трекінг, який здатний покрити запити компаній будь-якого рівня, але найкраще підходить невеликим онлайн магазинам.
Callback Binotel – лідер українського ринку кол трекінгу, надає всі можливості віртуальної АТС. Включає кілька абонентських пакетів для різних бізнесових рівнів.