SEO
коментарів
Поділитися статтею:

Як створити красивий сніпет в Google

11.06.2020 на прочитання 6 хвилин

Про те, що таке сніпет, ми розглянули в попередній статті. У цій статті розглянемо рекомендації по створенню красивих і привабливих сніпетів. Для кожної сфери бізнесу і тематики сайту процес створення красивого сніпета унікальний. Наприклад, сніпет буде різний для інтернет-магазину, новинного сайту і компанії B2B, адже є унікальні складові для сніпетів цих сайтів.

Як зробити сніпет?

Перш за все, варто відмітити чудовий онлайн генератор сніпетів, котрий дозволяє швидко заповнити інформацію та побачити, як вона буде відображатиься в пошуку.

Наприклад, для інтернет-магазину дуже важливо вказати деталі товару - ціну, наявність. Якщо ви додасте "хлібні крихти" (навігація, яка відображає частину структури сайту і вкладеність сторінки), рейтинг товарів та відгуки від клієнтів, то це значно поліпшить ефективність вашого сніпету. Останнім часом особливо популярними серед користувачів пошукових систем є відео-сніпети. Це актуально, якщо у вас є канал на YouTube, наприклад, з оглядами товарів.
Для сайтів з контентом, наприклад, новинні сайти або блоги, в сніпет буде добре вказати дату додавання інформації та фотографію для залучення уваги.

Для сайтів B2B (бізнес для бізнесу) відмінний сніпет описує переваги компанії. Заклик до дії і швидкі посилання також поліпшать клікабельність і зацікавленість користувачів. Не забудьте вказати контакти компанії та інформацію про основні послуги, які надає компанія.

Стандартний сніпет - це кілька компонентів:

Заголовок - в основному це зміст тега title, іноді (якщо тайтл не вказано) може виводитися заголовок H1-Hn або релевантний фрагмент наповнення сторінки сайту.

Швидкі посилання - якщо дотримані всі умови для їх відображення.

URL або навігаційний ланцюжок, якщо впроваджені "хлібні крихти".

Опис - для Гугл і Яндекс є свої відмінності, про які читайте далі.

Якщо ви раніше не замислювалися про важливість сніпету для вашого бізнесу, то зверніть увагу, що саме він безпосередньо впливає на важливий показник - показник клікабельності, тому використання спеціальних поліпшень для створення фрагментів допоможе просунути ваш сайт на більш високі позиції в пошукових системах. Зробити гарний сніпет, а точніше вплинути на його коректне створення з боку пошукової системи можливо, але для цього буде потрібно врахувати всі рекомендації з боку СЕО фахівців.

Скільки символів в сніпеті Гугла і Яндекса?

Для різних пошукових систем (Google, Yandex) сніпет має свої особливості. Пошуковик Google має підтримку великої кількості видів сніпетів, наприклад, категорії, авторство, рейтинги. Яндекс надає більше можливостей для комерційних сайтів, так як можна додати опис товарів і послуг.

Якщо ви хочете вплинути на створення сніпета в Яндекс, то це не так легко, адже він формується з тексту. В Гугл все простіше - сніпет утворюється з Description, який ви заповнюєте власноруч. Яндекс аналізує Title, його якість і повтори, які не вітаються. Гугл вчиняє аналогічно, але є різниця в кількості слів, в Title увійдуть тільки 213 символів.

Макс. кількість символів в сніпеті для Яндекс 140 символів без пробілів (160 символів з пробілами). Тобто, ви повинні заповнити мета тег Description двома місткими пропозиціями. Але, як вже писали вище, дуже часто Яндекс складає сніпет не з Дескріпшн, а бере фрагменти з тексту на вашому сайті.

Раніше довжина сніпета Google була коротшою, ніж в Яндекс і становила 120 символів без пробілів. У 2016 році ситуація змінилася, і від того часу в тайтл стало поміщатися на 2 слова більше, а довжина тега Description тепер 250-275 символів.

Якщо вплинути на формування сніпета в Гугл можна за допомогою правильно створеного Дескріпшн, то в Яндексі контролювати інформацію в сніпеті набагато складніше, але все ж є кілька дієвих порад, які допоможуть пошуковій системі зробити більш релевантний опис сторінки для вашого сніпета:
- Робіть логічні абзаци в тексті довжиною не більше 240 знаків.

- Оптимізуйте кожен абзац і стежте за щільністю ключових слів.

- Ключ повинен розміщуватися якомога ближче до початку абзацу.

- По можливості вписуйте ключі в тій формі, в якій їх вводять користувачі пошукових систем.

- Перед і після абзацу уникайте пропозицій з ключовими словами, щоб не порушити цілісність сніпета.

Особливості видачі сніпетів Яндекса:

- У сайтів відображаються спеціальні значки для залучення уваги користувачів - фавікони.yandex favicon

- Доступно використання спеціального модуля в описі "Товари і ціни", де відображається вартість конкретного товару або послуги.

- Підтягується інформація з Яндекс.Довідника. Можна вказати до 5 сторінок, на яких будуть відображатися контакти компанії.

- У видачі основне місце виділено комерційним сайтам-агрегаторами (ресурси, які дозволяють користувачам вибирати і порівнювати товари відразу декількох компаній).

Особливості видачі сніпетів Google:

- Для сторінок каталогів видачі є можливість додати ціни - Від і До, використовуючи для цього мікродані LD-json.

- Доступна перевірка виду сніпета і помилок в панелі управління для веб-майстрів.

Як скласти короткий опис для сніпета?

Дані рекомендації впливають на привабливість вашого сніпета і його показник CTR. Дотримуйтеся кількох простих правил і, головне, не намагайтеся втиснути всю інформацію про ваш сайт в ці кілька пропозицій:

  1. Не будьте занадто короткі, в даному випадку лаконічність ні до чого. Адже, якщо ви додасте в опис пару слів, інша пошукова система підтягне шматок тексту з сайту.
  2. Пишіть по суті, тільки те, що допоможе звернути користувачеві увагу на вас.
  3. Скажіть "Ні" переспаму. Пошукова система може проігнорувати занадто заспамлений ключовими словами текст і взяти уривок тексту з сайту.
  4. Використовуйте способи залучення уваги, наприклад, спеціальні символи (як на скріншоті). Але не варто захоплюватися, прийом повинен бути доречним. Більш детально про них в наступній статті.


spec-symbols

Мета тег Description - це безпосередній вплив на CTR. Тому грамотний і правильний Description сприяє збільшенню переходів на ваш ресурс. Приділяйте увагу його написанню і розміру. Ідеальний варіант - сніпет, що складається з цільного Description, без зайвої інформації з тексту на сайті і без обрізаних шматків.

Зібрати сніппет оналйн


Close Screen
Alla Rud
Статей: 1188
Оцініть статтю:


Дякую за відгук
Рейтинг: 5 з 5 Голосів: 1